Nettiriitelystä Tukari2:lla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.01.2011 01:36

Psykopatologia kirjoitti:Miksi sallit Psykologia-foorumilla Kontun esittää, että Kyllästynyt on rakastajattareni?
Jaahas, ylläpitäjä päätti vaihtaa puheenaihetta moderaattorin pelastamiseksi... En tiedä kävikö noin, mutta tuollainen juolahti mieleeni.
Mirri
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.01.2011 01:42

Klo 0.43
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Jaahas, ylläpitäjä päätti vaihtaa puheenaihetta moderaattorin pelastamiseksi... En tiedä kävikö noin, mutta tuollainen juolahti mieleeni.

Mistä minut pitäisi pelastaa? Sinun kynsiesi ulottuviltako?

Miksi, Mirri, esitit minusta täällä joskus kesällä epämääräisiä vihjailuita pitämästäni pelistä yms. ilman perusteluita, vaikka niitä pyydettiin?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Gyver » 22.01.2011 03:57

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 22.02.2011 00:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.01.2011 08:06

Ei itketä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Gyver » 22.01.2011 13:03

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 22.02.2011 00:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2011 15:54

korjaussarja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
korjaussarja kirjoitti:Minusta ylläpitäjä tuo esiin sen, että haaveilee edes kuvitellusta rakastajattaresta. Etenkin nyt kun kirjasta syntynyt orgasmi on laantunut.

Tuskin haaveilee. Vastahan akti alkoi?

Vaikuttaa kyltymättömälle ;/ Ottanut väärän sinisen pillerin?

Totta kyllä edellä todettu: Organismi tulee lähinnä silloin, kun kirjan saa panoon.
Kun kirja tulee panosta, jatkuu rauhallisempi nautiskely yms.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.04.2013 08:26

13.01.2011 10:52
="Kyllästynyt"Eihän sillä ole mitään merkitystä oletko kopioinut asian joltakulta vai itse lauseen keksinyt. Oikeastaan päinvastoin sillä kopioimalla Kahvi_68:n solvauksen sinä osallistuit siihen porukallakiusaamiseen jota Tukiasema.net -palstalla niin usein (ylläpitäjän siihen puuttumatta!) minua muistettiin.
viewtopic.php?f=16&t=2956&hilit=sairas&start=20#p33275
Lihavointi minun - minusta puhutaan vaikka en ollut edes paikalla saati tietoinen tämän foorumin olemassa olosta!

Tällaisen perustelemattoman paskan levitys asianomaisten selän takana on ala-arvoista käytöstä. Törkeää paskapuheiden levittelyä!

Ihmeellistä kaksinaamaisuutta kirjoittajalta, joka Tukiasemalla (2007) jatkuvasti häiriköi toisten päiväkirjarauhaa mm käyttäytymällä niissä asiattomasti jopa bänninsä aikana, copypastaili päiväkirjoista ylimielisesti otteita yleiselle puolelle -nyt vieläjopa tänne (2013)- ja tekopyhästi nyt täällä (2013) väittää olleensa täysin asiallinen.
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja vi a tone » 27.04.2013 01:26

Kerro mulle kuka on olosuhteiden uhri kiistassa ja söpö, empaattinen naapurintyttö joka aiheetta on kiusatuksi joutunut? Sinäkö? :(
vi a tone
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja vi a tone » 27.04.2013 01:27

Älä ihmeessä ärsytä psykopaatteja tuossa määrin!
vi a tone
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 15:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:13.01.2011 10:52
="Kyllästynyt"Eihän sillä ole mitään merkitystä oletko kopioinut asian joltakulta vai itse lauseen keksinyt. Oikeastaan päinvastoin sillä kopioimalla Kahvi_68:n solvauksen sinä osallistuit siihen porukallakiusaamiseen jota Tukiasema.net -palstalla niin usein (ylläpitäjän siihen puuttumatta!) minua muistettiin.
viewtopic.php?f=16&t=2956&hilit=sairas&start=20#p33275
Lihavointi minun - minusta puhutaan vaikka en ollut edes paikalla saati tietoinen tämän foorumin olemassa olosta!...

Ei voi edellyttää, ettei paikkansapitäviä asioita saisi ottaa käsittelyyn muista kuin vain niistä kirjoittajista jotka ovat tietoisia palstan olemassaolosta....


Väität siis, että kaikkien sinun kiusaamisiesi uhrien pitäisi päivitttäin vuosien ajan etsiä missä kirjoitat ja mitä kirjoitat, pystyäkseen puolustautumaan tai edes oikoa missä milloinkin levitettyjä (vääriä) väitteitä ja mustamaalailua!

