vladimir1 kirjoitti:Onneksi Kyllästyneen vaitiolo ei ole meille muille palstan käyttäjille mikään menetys.
vladimir1 kirjoitti:Onneksi Kyllästyneen vaitiolo ei ole meille muille palstan käyttäjille mikään menetys.
Psykopatologia kirjoitti:Niin minäkin toivon.
Kyllästynyt katsoi kirjoittamisen "mahdottomaksi" sen jälkeen, kun minä olin "leimannut" hänet
"arrogantiksi kiusaajaksi, joka kaivaa verta nenästään".
Psykopatologia kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Onneksi Kyllästyneen vaitiolo ei ole meille muille palstan käyttäjille mikään menetys.
"Meille muille"! - Oma panoksesihan on ollut täysi nolla.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin minäkin toivon.
Kyllästynyt katsoi kirjoittamisen "mahdottomaksi" sen jälkeen, kun minä olin "leimannut" hänet
Toivottavasti lainausmerkit tuossa kirjoituksessasi ovat osoittamassa, että niiden sisällä olevat sanat ovat suoria
lainauksia Kyllästyneeltä. Toinen vaihtoehto kun olisi, että haluaisit niillä tuoda esiin oman epäilyksesi sanotusta
(koskee lähinnä noita kahta yksittäistä sanaa; loppuosan oletan ilman muuta olevan suoraa lainausta).
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin minäkin toivon.
Toivottavasti lainausmerkit tuossa kirjoituksessasi ovat osoittamassa, että niiden sisällä olevat sanat ovat suoria
lainauksia Kyllästyneeltä. Toinen vaihtoehto kun olisi, että haluaisit niillä tuoda esiin oman epäilyksesi sanotusta
(koskee lähinnä noita kahta yksittäistä sanaa; loppuosan oletan ilman muuta olevan suoraa lainausta).
Ikioma muotoiluni olisi ollut toisenlainen perusteluineen yms.

Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin minäkin toivon.
Ikioma muotoiluni olisi ollut toisenlainen perusteluineen yms.
Hyvä. Kiitos vastauksesta.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin minäkin toivon.
Helmenkalastaja tuo esiin kaksi vaihtoehtoa lainausmerkkien käytöstä viestissäni:
1) suora lainaus (ja)
2) pilkkamerkitys (esimerkiksi kun joku sanoo laiskaa Tuomasta "ahkeraksi" Tuomakseksi).
Kiinnostaisi tietää, kumman merkityksen olette ajatelleet viestissäni olleen.
Psykopatologia kirjoitti:Ovatko lainausmerkit peräisin 1) Kyllästyneen viestistä vai
2) PP:n viestiin lisäämät, so. ihan omasta päästä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa