Ei siinä mitään, mutta kun nuoret ja kauniit siivoojattaret olivat vaatetettuja ja minä kelteisilläni.
Minusta tilanne oli epä tasa arvoinen.
Hilppa kirjoitti:Kaavailitko jo mielessäsi siivoojan uraa naisten puolella?
Muutos 21.49 [a].

Itse olin n. viikon uimahallisiivoojana ja se riitti! Jatkuva kuumuus, hikoilu, alastomien ihmisten näkeminen, hirveä sotku aina pukuhuoneissa, jatkuva ramppaaminen samaakierrosta tehden, huh huh. Kauhea kiire saunojen ja suihkuhuon. pesut asiakkaiden lähdettyä, vahvat pesuaineet kävi hengitykseen, tosi raskas paineletku-menetelmä suihkutil. pesussa, kipeytin selkäni ja väsyin totaalisesti Lattiakaivojen puhd. oli karseaa, ne oli niiiin täynnä karvoja ja limasia...!. Aina mentävä hiipimällä ettei liukastu! Vaatteet liimautui ihoon kiinni , oli niin hiki , ihm. jätti paljon tavaraa tiloihin , OLi kauhein siivouspaikka jossa olen ikinä ollut! Nyt siivoan kuivissa tiloissa ja olen tyytyväinen. T En suosittele
kyseinen artikkeli oli kirjoitettu siihen malliin että me naispuoliset siivoojat olisimme jotain tiirailijoita ja tekisimme pukkareissa töitä vain ja ainoastaan sen takia että siellä on alastomia miehiä. omasta puolestani voin kertoa että menen sinne vain ja ainoastaan sen takia että se kuuluu työhöni ja vaikka kuinka koitan olla nopea niin joka ikinen kerta saan viereeni/lähelleni alastoman miehen joka oikein itseään esitellen ihmettelee mitä oikein teen, niin mitäköhän mahdan tehdä työvaatteissa ja moppi kädessä?! ei meidänkään työmme pukkareissa/pesutiloissa niin ihanaa ole,mutta teemme sen koska se kuuluu työhön. työmme arvostus olisi aika saada ylöspäin,usein saamme vaan pas.. niskaan, teemme työmme sitten missä vain ja miten hyvin tahansa. olemme paikalla siivoamassa tai emme niin asia on huonosti. alan palkka reilusti ylös niin alkaa alalle tulemaan myös miehiä,näin ei kenenkään tarvitsisi altistua alastomille vastakkaiselle sukupuolelle.

Omasta mielestäni tämä on maailman helpoin työ.
Olen ollut pienen kylän uimahallilla töissä yhteensä parin vuoden ajan.
Uimahallin siivous on mitä monipuolisinta hommaa.
Pääasiassa siivous uimahallilla on ns.märkäsiivousta eli ruiskutat ensin pesuaineet märkätiojen ja pukuhuoneen lattioille,penkeille ja seiniin. Sen jälkeen aletaan harjailemaan lattioita ja pienellä käsiharjalla penkkejä ja seiniä.
Annetaan aineen vaikuttaa 15min ja sitten huuhdellaan kaikki märkätilat ihan vesijohtovedellä. (Nämä kaikki uimahallin siivoukset pyritään tekemään uimahallin kiinni-oloaikoina eli et tule näkemään alastomia ihmisiä.)
Omasta mielestäni työ on oikein mukavaa ja todellakin monipuolista, koska työssä ei pelkästään siivoja märkätiloja vaan tietysti myös uimahallin oleskelutilat yms. ns.kuivatilat eli myös ihan normaalia moppia ja imuria joutuu tässä työssä käyttämään.
Ja sitten joka syksy ennen talvilomaa tyhjennetään koko allas osissa ja pestään se huolellisesti samanlailla kun märkätilat ja taa täytetään osissa ettei kaakeleihin tule liikaa painetta kerralla.
Joskus näiden siivoustöiden lisäksi saan vastailla toimistossa puhelimeen ja olla kassalla ottamassa asiakkaita vastaan yms. myös iltavuorossa, jolloin asiakkaat tulevat niin silloin ei siivota vaan valvotaan uimareita ja vaan hengaillaan työkavereiden kanssa..
Omasta mielestäni tämä on maailman helpoin työ.
Onnea tulevan työn johdosta!

Naissiivoojat piinaavat alastomia miehiä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa