Valkosiipi kirjoitti:Minusta on myös hyvin kiinnostavaa se, mihin ylläpitäjä vetää suojelusi rajan. Kun päiväkirjasi oli täällä, sait selkeästi ylläpitäjältä suojelua. Et heti kun ongelmat alkoivat, mutta jossain vaiheessa. Vaihdoit täällä suljetussa osiossa olevan päiväkirjan julkiseen blogiin toisella sivustolla. On kiinnostavaa nähdä, suojeleeko ylläpitäjä edelleen sinua.

Katla kirjoitti:Minuakin kiinnostaa että poistaako ylläpito päikkyni Mirrin vaatimuksesta.

Mirri kirjoitti:Katla kirjoitti:Minuakin kiinnostaa että poistaako ylläpito päikkyni Mirrin vaatimuksesta.
En ole vaatinut päiväkirjasi poistoa. En edes pyytänyt tai ehdottanut. Mutta sinulta olen pyytänyt, ehdottanut ja vaatinut sitä, että lopettaisit päiväkirjasi käyttämisen minusta, läheisistäni ja elämästäni kirjoittelemiseen. Että ymmärtäisit, ettei sinulla ole oikeutta pitää minua päiväkirjasi keskustelunaiheena.
Valkosiipi kirjoitti:Minusta on kiinnostavaa, miten joku kerta toisensa jälkeen ajautuu kyselemään, saako hänen asioistaan keskustella täällä... Eikö aikuiselta ihmiseltä voisi edellyttää, että jos hän ei halua keskustella asioistaan, hän ensimmäisenä itse pidättäytyy keskustelemasta itseensä liittyvistä asioista. Mirri auliisti kommentoi itseään koskeviin viesteihin ja viittaa blogiinsa. Minusta aika ristiriitaista toimintaa.

Psykopatologia kirjoitti:En pysty ottamaan kantaa edellä oleviin huomautuksiin. - Haluaako joku jonkun tai joidenkin viestien poistamista?
Psykopatologia kirjoitti:En pysty ottamaan kantaa edellä oleviin huomautuksiin. - Haluaako joku jonkun tai joidenkin viestien poistamista?

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kysyi, halutaanko viestien poistamista. Omasta puolestani vastaan, että saatan jossakin vaiheessa haluta; ilmoitan sitten.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa