Mitä kuuluu?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Maaria » 04.08.2015 18:58

Minä olin siskon luona synttäreillä ja sain myös pìtää pientä vauvaa sylissäni. Oli kahta lajia suklaakakkua, tummaa ja valkosuklaata, sushia ja vaikka mitä. Olin myös äidin luona. Minun pitäisi laihtua 5 kiloa. Hiukseni ovat nyt kauniit, kun äiti laittoi ne. Aion ostaa lämpökihartimet ja rueta taivuttamaan hiuksiani. En ole kirjoitellut syystä että olen voinut huonosti ja on ollut aina jotain menoa mukamas.
Maaria

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.08.2015 19:07

Kiva kuulla sinusta. Käyn kuntosalilla puoli tuntia kuutena päivänä viikossa. Lasken kaloreita. Olen laihtunut 12,8 kiloa. Tarkoitus laihduttaa puoli kiloa viikossa vauhtia, jotta jaksaisin. Laihdut varmasti tuon 5 kiloa, hitaasti hyvää tulee kunhan vaan tarttuu toimeen. Tänään kävin kriisikeskustelussa, kun terapia on tauolla ja ollut lomatauolla erityisen vaikeaa. Sunnuntaina olin päivystyksessä yötä ja sain siellä keskustella tilanteestani sekä sain myös ajan keskusteluun maanantaina, auttoi mukavasti ja oloni on nyt parempi. Tarvittaessa voin varata kriisiaikaa, jos siltä tuntuu. Tänään olen ollut aika väsynyt ja pitäisi ottaa päiväunet. Äidillä kolmen päivän loma ja pitäisi keksiä jotakin hauskaa tekemistä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.08.2015 19:41

Tänään ei kauhean hyvää, ehkä huomenna parempaa. Elämä on ennustamatonta eikä koskaan voi tietää millä mielellä on minäkin päivänä. Kaikesta tullut kuvotusviboja, jopa Röllistä, jota koitin kuunnella. Ainoastaan yksi kappale ei niitä aiheuta. Usvametsän neito: https://www.youtube.com/watch?v=_PO7sQA ... k&index=29 (4:52)
Ryysy

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 04.08.2015 20:57

Ryysy kirjoitti:Usvametsän neito: https://www.youtube.com/watch?v=_PO7sQA ... k&index=29 (4:52)

bravo!bravo bravissimo!
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.08.2015 21:03

Mitäs kn:lle kuuluu?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Maaria » 04.08.2015 21:54

Juu aika hiljasta täällä. Kunhan pinja et liian rankasti ota tuota kuntosali juttua. Voi olla että mielekkyys katoaa, mutta hienoa kun jaksat. Mulla oli aika raskas lapin reissu, vaikka niin ootin paljon kaikkea hyvää vain. Toisaalta raskas oli reissu siskojen ja äidin luo. Olin 3 päivää siellä. Eipä oo kiistelyitä nyt kun Gabriel ei jostain syystä ole keskuudessamme ja sateentekijä sekä Jaskakin on poissa. Väki hupenee.
Maaria

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 04.08.2015 22:33

Ryysy kirjoitti:Mitäs kn:lle kuuluu?

mitäpä minusta :roll:
leise flehen meine lieder durch die nacht zum beispiel und so weiter und sofort...

https://www.youtube.com/watch?v=MipcjReAXKc
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.08.2015 09:07

Laitoin kn:n kuulumiset google-kääntäjään: "Omat kappaleet kutsuvat pehmeästi läpi yön , esimerkiksi, ja niin edelleen ja välittömästi..."

Kiitos kertomasta! Näin ne tekevät.
Ryysy

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 05.08.2015 12:53

Piti ihan hetken aikaa kuulostella pienessä mielessäni sitä mitä minulle kuuluu. Nyt ihan hyvää, heinäkuu ja kesäkuu olivat vähän rankempia tunnepuolelta katsottuna, mutta nyt olen tasapainoisempi. Pienimuotoista laihdusprojektia itsellänikin, mulle joskus sanottiin että varsinkin neuroleptit saattavat antaa väärän kylläisyyskuvan, joten olen pienentänyt annoksia yms. Toki ei tuu tehtyä lämmintä ruokaa oikeastaan ollenkaan, kun jälkikasvu asuu toisaalla.

Huomenissa, näillä näkymin, pitkästä aikaa nyrkkeilyreeneihin. Mietin että tuo harraste on mulle melkoinen stressinpurkukeino. Eilen tosin nauroin itsekehittämälle vitsille koko illan ääneen kuin mielipuoli, kaipa se stressi noinkin purkautuu.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja toope » 05.08.2015 16:37

Nyt alko hillat kypsyy ja kolme täyttä ämpärillistä tänään poimin. Nuo oli tilattuja marjoja ja ne piti puhdistaa ja pakata eli koko päivä siinä meni. Mutta verotonta tuloa. En sano summaa, kun olette niin kateellisia mutta nyt ei tarvihe tänään syödä poroa.
toope

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.08.2015 19:59

Hillan myynti alkoi ja olen sitä mieltä, että se joka viitsii kerätä saa takuulla pyytää mitä haluaa, ilman mitn. veroja. On senverran rankkaa touhua, on kokemusta.
http://yle.fi/uutiset/hillan_osto_alkoi ... an/8189474
Kissi

ViestiKirjoittaja toope » 05.08.2015 20:03

En myy noin halvalla aluksi. Kun on saanut asiakkaaksi ravintoloita tai leipomoita joille hillan näkökin on tärkeä, niin saa paljon enempi.
toope

ViestiKirjoittaja Maaria » 05.08.2015 23:10

Olin hoitamassa miehen siskon poikaa. Katsoimme pikku kakkosta ja pelasimme pelejä.
Maaria

ViestiKirjoittaja toope » 06.08.2015 06:55

Pikku kakkonen on varmaan kesällä ainut sarja mikä ei ole koko ajan uusintaa.

Puoli sankoa vasta poimittu, kun pitää lähteä sairaustarkistuksiin mutta sen jälkeen uudelleen suolle. Vaikka taas taitaa kohta sataa.
toope

ViestiKirjoittaja Maaria » 06.08.2015 14:02

Taas tuli todennettua, että Mikko Mallikkaalla on helvetin iso pää. Vanha lapsuuden sarja, niin kuin oli Matti ja Miisukin.
Maaria

ViestiKirjoittaja toope » 07.08.2015 03:44

Huomenta, olen lähdössä hillaan ja Luukkonenkin on jo hereillä näköjään.
toope

ViestiKirjoittaja Maaria » 07.08.2015 23:49

Hillaa olen kutsunut lakaksi. Minä olin mustikassa. Ehkä teen piiraan huomenna. Onneksi ei ollut paarmoja.
Maaria

ViestiKirjoittaja toope » 08.08.2015 06:30

Jill kirjoitti:Hillaa olen kutsunut lakaksi. Minä olin mustikassa. Ehkä teen piiraan huomenna. Onneksi ei ollut paarmoja.

Mie sanon aina hilla ja koko kylä niin sanoo. Sitten, kun joku muuttaa etelään töihin ja tulee tänne vaan poimimaan hilloja, se sanookin että tuli poimimaan lakkoja.
Mustikat on vieläkin raakoja, mikä on hyvä asia. Koska ei kukaan ehtisi poimimaan sekä hilloja että mustikoita.

Nyt sataa kaatamalla taas vettä eikä pääse hillaan. Vituttaa suorastaan koko asia.
toope

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.08.2015 10:04

Jill kirjoitti:... Ehkä teen piiraan huomenna...

Piiraan vai piirakan?

Minun mielestäni piiras on suljettu, umpinainen - ja piirakka on avoin.
En käsitä mitä ovat esim. karjalanpiiraat, joita jotkut kertovat syöneensä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja toope » 08.08.2015 10:43

Piiras minusta on aina suolainen.
toope

Seuraava

Paluu Romulaatikko