Kokoiluja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kokoiluja

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2022 15:15

Mukavasti mennyt tämä päivä Ikeasta ostamiani huonekaluja kooten. Tilasin lähetyksen pihaan, josta kannoin laatikoita yksi kerrallaan sisään, ja se oli hyvää kuntoilua, josta tuli melkein hiki. Aivovoimisteluakin sain, kun kasasin osia yhteen ohjeita silmäillen.

Minä olen malttamaton, enkä jaksa katsoa ohjeita tarpeeksi tarkkaan ja pitkälle, ja niinpä jouduin pari kertaa purkamaan. Sama näkyy myös tänne kirjoittelussa. Lähetän viestit liian lyhyen harkinnan jälkeen ja sitten saan korjailla ja poistella jälkikäteen. Jonkinlainen luonnevika?

Nyt minulla on uusi atk-tuoli. Se ei ollut kallis, enkä tiedä kestävyydestä, mutta parempi kuin entinen eli melkein ei mitään. Koeistuin kaikki Ikean työtuolit ennen ostopäätöstä, joten ei voi olla ihan epäsopivin. Ehkä joskus vielä istuskelen pöytäkoneella. Kiikkutuoliakin joskus harkitsin, mutta tämä tuoli saa ajaa nyt sen virkaa. Tuolissa voi myös tehdä käsitöitä ja kuunnella samalla äänikirjaa tai musiikkia.

Nyt on sähköuruillakin oma pöytä. Eipä ole tullut soiteltua pitkiin aikoihin, eikä minulla ole nuotteja. Ehkä minä innostun vielä. Voisikohan se ehkäistä mahdollista dementiaa... vai pahentaa?
logia

Re: Kokoiluja

ViestiKirjoittaja aprikoosi » 05.07.2022 19:07

Minkä Ikean tuolin valitsit?
Minä en ole koskaan saanut tehtyä hankintapäätöstä, joten ei ole (koskaan ollut) työtuolia.
aprikoosi

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2022 19:17

logia

ViestiKirjoittaja logia » 11.07.2022 17:17

Turhia hankintoja taisivat olla. Olen nyt istunut pöytäkoneella yhden kerran, ja vaikka tuoli on todella mukava, en viihdy siinä tietokoneen äärellä. Ne ajat taitavat olla jo takana, kun saatoin tuijotella näyttöä monta tuntia joka päivä. Silloin tuli kirjoiteltua paljon keskustelupalstoille, blogeihin, kavereille... En ole myöskään soittanut sähköurkuja. Ei huvita. Ainoa hyvä hankinta oli petauspatja sänkyyni. Olen nyt nukkunut paremmin.
logia

Paluu Romulaatikko