Kaikki riippuu sinusta itsestäsi, vain sinä voit muuttaa käytöstäsi ja ryhtyä elämään aikuisen ihmisen tavoin. Olen täysin tietoinen siitä, että sinä etsit riitaa täyttämään tyhjää elämääsi ja nautit kun huomaat pystyväsi loukkaamaan muita, mutta on turha valittaa siitä kun saat vastineeksi sellaista jota olet itse kerjännyt.
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 15:40

Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa Kahvi, kenen päiväkirjasta olen (ylimielisesti) kopioinut otteita julkiselle puolelle.

Tukiasemalla (2007) erityisesti Hermitin päiväkirjasta.
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 20:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa Kahvi, kenen päiväkirjasta olen (ylimielisesti) kopioinut otteita julkiselle puolelle.

Tukiasemalla (2007) erityisesti Hermitin päiväkirjasta.

En ole kopioinut Hermitin päiväkirjaviestejä julkiselle puolelle.

Olen kyllä kommentoinut Hermitin suunnitelmia yleisellä puolella, mutta kopiointia en ole tehnyt.


Syyskuu 2006:
Kahvin arkisto kirjoitti:Kyllästynyt ahkerasti etsii todisteita ties keiden kaikkien päiväkirjoista. Hermitin päiväkirjaa copypastasikin yleiselle puolelle.
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.04.2013 13:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa Kahvi, kenen päiväkirjasta olen (ylimielisesti) kopioinut otteita julkiselle puolelle.

Tukiasemalla (2007) erityisesti Hermitin päiväkirjasta.

En vieläkään muista, enkä omista arkistoistani löytänyt viitteitä siihen, että olisin Hermitin päiväkirjaa copypastannut yleiselle puolelle.
Toivon, että Kahvi kertoo mistä asiasta/mihin asiaan olen todisteita Hermitin päiväkirjasta etsinyt niin voin tarkemmin etsiä omia viestejäni.

En voi; noin kuitenkin olet arkistojeni mukaan syksyllä 2006 tehnyt.
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja asko » 28.04.2013 14:20

FBI tulee ja tutkii arkistonne, ei tästä muuten selvää tule.
asko
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.04.2013 14:55

Mun mielestä erinomainen viesti askolta! :D
Helmenkalastaja
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.04.2013 15:17

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa Kahvi, kenen päiväkirjasta olen (ylimielisesti) kopioinut otteita julkiselle puolelle.

Tukiasemalla (2007) erityisesti Hermitin päiväkirjasta.

En vieläkään muista, enkä omista arkistoistani löytänyt viitteitä siihen, että olisin Hermitin päiväkirjaa copypastannut yleiselle puolelle.
Toivon, että Kahvi kertoo mistä asiasta/mihin asiaan olen todisteita Hermitin päiväkirjasta etsinyt niin voin tarkemmin etsiä omia viestejäni.

En voi; noin kuitenkin olet arkistojeni mukaan syksyllä 2006 tehnyt.


Kyllästynyt pitää kuitenkin itsekin ihan mahdollisena ao copypastailuaan, vaikka hän kivenkovaan muuta väitti:

Re: Kahvi <3 Kyllästynyt - Part II
Kirjoittaja Kyllästynyt » 27.04.2013 22:42
Kyllästynyt kirjoitti:Jos Kahvin kertomat copypastet ovat esimerkiksi niitä kiusaamisviestejä joita Hermit minulle ja minusta päiväkirjaansa kirjoitti, on mahdollista, että olen sellaisen yleiselle puolelle ottanut.

Haluaisin myös tietää, mihin todisteisiin Kahvi viittaa, ja ovatko nuo minun etsimäni "todisteet" juuri niitä copypastettuja kiusaamisviestejä jotka olen kopioinut sen takia, että Hermit olisi ne itse poistanut - ja sitten silmät kirkkaina väittänyt, ettei sellaisia ole koskaan ollut olemassakaan (niinkin on käynyt).
viewtopic.php?f=11&t=9002&p=118776&hilit=hermit%2A#p118776
Kahvi
 

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.11.2022 22:57

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta sinä et selvästikään ole vieläkään oivaltanut tai sisäistänyt mitä lääkäri yritti sinulle selittää.
On aikamoista suuruudenhulluutta sinulta väittää, että sinä tunnet (tämänkin) asian paremmin kuin minä.
Lääkäri ei koskaan käyttäisi tuollaista sanontaa "selvä lääketieteellinen tapaus" jota sinä väität lääkärin käyttäneen. Jo tuo kertoo, että sinä et joko ole lainkaan ymmärtänyt mitä lääkäri yritti sinulle selittää, olet kuullut väärin - tai muistat lääkärin sanat väärin.
Minä kyllä tiedän sinua paremmin mitä minulle on sanottu ja mitä ei. Ei ole mitään suuruudenhulluutta siinä, että väitän tietäväni ja tuntevani sinua paremmin keskustelut, jotka minä olen käynyt lääkäreiden kanssa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Edellinen

Paluu Romulaatikko



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa