Obelix kirjoitti:On se kumma, kun minua aina vainotaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Käyttäydyn huonosti? Perustele.
Olet virkaheitto psykoterapeutti joka yrittää purkaa (ammatissaan ja yksityiselämässään syntynyttä) turhautumistaan palstalla kirjoittaviin naisiin.

Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Käyttäydyn huonosti? Perustele.
Olet virkaheitto psykoterapeutti joka yrittää purkaa (ammatissaan ja yksityiselämässään syntynyttä) turhautumistaan palstalla kirjoittaviin naisiin.
Sen verran olet näköjään tapojasi siivonnut, ettet enää ole väittänyt minun olevan ylipainoinen ja alkoholin vuoksi potkut saanut entinen sairaala-apulainen joka jakaa persettään ilmaiseksi tai jopa maksaa miehille.
Obelix kirjoitti:Olen mies25 ja olen psykiatrian erikois lääkäri.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olet virkaheitto psykoterapeutti joka yrittää purkaa (ammatissaan ja yksityiselämässään syntynyttä) turhautumistaan palstalla kirjoittaviin naisiin.
Kyllästynyt, mistä tiedät tai päättelet Obelixin olevan psykoterapeutti?
Hän on sen itse kertonut.

Tris kirjoitti:Poistit väärän!

Tris kirjoitti:Höpöhöpö, postaajajutut ne mielenkiintoisia ovat!

Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Höpöhöpö, postaajajutut ne mielenkiintoisia ovat!
Jos sinun aloittamasi ketju olisi sotkettu yhtä törkeästi kuin Jailin aloittama, olisit varmaan saanut raivarin.
Tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Höpöhöpö, postaajajutut ne mielenkiintoisia ovat!
Jos sinun aloittamasi ketju olisi sotkettu yhtä törkeästi kuin Jailin aloittama, olisit varmaan saanut raivarin.
Mirri kaipaa raivareitani!

Helmenkalastaja kirjoitti:
Tiedän Pertin tavanneen ainakin VQP:n,
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt / Psykopatologia,
tiedättekö sataprosenttisen varmasti, että Obelix ei ole VQP?
Onko molempien todellinen henkilöllisyys teillä tiedossa?
Oletteko tavanneet molemmat?
Tiedän Pertin tavanneen ainakin VQP:n, joten jos hän sanoo tavanneensa myös Obelixin ja vakuuttaa tämän olevan kokonaan toinen henkilö, voin uskoa.
Toisaalta, tällä foorumilla valehdellaan niin suruttomasti - myös Psykopatologia - ettei taida hänen vakuuttelunsakaan sittenkään saada mua vakuuttuneeksi...
Ei ole mitään syytä olettaa, että VQP ja Obelix olisivat sama henkilö.
VQP/Reinikainen on helsinkiläinen purjeveneen omistaja joka käy Tukiasema-tapaamisissa, harrastaa ruoanlaittoa ym. eikä missään tapauksessa ole psykologi tai psykoterapeutti.
Obelix ei asu Helsingissä, on ammatiltaan psykologi/psykoterapeutti, harrastaa metsästystä - eikä liene koskaan kirjoittanut Tukiasema.org -palstalla.
Heidän kirjoitustyylinsä eivät edes muistuta toisiaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt / Psykopatologia,
tiedättekö sataprosenttisen varmasti, että Obelix ei ole VQP?
Onko molempien todellinen henkilöllisyys teillä tiedossa?
Oletteko tavanneet molemmat?
Tiedän Pertin tavanneen ainakin VQP:n, joten jos hän sanoo
tavanneensa myös Obelixin ja vakuuttaa tämän olevan kokonaan
toinen henkilö, voin uskoa.
Toisaalta, tällä foorumilla valehdellaan niin suruttomasti - myös
Psykopatologia - ettei taida hänen vakuuttelunsakaan sittenkään
saada mua vakuuttuneeksi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa