Jos suinkin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Jos suinkin

ViestiKirjoittaja rajaton » 06.06.2012 02:11

kusipäät sen sallitte niin pidentäisin nykyistä 15.7 asti ulottuvaa bänniäni. Ehdottaisin sitä pysyväksi mielenterveyksellisillä ja muilla terveydellisillä (jos näitä suinkin keksitään...) syillä.

Syynä saa käyttää bänninaikaista kirjoittelua (josta saatte puolestani kinata onko se sittenkin bännin aikaista kirjoittelua).

Terkuin ja rakkauksin Trisse
rajaton

Re: Jos suinkin

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.06.2012 12:03

Jostain syystä rajaton haluaa nyt käydä esiin vanhoilla päivämäärillä
ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut tai keskusteltu suhteellisen
hiljattain.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Repee » 06.06.2012 17:28

Psykopatologia kirjoitti:Jostain syystä rajaton haluaa nyt käydä esiin vanhoilla päivämäärillä
ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut tai keskusteltu suhteellisen
hiljattain.

Opitko sinä koskaan kertomaan asioitasi suoraan?
Voisin huutaa sinulle rajattomasti, kun olen suuttunut, kuten sinäkin, etkä koskaan pyydä anteeksi yhtään mitään.
Ihan kuin et älyäisi puhelimessakaan mitään, psykologi.

Roudaa peesi ja kylväjä tänne ja kerro jumalauta jo viimenään suoraan, että mitä sinä haluat. Minä tiedän mitä minä haluan.
Plus pistä tuonne sääntöihin mitä vaadit kultakin ja mitä aiot heille tehdä.

Nuo juoppo-kusipää-jutut on aika suoraa ts. kuin ihme kiemurtelu.

Käy vaan sääliksi. Yksinäisyyteesi kun joudut tällaista harrastamaan mutta alkaa tuntua, että tein TAAS virheen.
Vaikka miten säälittäisi (ihan muussa kuin neg. merkityksessä).

Ja kadun jo tätä, enhän saisi suuttua...
Repee

ViestiKirjoittaja Gyver » 06.06.2012 18:01

Repee kirjoitti:Ja kadun jo tätä, enhän saisi suuttua...

Älä nyt Repee hajoo. Taitaa kyllä alkaa jo ritrisee...
Gyver

ViestiKirjoittaja Repee » 06.06.2012 18:09

Gyver kirjoitti:
Repee kirjoitti:Ja kadun jo tätä, enhän saisi suuttua...

Älä nyt Repee hajoo. Taitaa kyllä alkaa jo ritrisee...

Ja sama meno jatkuu...

Meillä kaikilla : )
Repee

ViestiKirjoittaja Repee » 06.06.2012 18:11

Kyllästynyt kirjoitti:
Repee kirjoitti:Opitko sinä koskaan kertomaan asioitasi suoraan?
Voisin huutaa sinulle rajattomasti, kun olen suuttunut, kuten sinäkin, etkä koskaan pyydä anteeksi yhtään mitään.
Ihan kuin et älyäisi puhelimessakaan mitään, psykologi...

Minulle ei yllä olevasta viestistä selvinnyt, mitä Repee haluaa ja missä hänen mielestään on tehty virheitä.

No suoraan sanottuna meistä kaikki on tehnyt virheitä ja tulee tekemään.
Mutta miten muuttaa käytöstään; solvaamista, tuomitsemista, mitä vain.

Toisto ei kuulemma auta mutta jos joku on "toistaja", sitten on.

Ehkä se viesti aukeaa PP:lle tai sitten ei.
Repee

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 13:53

Hiljattain on keskusteltu siitä ettet nöyryytä minua enää. En koe hyötyneeni siitä (eri asia mikäli moderaatiotiimi kokee hyötyneensä siitä - kuten todennäköistä on) vaan olen saanut ainoastaan tavanomaisen toistamispakon. Tai korjaan - huomattavasti tavanomaista pahemman.
Viimeksi muokannut rajaton päivämäärä 07.06.2012 13:56, muokattu yhteensä 1 kerran
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 13:56

Minä olen yksin eikä minun totuuttani missään kuulla. Tukiasemalla poistetaan jos puhutaan tästä foorumista paria viestiä pidempään ja saan varoituksen. Täällä ennemmin tai myöhemmin kaikki tekstini poistetaan. Miettikää miltä se tuntuu - varsinkin kun IRL minulla on pahimmat vastoinkäymiset ja pahin nettikiusaaminen joka ulottuu IRL eikä missään siitä saa puhua.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:03

Olla oikeudenmukainen ja tasapuolinen.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:06

Jos minua tarpeeksi provosoidaan niin tulen aina provosoitumaan. Olette ehkä huomanneet että tukarilla minulla ei ole mitään ongelmia (paitsi ettei näistä jutuista saa puhua) kun siellä ollaan reiluja eikä kukaan provosoi.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:09

Odotan innolla seuraavaa viestiä! Mitä? Kuka? Missä? Milloin?

Laittaisit hullusi kerrankin aisoihin etkä nuolisi persettä nöyränä poikana...
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:10

Miksi? Miten? Kuinka? Millä tavalla? Ketkä?
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:11

Minkä?
rajaton

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 14:11

Kyllästynyt kirjoitti:Millä keinoilla sinut saa muuttamaan käytöstäsi niin, ettet enää solvaisi, kiusaisi, rääkkäisi tai muutenkaan kohtelisi ja käyttäytyisi huonosti?

Sanoisin ystävällisesti ja hyvää aikuisten oikeasti tarkoittaen, että myös sinun käytöksesi voi jostakusta tuntua tuollaiselta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 14:16

Kiitos. Vähäkin tuntuu hyvältä.
rajaton

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 14:25

Pahalta, asiattomalta ja törkeältä tuntuu.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 14:37

Pitää lähteä hetkeksi IRL:n pariin. Palaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Gyver » 07.06.2012 14:53

Kyllästynyt kirjoitti:No miltä sitten sinun mielestäsi tuntuu se, että kyseinen kirjoittaja vuodesta toiseen solvaa minua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin solvauksilla (haisevapilluinen huora, löysäpilluinen huora, vitun debiili jne.) sekä kehtaa vielä solvata lapsianikin vesipääidiooteiksi, kirjoittaa parjausviestejään palstoilla joissa minä en voi itseäni puolustaa - ja sitten vielä kehtaa valittaa, että häntä ei muka kohdella oikeudenmukaisesti?

Tuntuisi siltä, että olisi syytä miettiä mitä on tehnyt ansaitakseen tuollaista.
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 07.06.2012 18:29

Kyllästynyt kirjoitti:
Gyver kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:No miltä sitten sinun mielestäsi tuntuu se, että kyseinen kirjoittaja vuodesta toiseen solvaa minua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin solvauksilla (haisevapilluinen huora, löysäpilluinen huora, vitun debiili jne.) sekä kehtaa vielä solvata lapsianikin vesipääidiooteiksi, kirjoittaa parjausviestejään palstoilla joissa minä en voi itseäni puolustaa - ja sitten vielä kehtaa valittaa, että häntä ei muka kohdella oikeudenmukaisesti?

Tuntuisi siltä, että olisi syytä miettiä mitä on tehnyt ansaitakseen tuollaista.

Niin, sanopa sinä millä olin nuo ansainnut, koska tuo solvaaminen ja kiusaaminen alkoi jo silloin kun en ollut vielä ainoatakaan viestiä Tristanille tai Tristanista kirjoittanut.
En myöskään ole kaikkien näiden vuosien aikana vastannut Tristanin minulle osoittamiin solvauksiin.

Miksi siis olisin ansainnut mitään tuollaista?

Tuskin se paljon auttaa jos minä tuota mietin.
Gyver

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 19:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Pahalta, asiattomalta ja törkeältä tuntuu.

Voisitko niin ollen ystävällisesti muuttaa ulosantiasi niin, ettet väittäisi minun viestieni "voivan tuntua" solvaamiselta, kiusaamiselta, rääkkäämiseltä tai muuten asiattomalta käytökseltä?

Täysin kiistatontahan tässä on minusta ilman muuta se, että Kyllästynyttä on kiusattu ja hänelle ollaan oltu myöskin erittäin, erittäin asiattomia ja törkeitä yms.

Enpä kuitenkaan taida voida muuttaa ulosantiani - valehteluksi se nimittäin menisi minun taholtani. Koska itse katson ja aidosti koen, että oma käytöksesi täyttää toisinaan vastaavat kriteerit.

Olenpa siitä itsekin saanut tuta.

Mainittavahan tuo on sekin, että hieman näytösluonteisuuden makuakin on, puolin ja toisin. Kahdenkeskisiä asioita voi selvittää myös esim palstan yksityisviestein.

Minun mielipiteenihän tämä toki vain on. Semmoinen "ulkopuolisen" edes jotenkuten objektiivinen näkemys asettumatta kenenkään puolelle (tai vastaan).

Aidosti toivon, että saatte keskinäiset välinne selvitettyä.
Kahvi

Seuraava

Paluu Romulaatikko