vladimir1 kirjoitti:Niin, ja kummallista kyllä mutta ketju poistettiin heti kun olin huonolla huumorillani arvioinut Kyllästyneen ammattia.
Tässä kunta-alan palkkataulukko:
http://www.kuntatyonantajat.fi/SiteColl ... index.html
Siivousalan ammattinimikkeitä siellä ovat laitosapulainen, laitoshuoltaja, sairaala-apulainen, siistijä... Ainoastaan sairaala-apulaisnimikkeellä ylletään vajaaseen 2200 euron kokonaisansioon kuukaudessa.
Kirkon palkkataulukko on tässä:
http://sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/sp?op ... tent2F21F0
Laitoshuoltajakoulutuksen omaavien vähimmäispalkat asettuvat vaativuusryhmiin 303 ja 401. Enimmäispalkkaa ei ole mainittu, mutta vaativuusryhmässä 401 se on kaikkine kokemuslisineen ja ilman työaikakorvauksia tällä hetkellä noin 2100 euroa kuukaudessa. Eipä ylity kirkollakaan laitoshuoltajatason työntekijöillä tuo 'sairaala-apulaisten' keskipalkaksi mainittu huikea 2453 euroa/kk.
Se on mielestäni tosiasia, että jos porraskäytävän siivouksesta tarjotaan ammattitaidottomalle ja kokemattomalle työntekijälle kymmenen euroa tunti, tuntipalkka on hyvä. Asia selviää, kun lasketaan millainen alan ammattilaisten tuntipalkka on julkishallinnon palkkojen mukaan - tai millainen se on kiinteistöfirmojen palkkojen mukaan.

Psykopatologia kirjoitti:Ketju poistettiin kiusaamisen ja minulle aiheutuneen vaivan vuoksi.

asko kirjoitti:Kyllähän ketjussa aika rankasti kiusattiin Trisiä mutta miksi se sallittiin pari päivää?
asko kirjoitti:Kyllähän ketjussa aika rankasti kiusattiin Trisiä mutta miksi se sallittiin pari päivää?

Kyllästynyt kirjoitti:asko kirjoitti:Kyllähän ketjussa aika rankasti kiusattiin Trisiä mutta miksi se sallittiin pari päivää?
Ketjussa ei kiusattu Tristania.
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:asko kirjoitti:Kyllähän ketjussa aika rankasti kiusattiin Trisiä mutta miksi se sallittiin pari päivää?
Ilmeisesti häntä saa tällä palstalla kiusata, mutta kun Kyllästyneelle laitettiin yksi herjaava viesti, koko ketju poistettiin.
Tuo on aivan tolkuton väite!
Millä perusteilla sinä väität Tristania kiusatun? Silläkö, että sanoin häntä vapaamatkustajaksi ja lusmuksi?
Kuten varmaan itsekin näit, Tristan on hyvin haluton ottamaan vastaan mitään sellaista hoitoa jonka voisi ajatella kohentavan hänen vointiaan - ja jos ihminen hoidosta kieltäytyy ja mieluummin on tekemättä työtä kuin edes yrittää kuntoutua, kyllä silloin on kyse lusmuilusta.
Se, että Tristan ilmoittaa, ettei hän mielestään ole yhteiskunnalle velkaa mistään, kertoo myös lusmuilusta ja vapaamatkustajaksi jättäytymisestä.
Psykopatologia kirjoitti:Ketju poistettiin kiusaamisen ja minulle aiheutuneen vaivan vuoksi.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ketju poistettiin kiusaamisen ja minulle aiheutuneen vaivan vuoksi.
Mielestäni ketjun poistaminen on pirullista ja ovelaa, koska nyt ei päästä katsomaan ketä on kiusattu ja millä tavoin - vai onko ketään kiusattu mitenkään.
Psykopatologia, miksi et tyytynyt lukitsemiseen?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa