Bosnian pyramidit

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Bosnian pyramidit

ViestiKirjoittaja popi » 22.12.2015 02:01

Kyllä on tämäkin ihmeellistä. Tai onko kyseessä huijaus?

Bosnian ääntelevien pyramidien mysteeri ( 34 min .)

http://areena.yle.fi/1-3195869?autoplay=true
popi

Re: Bosnian pyramidit

ViestiKirjoittaja popi » 22.12.2015 02:32

Itseäni hivelee ajatus siitä, että näillä pyramideilla olisi jotakin tekemistä ufojen kanssa. Tiehenkin tämä on tälläistä epärationaallista hivelyä, ja tosiasiallisesti olen taipuvainen pitämään koko juttua enemmän tai vähemmän huuhaana mutta jos kuitenkin...
popi

ViestiKirjoittaja popi » 22.12.2015 11:36

Itsekin olen vain Googlesta hankittujen tietojen varassa. Huomasin että osa tutkijoista pitää koko pyramidiajatusta huuhaana. Siis kumpu olisi vain kumpu. Osa jopa pyramidien tutkijoista taas uskoo kyseessä olevan maatunut pyramidi/t. Itse en osaa sanoa muuta kuin kummastella. Historia jouduttaisiin kirjoittaa uudelleen jos metsästäjä-keräilijä aikakaudelta löydettäisiin valtavaa arkitehtuurista ja teknistä taitoa vaativa pyramidi. Tämä laittaa epäilyttämään eninten. Vaikea uskoa ennen kuin kaivaukset selittävät enemmän.
popi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.12.2015 10:30

Ei kivistä "lähde" ääntä, so. kuulohavaitoja, ei myöskään esimerkiksi raketista avaruudessa. Ilmanpaineen vaihtelut aistitaan ääninä, jos sopiva reseptori-systeemi on läsnä.

11:11
Kyseessä on (osin) täälläkin monasti keskusteltu teema, "ryskävätkö puut kaatuessaan silloinkin, kun kukaan ei ole kuulemassa".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja popi » 25.12.2015 19:19

Ne kivet on tuotu " ylhäältä." Siksi ne ovat erilaisia :D
popi

Paluu Romulaatikko