Jostain syystä ihmiset näkevät kasvoja, ihmisiä, eläimiä, hirviöitä sekä kaikkea muuta sielläkin, mihin niitä ei alunperin suunniteltu. Nämä missä kuviot ovat epäselvelmpiä, ovat hieman kiintoisampia, kuten pilvet, lehdekkäät puut, seinät ja vastaavat. Ja musteläikät, joita täällä ei saa käsitellä.
Tässä MacDonalds-lelussa on kuuloon perustuva hieman vastaava humoristinen esimerkki jostain samankaltaisesta asiasta. "What the fuck". Videon selityksessä viitataan myös siihen-testiin-josta-emme-saa-keskustella.
Itte näin psykoosissa sairaalahuoneeni seinässä maalaukses Tuomiokirkon (Turun tietty, ku Turus oon ja sairaala kans), mut en o varma, oliko se harhaa, ku yks tuttava selitti piirtäneensä k.o sairaalas seiniin rakennuksia ym. K.o huoneessa oli myös yks nimi vaatekaapin oves, ja myöhemmin mul selvis, et se on tän tuttavan lempinimi.
Minäkin pystyn näkemään tuossa kuvassa juuri lääketieteellisiä operaatioita, yms. Kun oikein taannun niin saatan nähdä kuvassa jotain vielä perversimpää.
En tiedä minkälaisen 'lääketieteellisyyden' Hermes havaitsi, mutta minulla liittyi johonkin ruumiinavaustyyppiseen, että tuolta selästä otetaan vaikka jotakin pois. Korsetti ei liittynyt siis asiaan. Tiedän, olen hullu.