Äiti, kerro iltsikkasatu!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Äiti, kerro iltsikkasatu!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.06.2011 23:45

-
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Äiti, kerro iltsikkasatu!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.06.2011 00:08

Voi ittu! En minä tätä tarkoittanut!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 03.06.2011 20:47

Olipa kerran, kauan aikaa sitten, pieni poika nimeltään Pertti. Pertin äiti oli kuollut Pertin syntyessä ja Pertin isä oli mennyt uusiin naimisiin ja Pertti oli siis saanut äitipuolen. Äitipuoli oli häijy ja paha ihminen ja koska perhe oli köyhä, äitipuoli ehdotti Pertin isälle, että Pertti lähetettäisiin maailmalle ansaitsemaan itse leipänsä.

Voi ittu, sanoi Pertti. Itsekö leipä pitää tienata. Niinpä Pertti meni omakustantamoon ja kysyi: Paljonko maksaa, jos mä keksin sanoja ja niille selityksen ja te painatte niistä kirjan ja minä niitä netissä myyn? Saako voitoilla edes eilistä leipää?

jatkuu......................
maanvaiva

ViestiKirjoittaja manhang » 04.06.2011 08:57

Olipa kerran aamu, joka päätti, että nyt ei hyvä heilu.

Aamu aloitti päivänsä järjestämällä inhokilleen vaikeuksia. Reiska teloi isovarpaansa noustessaan ylös potkaisemalla sen pöydän jalkaan. Se murtui.

Reiska nilkutti keittiöön soittaakseen taksin, mutta sen näyttö oli söko. Tästä riemastuneena Reiska päätti nilkuttaa naapurin ovelle ja rimputti - siellä vastasi joku kypsähtänyt nainen ja sanoi˙mä soitan kytät paikalle ja soitti.

Poliisilaitoksella Reiska alkoi puhumaan isosta varpaastaan ja sedät soittivat kriisiapuun ja Reiska vietiin sinne. Yritti puhua vielä isovarpaastaan, mutta mikään ei enää auttanut. Valkotakkiset diagnisoivat psykoosin.
manhang

Paluu Romulaatikko