Tiedote

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Tiedote

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.07.2015 19:19

Valvojan ominaisuudessa asetin Mirrin viestit ennakkovalvontajonoon.

Syy: Huomautuksen noudattamatta jättäminen.
Kyllästynyt

Re: Tiedote

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 19:21

ehdin puolivahingossa vastata mirrin uusimpaan sivistysketjuun ennen kuin se poistettiin.kiitän valvojaa reilusta ja johdonmukaisesta toiminnasta.
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 19:54

Kyllästynyt kirjoitti:Huomautus veren kaivamisesta omasta tai toisen nenästä koski myös sinua xxxxxxx.

Valvojan ominaisuudessa lukitsen myös tämän ketjun. Sivistysketju(je)n avaamisesta päättää Psykopatologia.

Jos joku sattuisi nyt saamaan ajatuksen aloittaa uusi ketju aiheesta tai jatkaa riitaa jossakin toisessa ketjussa, pääsee ennakkovalvontajonoon.

näin minä sen varoituksen luin.
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 19:55

Saako lukitusta ketjusta kopioida viestejä vai ei?
toope

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 20:05

toope kirjoitti:Saako lukitusta ketjusta kopioida viestejä vai ei?

kun säännöt ovat mitkä milloinkin ovat,joskus saa-joskus ei.
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.07.2015 20:07

Tiedote:
Alkuperäinen sivistysketju on nyt avattu, Sateentekijän "varjoketju" poistettu ja Mirrin ennakkovalvonta poistettu.

Poistin (heti tuoreeltaan) myös Mirrin sivistysaiheesta aloittaman ketjun ja lupaukseni mukaan asetin Mirrin viestit ennakkovalvontaan, koska Mirri ei noudattanut ilmoitustani uuden sivistysketjun avaamisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2015 20:19

Kyllästynyt, mihin päiväkirjaani kirjoittamani ja ennakkovalvontaan joutuneet viestit ovat kadonneet? Ennakkovalvonnassa oleva kirjoittaja saa tällaisen ilmoituksen:
Viestisi on tallennettu, mutta se vaatii vielä valvojan hyväksynnän Saat ilmoituksen, kun viestisi on hyväksytty.

Olenko kirjoittanut päiväkirjaani niin julkaisukelvottomia viestejä, ettei niitä voida - sinä et voi - laittaa niitä näkyviin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hermes » 14.07.2015 20:22

Ennakkovalvonta tarkoittaa varmaan sitä, että ylläpitäjän pitää erikseen hyväksyä jokainen kirjoittajan viesti.
Hermes

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2015 20:22

Sateentekijä kirjoitti:Minähän sen avasin! Sen uuden ketjun. Vai avasiko mirri myös samaan aikaan?

Avasin ketjun psykologia-osioon sinun ketjusi jouduttua lukituksi. Avaamassani ketjussa ei ollut mitään muuta kuin se sinun siteeraamasi ja niin lukemisen kuin keskustelemisen arvoinen artikkeli. Niin rajua kamaa se kuitenkin oli, että meni Kyllästyneellä valvojana kestokyvyn ylitse - sillä seurauksella, että minä päiväkirjoineni päädyin ennakkovalvontaan määräämättömäksi ajaksi.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 14.07.2015 20:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.07.2015 20:23

Hermes kirjoitti:Ennakkovalvonta tarkoittaa varmaan sitä, että ylläpitäjän pitää erikseen hyväksyä jokainen kirjoittajan viesti.

Kyllä, juuri sitä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 20:27

Mirri kirjoitti: sillä seurauksella, että minä päiväkirjoineni päädyin ennakkovalvontaan määräämättömäksi ajaksi.

mikä on päiväkirjaan tarkoitetun vuodatuksen puoliintumisaika?happaneeko se nopeammin valvojan hallussa kuin päiväkirjassa?miten sinä mirri keksitkin taas tuon päiväkirjaruikutuksen?
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2015 20:38

Laitoin ylläpitäjälle yksityisviestin, joka luultavasti on luettu, joten voin hyvin julkaista sen tässä; ihan minua varten avatussa ketjussa:
Jouduin moderaattorin mielivallan kohteeksi sillä seurauksella, että haluan lähteä tältä foorumilta. Ei ole meidän rivikirjoittajien ongelma tai murhe se, ettei moderaattorin pää kestä, vaan hän purkaa paineitaan käyttämällä aggressiivista mielivaltaa kirjoittajiin.

En halua olla sellaisen kohteena, joten pyydän kirjoituksiani poistettaviksi; sekä moderaattorin hyväksyntää ja 'läpi menoa' odottavia että kaikkia muitakin.

Mirri
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 20:40

Kerrankin joku uskalsi sinulle jotain tehdä.
toope

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 20:45

Mirri kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Minähän sen avasin! Sen uuden ketjun. Vai avasiko mirri myös samaan aikaan?

Avasin ketjun psykologia-osioon sinun ketjusi jouduttua lukituksi. Avaamassani ketjussa ei ollut mitään muuta kuin se sinun siteeraamasi ja niin lukemisen kuin keskustelemisen arvoinen artikkeli. Niin rajua kamaa se kuitenkin oli, että meni Kyllästyneellä valvojana kestokyvyn ylitse - sillä seurauksella, että minä päiväkirjoineni päädyin ennakkovalvontaan määräämättömäksi ajaksi.

Aivan saatanan hirveetä taas! Olen sydämmestäni pahoillani Mirri. En voi sanoiksi pukea miltä tuo tuntuu!
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.07.2015 20:50

toope kirjoitti:Kerrankin joku uskalsi sinulle jotain tehdä.

Sinun puolestasi olen iloinen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 21:10

Omat kokemuksiani ennakkosensuureista, joita Kyllästynyt on asettanut minulle ovat olleet pelkästään nöyryyttäviä. Vaikka miten kauniisti ja kohteliaasti kirjoittaisi ja pyytäisi, niin ei päästä mitään viestejä läpi. Sanoo esim. palataan asiaan, Psykopatologi palaa huomenna, ehkä. Minä en ymmärrä, kuinka hän kehtaa olla tuollainen tutussa porukassa. Enkä ikinä ole ymmärtänyt miksi Pertti sallii Kyllästyneen toistuvasti nöyryyttää muita, nyt Mirriä, niin inhottavalla tempulla että ei ole vertaa!
Kissi

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:13

Voi perse suakin. Kuinka paljon olet itse toisia nöyryttänyt.
toope

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.07.2015 21:13

Kissi kirjoitti:Omat kokemuksiani ennakkosensuurista, jonka Kyllästynyt on asettanut minulle ovat pelkästään nöyryyttäviä. Vaikka miten kauniisti ja kohteliaasti kirjoittaisi ja pyytäisi niin ei päästä mitään viestejä läpi. Sanoo esim. palataan asiaan, Psykopatologi palaa huomenna, ehkä. Minä en ymmärrä, kuinka hän kehtaa olla tuollainen tutussa porukassa. Enkä ikinä ole ymmärtänyt miksi Pertti sallii Kyllästyneen toistuvasti nöyryyttää muita, nyt Mirriä, niin ihhottavalla tempulla että ei ole vertaa!

Nyt sinä puhut potaskaa Kis. En ole ainoatakaan viestiäsi jättänyt julkaisematta!

Myös kaikki Mirrin viestit on julkaistu välittömästi kun ne huomasin.
Valitettavasti en huomannut hänen päiväkirjaansa kirjoittamia viestejä heti, mutta ei niissä ole mitään sellaista mitä en olisi julkaissut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 21:15

Nyt sinä puhut potaskaa Kis. En ole ainoatakaan viestiäsi jättänyt julkaisematta!
*
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: tekis mieli kysyä, kuinka kehtaat valehdella. mutta en kysy, koska en voi todistaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.07.2015 21:18

Kissi kirjoitti:Nyt sinä puhut potaskaa Kis. En ole ainoatakaan viestiäsi jättänyt julkaisematta!
*
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: tekis mieli kysyä, kuinka kehtaat valehdella. mutta en kysy, koska en voi todistaa.

Olet puhunut pötyä minun tekemisistäni aiemminkin.
Enhän minäkään voi todistaa kertomaani, mutta toivottavasti edes joku uskoo sanaani.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Romulaatikko