Psykopatologia kirjoitti:Jostain syystä rajaton haluaa nyt käydä esiin vanhoilla päivämäärillä
ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut tai keskusteltu suhteellisen
hiljattain.
Repee kirjoitti:Ja kadun jo tätä, enhän saisi suuttua...
Gyver kirjoitti:Repee kirjoitti:Ja kadun jo tätä, enhän saisi suuttua...
Älä nyt Repee hajoo. Taitaa kyllä alkaa jo ritrisee...
Kyllästynyt kirjoitti:Repee kirjoitti:Opitko sinä koskaan kertomaan asioitasi suoraan?
Voisin huutaa sinulle rajattomasti, kun olen suuttunut, kuten sinäkin, etkä koskaan pyydä anteeksi yhtään mitään.
Ihan kuin et älyäisi puhelimessakaan mitään, psykologi...
Minulle ei yllä olevasta viestistä selvinnyt, mitä Repee haluaa ja missä hänen mielestään on tehty virheitä.
Kyllästynyt kirjoitti:Millä keinoilla sinut saa muuttamaan käytöstäsi niin, ettet enää solvaisi, kiusaisi, rääkkäisi tai muutenkaan kohtelisi ja käyttäytyisi huonosti?
Kyllästynyt kirjoitti:No miltä sitten sinun mielestäsi tuntuu se, että kyseinen kirjoittaja vuodesta toiseen solvaa minua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin solvauksilla (haisevapilluinen huora, löysäpilluinen huora, vitun debiili jne.) sekä kehtaa vielä solvata lapsianikin vesipääidiooteiksi, kirjoittaa parjausviestejään palstoilla joissa minä en voi itseäni puolustaa - ja sitten vielä kehtaa valittaa, että häntä ei muka kohdella oikeudenmukaisesti?
Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No miltä sitten sinun mielestäsi tuntuu se, että kyseinen kirjoittaja vuodesta toiseen solvaa minua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin solvauksilla (haisevapilluinen huora, löysäpilluinen huora, vitun debiili jne.) sekä kehtaa vielä solvata lapsianikin vesipääidiooteiksi, kirjoittaa parjausviestejään palstoilla joissa minä en voi itseäni puolustaa - ja sitten vielä kehtaa valittaa, että häntä ei muka kohdella oikeudenmukaisesti?
Tuntuisi siltä, että olisi syytä miettiä mitä on tehnyt ansaitakseen tuollaista.
Niin, sanopa sinä millä olin nuo ansainnut, koska tuo solvaaminen ja kiusaaminen alkoi jo silloin kun en ollut vielä ainoatakaan viestiä Tristanille tai Tristanista kirjoittanut.
En myöskään ole kaikkien näiden vuosien aikana vastannut Tristanin minulle osoittamiin solvauksiin.
Miksi siis olisin ansainnut mitään tuollaista?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Pahalta, asiattomalta ja törkeältä tuntuu.
Voisitko niin ollen ystävällisesti muuttaa ulosantiasi niin, ettet väittäisi minun viestieni "voivan tuntua" solvaamiselta, kiusaamiselta, rääkkäämiseltä tai muuten asiattomalta käytökseltä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa