Syöttekö karamellejä?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Syöttekö karamellejä?

ViestiKirjoittaja logia » 01.08.2022 21:59

Tekee mieli kysyä, onko täällä karkinsyöjiä? Arvaan kyllä, ettei vastauksia tule. Minä en osta itselleni mitään makeisia, enkä siksi niitä syökään, paitsi joskus harvoin. Söisin kyllä suklaata, mutta pelkään, ettei se ole terveellistä enää tässä iässä (kohta 60). Tumma suklaa voisi olla hyväksikin, mutta en pidä siitä. Juon joskus kaakaota ja nyt muutama päivä sitten tein mikrossa suklaatortun, kun teki mieli hyvää. Maistuihan se kylmän maidon kanssa.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Syöttekö karamellejä?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.08.2022 22:35

Aivan liikaa tulee mussutettua makeaa. Suklaata, jäätelöä sekä keksejä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Syöttekö karamellejä?

ViestiKirjoittaja Noolan » 02.08.2022 22:45

Minä olen aina käyttänyt liikaa sokeria ja syönyt koko aikuiselämäni lähes päivityäin jotain pientä hyvää sieltä täältä, esim keksin kahvin kanssa tai Pätkiksen kauppareissulla. Kesäisin ostelen jäätelöitä ihan miten sattuu.
Ainoastaan raskauden aikana vedin kaikki herkut nollille ja en kokenut en sitten en minkäänlaista valaistumista!

Nyt uudelleen raskaana ollessani kyttään kyllä sokereita enkä syö mitään hiilareista tyhjään vatsaan, mutta olen huomannut, että proteiinin jälkeen kestän kyllä pienen jäätelön tai suklaan -jippii!
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan
 
Viestit: 541
Liittynyt: 08.06.2014 12:44


Paluu Romulaatikko



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron