Se hukkui irmelin mellastuksen alle
Kyllästynyt kirjoitti:(Mirrille)
Jos ja kun sinä esität, että viestissä mahdollisesti olisi ollut jotakin uutta ja ennen tietämätöntä, olisi kohtuullista että sinä kertoisit minkä asian sinä uskot sellaisen olleen.
Mutta yritän tehdä asiaa helpommaksi sinulle. Sinun ei tarvitse vastata mikä asia oli sinulle uusi, kunhan kerrot minkä asian sinä ajattelet olevan jollekulle toiselle uutta ja ennen tietämätöntä.
Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästyneen viesti on käsittämätön . Nyt hän kirjoittaa jo kaikkien muitten puolesta, vaikka
näkemys viestin itsestäänselvyyksistä on vain ja ainoastaan hänen näkemyksensä! Kukaan ei ole velvoitettu vastaamaan myöskään hänen röyhkeään ja halveksivaan kyselyynsä. Ok. viesti on hänelle täynnä itsestäänselvyyksiä, mutta yleistäminen ja muitten ajatusten tietäminen tai tiukkaaminen saattaa myös osoittaa, että hän onkin tuossa asiassa melko yksin. Varsinkin tämä kohta on aivan käsittämätön: kunhan kerrot minkä asian sinä ajattelet olevan jollekulle toiselle uutta ja ennen tietämätöntä
Hänen oletuksensa mukaan Mirrin pitäisi tietää sekin, mikä tässä on toisten mielestä uutta.
Tämä on sen verran tärkeä asia, että odotan Kyllästyneeltä vastausta.
Kirjoittaja Mirri » 29 Kesä 2016, 18:55
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt, minä taas en ole millään lailla epäkohtelias sinua kohtaan, vaikken kerrokaan sinulle oliko Sateentekijän viestissä minulle uutta asiaa vai eikö ollut.
Sinä olit epäkohtelias kaikkia lukijoita kohtaan.
Niinpä tietysti. Tosiaan sinähän senkin asian tiedät kaikkien lukijoiden puolesta.
Jos joku rohkenee väittää vastaan ja kertoo, etten minä ainakaan häntä kohtaan ollut epäkohtelias jättäessäni vastaamatta sinun kysymykseesi, on hänen vuoronsa ryhtyä altavastaajaksi sinun edessäsi.