Ammatti-ihminen

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Ammatti-ihminen

ViestiKirjoittaja logia » 02.08.2022 09:59

Taitaa olla niin, että ihmiset kaipaavat mielenterveysalan ammattilaista tälle palstalle. Pelkkä vertaistuki ei riitä, eikä ainakaan mikään tavallinen keskustelu eri aiheista. Onhan niitä muitakin keskustelupalstoja, mutta en minä ainakaan jaksa enää yrittää uppoutua niiden maailmoihin. Täällä oli tuttuja ihmisiä, mutta eipä taida olla enää. Turhastahan on turha jauhaa, jos ei ole asiaa, mutta niin...
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Ammatti-ihminen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.08.2022 10:47

Juuri tuosta syystä olen yrittänyt tänne ammattilaista osallistujaksi kalastella.

Vaikuttaa olevan niin, että vain ani harva ammattilainen asennoituu nettipalstakeskusteluihin samalla tavalla kuin Psykopatologia.

Ymmärrän tietenkin, että työtä tunkee ammattilaisille ovista ja ikkunoista, mutta olisi hienoa jos joku ammatin harjoittaja jaksaisi tällaiselle keskustelupalstalle kirjoittaa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ammatti-ihminen

ViestiKirjoittaja logia » 02.08.2022 14:08

Minun entinen psykologi-omahoitajani ei viihtynyt tietokoneella, näin ymmärsin. Ehkä mielenterveysammattilaiset ovat niin ihmisläheisiä, että mieluummin tapaavat kasvotusten.

Ilmeisesti tämän palstan ylläpidosta ei ole mahdollista saada mitään palkkaa ylläpitäjälle mistään suunnasta, joten taitaa aika kulua paremmin leipätyössä. Tuskin monikaan jaksaisi hoitaa tätä palstaa harrastusmielessäkään, pohdiskella ihmisten asioita ja ongelmia, jos muutenkin jo tekee samaa päivät pitkät.

Mietin, keskeytinkö minä mielenkiintoisen väittelyn tuon sähköpostiasian ympärillä, että oliko se jonkun mielestä hauskaa? Tai ehkä se olikin jonkinlaista tarpeellista surutyötä, jota minä en vaan ymmärtänyt. Minä pidin sitä kiusaamisena, johon kyllä itsekin tyhmyyttäni ja tahtomattani osallistuin. Nyt täällä ei ole väittelyitäkään. Onkohan parempi?

Minä en tunne enkä edes tiedä ketään, ketä voisi kysyä palstan keulakuvaksi.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52


Paluu Romulaatikko



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron