kiss kirjoitti:no kiitos, oli siinäkin syy pistää mun minimerkki pihalle? se, että mä juttelen kyltsin kanssa ja sä tuut siihen väliin räpättämään ja potkaset pellolle.anna tyttöjen jutella ja mee lukee taskulamppu palstaa, kun et kumminkaan ymmärrä naisten juttuja.
Kyllästynyt kirjoitti:kis kirjoitti:kiitos kyllästynyt tuesta!
Eipä kestä.
Jos olet hikoillut kovasti ja syönyt sekä juonut liian vähän saattaa suolatasapainosi olla pielessä ja sipsipussin avaaminen voi sittenkin olla hyvä ajatus.
Suolaa kuitenkin tarvitaan vain vähän, esimerkiksi juustoviipale tai kaksi sisältänee tarpeeksi suolaa tilanteen korjaamiseksi.
Kyllästynyt kirjoitti:kiss kirjoitti:kyllä mä tykkään tristanista ihan kovasti, se on aito oma ittensä, herkkä ja sosiaalinen.juopottelunsa on munsta vallan hauskaa luettavaa ja raivarit naurattaa. trisissä on smanlaista rehellisyyttö´ä, kuin minussa. näyttää kenestä pitää ja kenestä ei. ja on selvinpäin erimieltä. hähää.
mitä se sua liikuttaa, vaik minä koen trisin hauskaksi ja mukavaksi tylleröksi?
Herkkä ja sosiaalinen EI SOLVAA KETÄÄN HAISEVAPILLUISEKSI HUORAKSI.
Mitä kumman hauskaa on siinä että jotakuta pahoinpidellään, kiusataan ja/tai loukataan? Kummallinen huumorintaju sinulla kis.
Rehellisyyttä sinulla ei todellakaan ole sen enempää kuin Tristanillakaan; saman kaltaisia nettihäiriköitä olette kumpikin.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta ei kauheuspilkkuja?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa