Jussila?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Jussila?

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2016 16:50

Toivottavasti et ole kadonnut täältä.
Kirjoitit vain yhden viestin, mutta vähäisestä näkyvyydestäsi huolimatta sinut nähtiin, huomattiin, ja toivotettiin tervetulleeksi. Joten älä suotta katoa ennen kuin olet tutustunut kunnolla; kyllä tämä on ihan kelvollinen nettifoorumi.
Mirri

Re: Jussila?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.07.2016 17:01

jussila on ollut kirjautuneena peräti 7 minuutin ajan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.07.2016 18:02

Voi perse mitä kaksinaamaista lepertelyä.
Olisitte kumpikin asiaan puuttuneet silloin kun sateentekijä ilmoitti mun olevan Jussila-nikki, niin ehkä hän edelleen täällä kirjoittelisi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2016 18:08

Arveletko, että Jussila säikähti ja sen vuoksi katosi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.07.2016 18:23

No minä pyydän nyt anteeksi epäasiallista käytöstäni. Mutta miksi ihmeessä pitää alottaa ihan oma ketju jollekin joka ei viihtynyt täällä ? Jos minä omalla toiminnallani olen ollut syypää, kuten sanottu sori vaan. Ihmisillä on kumminkin omat motiivinsa toiminnoilleen. Vähän nyt sitten, kun hänestä uusi ketju alotettiin .
Mielestäni ylläpito on joskus ilmoittanut pitävänsä ei- suositeltavana ketjujen aloittamista joillekin nimimerkeille, (kuten Kaapo, Dukha ja nyt tämä Jussila .)
Saattaahan hyvinkin olla , että joku käy vaan tilannetta katsastamassa viipymättä tai viihtymättä sen pitempään.
Toisaalta, jos joku (niinkuin nyt minä) esittää aiheettomia epäilyjä olisi vähintäinkin suotavaa, että annettaisiin jonkinmoinen vastaus.
Eihän kukaan voi muutaman minuutin vierailun jälkeen juuta eikä jaata kenestäkään..
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.07.2016 18:37

="irmeli"]Voi perse mitä kaksinaamaista lepertelyä.
Olisitte kumpikin asiaan puuttuneet silloin kun sateentekijä ilmoitti mun olevan Jussila-nikki, niin ehkä hän edelleen täällä kirjoittelisi.

Toisesta ketjusta lainattua:
Sateentekijä kirjoitti:
Poistin koska ärsytti joitakin.

Kirjoittaja Psykopatologia » 11 Heinä 2016, 22:53
Ei kyse ole pelkästään ärsyytymisestä. Sinä suorastaan houkuttelit muita kirjoittajia arvuutusleikkiin, vaikka sinun olisi pitänyt menneisyydestä tietää, että suhtaudun moisiin spekulaatioihin kielteisesti.

Kyllähän siis PP kirjoitti tuossa ketjussa minulle vastineen.
Mirrikin , kylläkin aiheesta, mutta aika jyrkästi kommentoi Jussilan väärin tehtyjä lainauksia.
Sateentekijä

Paluu Romulaatikko