Sigge turpa kiinni.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Sigge turpa kiinni.

ViestiKirjoittaja Katla » 10.08.2017 22:16

Täällä ei ole enää tilaa kenelekään, eikä ketään huvita mitään jutella, kun Sigge levittäytyy jokapuolelle. Ota ittelles omaketju ja paasaa siel feminismistä ja postaa tissikuvia ja kaikkea törkyä koko sielusi syvyyksistä. Päästä muut osiot vapaaksi muillekin. Ei vittu enää vois vähempää kiinostaa sun aloitukset. ilonpilaaja. keskustelun tappaja. tylsä ukko.
Katla

Re: Sigge turpa kiinni.

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 10.08.2017 22:46

Täh?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 11.08.2017 06:53

Kis vaan kaipaisi kunnon tappelua ja lässytystä minkä värinen mekko sulla nyt on päällä ym. aivoilleen sopivaa keskustelua.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2017 10:26

Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Alive » 11.08.2017 23:42

Sigmund kaipaa huomiota.
Alive

ViestiKirjoittaja Katla » 14.08.2017 11:50

Hetkinen....siis tämähän on ennenkin nähty...oli eräs tyyppi, joka oli valloillaan palstalla, jos toisellakin tunkemalla itsensä jokapaikkaan. Sitten ihmeteltiin, että miksei tuota ojenneta.No tää Sigge on nyt taas 'joku' jolla on erioikeuksia. Poika vissiin. Tai potilas. Tai kaveri.
:idea:
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 14.08.2017 17:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2017 12:00

"Siggen" vallaton esiintyminen foorumilla kyllä tuottaa epäviihtyvyyttä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2017 12:14

.Kissi kirjoitti:Hetkinen....siis tämähän on ennenkin nähty...oli eräs tyyppi, joka oli valloillaan palstalla, jos toisellakin tunkemalla itsensä jokapaikkaan. Sitten ihmeteltiin, että miksei tuota ojenneta. Ihmeteltiin, onko 'tuo' Pertin vaimo, tyttö vai potilas, vai miksi se on...

Sano nyt jo vihdoinkin mistä minua olisi pitänyt "ojentaa"?

Jos et pysty ainoatakaan minun postaamaani asiatonta tai epäkorrektia viestiä nimeämään tai osoittamaan, lopeta valittaminen ja vihjailu minun käytöksestäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 14.08.2017 13:45

MINÄ TÄÄLLÄ HÄIRIKÖIN DINOSAURUSTEN AIKAAN.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2017 15:50

.Kissi kirjoitti:MINÄ TÄÄLLÄ HÄIRIKÖIN DINOSAURUSTEN AIKAAN.

Niin teit, mutta se ei muuta sitä, että sinä olet toistuvasti väittänyt Psykopatologian suosivan puolueellisesti minua.

Kysyn siis vielä uudelleen:

Mitä ovat olleet ne viestit joihin viitaten sinä olet minua syyttänyt ja joihin viitaten olet väittänyt, että minua olisi pitänyt "oikaista"?
Missä ovat ne viestit joissa Psykopatologia on suosinut minua????

Jos sinulla ei vieläkään ole esittää minkäänlaisia todisteita tuollaisesta, lopeta jo syyttämästä minua asioista joita ei ole koskaan tapahtunutkaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 14.08.2017 16:32

.Kissi kirjoitti:
Hetkinen....siis tämähän on ennenkin nähty...oli eräs tyyppi, joka oli valloillaan palstalla, jos toisellakin tunkemalla itsensä jokapaikkaan. Sitten ihmeteltiin, että miksei tuota ojenneta. Ihmeteltiin, onko 'tuo' Pertin vaimo, tyttö vai potilas, vai miksi se on...
*
Sano nyt jo vihdoinkin mistä minua olisi pitänyt "ojentaa"?

Jos et pysty ainoatakaan minun postaamaani asiatonta tai epäkorrektia viestiä nimeämään tai osoittamaan, lopeta valittaminen ja vihjailu minun käytöksestäni.
*
mikä vihjailu?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2017 16:40

.Kissi kirjoitti:... mikä vihjailu?

Tämä:
.Kissi kirjoitti:Hetkinen....siis tämähän on ennenkin nähty...oli eräs tyyppi, joka oli valloillaan palstalla, jos toisellakin tunkemalla itsensä jokapaikkaan. Sitten ihmeteltiin, että miksei tuota ojenneta. Ihmeteltiin, onko 'tuo' Pertin vaimo, tyttö vai potilas, vai miksi se on...

Sinä olet käyttänyt sanatarkkaan noita sanoja minusta: "tunkee itsensä joka paikkaan" ja "onko Pertin vaimo, tyttö vai potilas" jne.

Missä ovat/mitä ovat olleet ne viestit joiden perusteella minua olisi sinun mielestäsi pitänyt "oikaista" - tai peräti bannata?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 14.08.2017 17:32

turha hermostua, otan pois alkuperäisestä viestistäni osan joka ärsöö sinua.
Katla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 14.08.2017 19:13

Alien kirjoitti:Sigmund kaipaa huomiota.

Niin. Miksi kukaan ei huomaa minua? :|
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Katla » 15.08.2017 13:31

juu, ensin minä halusin huomion haukkumalla sinut.Kyllästynyt pillastui sivulauseesta ja halusi huomion. Meidät on nyt huomattu.
Katla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 15.08.2017 15:47

Meidät on huomattu. Kivaa :lol:
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Katla » 15.08.2017 16:58

Mikset voisi pitäytyä jo ennen avaamissasi feministi ketjuissa, kun hyvin huomaat, kuinka lujaa muita hermostuttaa ainainen uusien ketjujen avaaminen. Kumminkin aihepiirit sinulla pyörii samassa, uudelleen ja uudelleen.
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 15.08.2017 18:48

Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 15.08.2017 21:55

Kuva
Katla

Paluu Romulaatikko