luutnantti Tölli kertoo, miten intti musertaa naiset

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

luutnantti Tölli kertoo, miten intti musertaa naiset

ViestiKirjoittaja Palle » 29.09.2018 22:39

”Pojat kokivat, että olen heikoin lenkki” – Kaisa-Maria Tölli joutui armeijassa silmä­tikuksi, ja nyt luutnantti Tölli kertoo, miten intti musertaa naiset
Varusmiespalvelukseen astuvat naiset ovat aluksi innoissaan, mutta huomaavat nopeasti, että heitä ei kaivata, sanoo Kaisa-Maria Tölli.

https://www.hs.fi/elama/art-2000005842225.html

Tölli sanoo, että naisten yleisin rasitusvamma on itsetunnon murtuminen..

Valitettavasti artikkeli on maksumuurin takana, mutta katsotaan muista lähteistä lisää.
Häiriö! Nainen intissä (Kaisa-Maria Tölli)

Saatavuus: Varastossa
32,90 €

Ilmestymisvuosi : 09/2018
Kirjailija : Kaisa-Maria Tölli
Kustantaja : Docendo
ISBN : 9789522915122
Sivuja : 180
Sidosasu : Sidottu

https://www.docendo.fi/hairio-nainen-intissa.html
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

Re: luutnantti Tölli kertoo, miten intti musertaa naiset

ViestiKirjoittaja Palle » 29.09.2018 22:52

Lukijat kertovat: ”Harrastin armeijassa seksiä yli 30 miehen kanssa”
nnen armeijaa olin melko hiljainen ja tunnollinen tavallinen tyttö pitkässä seurustelusuhteessa. Armeija muutti kaiken. Kaikki alkoi jo p-kaudella, kun olosuhteet ajoivat intiimiin tilanteeseen erään alikersantin kanssa. Koska seurustelin, tämä musersi minut, sillä en kuvitellut pettäväni armeijassa. Hiljalleen ajauduin eri miesten kanssa useammin seksiin mitä oudoimmissa paikoissa, joskus ehkä hieman vastoin tahtoanikin.

AUK:ssa aloin saada aika suoria ehdotuksia myös skappareilta. Sitten se tapahtui. Eräs skappari joka pystyi vaikuttamaan asemaani, kutsui huoneeseensa juttelemaan mitä tavoitteita minulla oli. Ei mennyt kauaa kun hän vain katseella kysyen tarttui minuun ja harrastimme seksiä hänen huoneessaan. Tilanne oli outo, sillä hän oli naimisissa ja paljon minua vanhempi. Aloin saada outoja katseita kasarmilla. Tämä oli muutamille muillekin tytöille kasarmin arkea.

Nyt siviilissä koen häpeää, enkä enää voi ajatella seurustelevani. Tapaan vielä satunnaisesti intissä tapaamiani miehiä yhden illan juttujen merkeissä. Harrastin seksiä palvelusaikanani yli 30 miehen kanssa, yhden kanssa vain kerrallaan tosin. Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa ja ehdottivat tätä itse, joskus aloite tuli minulta. Ehkä kerran tai pari koin, että minua pakotettiin, mutta toisaalta painostavat tilanteet armeijassa ajoivat joskus siihen. Ja koskaan näistä ei puhuttu. Se vain tapahtuu.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/201402 ... 9_uu.shtml
Palle

Re: luutnantti Tölli kertoo, miten intti musertaa naiset

ViestiKirjoittaja Palle » 29.09.2018 22:56

En ikinä palvellut yksikössä, jossa olisi ollut naisia. Te jotka pääsitte palvelemaan naispuolisten tovereiden rinnalla, kertokaa miten palvelus naisten kanssa erosi pelkällä jätkäporukalla menemisestä...

Anonymous

Niitä on muutamansorttista
1) On tullut inttiin, koska siellä saa munaa. Inisee ja vemppaa, kun vähänkin pitäisi tehdä jotain muutakin kuin naida. Toki siinä on aina joitain valkoritareita kantamassa sitä reppua ja tetsaria ja rynkkyä, jos nyt on ihan pakko lähteä.
2) Feminatsi. Tullut armeijaan, koska on "strong independent womyn" ja "nainen pystyy samaan kuin mies". Tietenkin, kun on vähänkin jotain rankempaa luvassa (esim parin päivän makkaranpaistoleiri), niin sattumalta tulee "menkat" tai jotain muuta naistentautia. Valittaa _KAIKESTA_. Miesten välisistä pillujutuista, jotka sattui ohimennen kuulemaan. Kun ei saa kulkea tissit paljaana pitkin yksikön käytäviä. Kun (maasto)ruoka ei ole lakto-octo-goku-vegetaristista.
3) Haluaa kokeilla rajojaan. Oikeasti kykenee suorittamaan asiat siinä missä mieskin (toisin kuin aikaisempi). Nauttii koko paskasta.
Koita arvata, minkä kanssa on mukavaa olla tekemisissä. Voi olla, että unohdin jotain.

https://ylilauta.org/sota/26137044
Palle

Paluu Romulaatikko