Flower kirjoitti:Sanavapaus ylettyy myös sinun mielestäni ääliömäisiin ohjelmaformaatteihin ja niiden referointeihin sekä mainostamisiin. Vai onko sananvapaudessa joku "taso"-vaatimus, josta en ole kuullut?
-----
Jos pettämistä ei olisi "kielletty" paneskelisivatko ihmiset ympäriinsä täysin estottomasti?
Flower kirjoitti:... Jos pettämistä ei olisi "kielletty" paneskelisivatko ihmiset ympäriinsä täysin estottomasti?
Kyllästynyt kirjoitti:- -Flower kirjoitti:... Jos pettämistä ei olisi "kielletty" paneskelisivatko ihmiset ympäriinsä täysin estottomasti?
En tiedä. Olisiko siitä sinun mielestäsi kovastikin haittaa? Nykyäänhän "ympäriinsä paneskelu" ei enää tuota lapsia joista kukaan ei pitäisi huolta.
Flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Flower kirjoitti:Sanavapaus ylettyy myös sinun mielestäni ääliömäisiin ohjelmaformaatteihin ja niiden referointeihin sekä mainostamisiin. Vai onko sananvapaudessa joku "taso"-vaatimus, josta en ole kuullut?
-----
Jos pettämistä ei olisi "kielletty" paneskelisivatko ihmiset ympäriinsä täysin estottomasti?
En pidä asiaa sanavapausongelmana; eihän kukaan ole mitään kieltänyt tekemästä. Minä vain protestoin typerän TV-ohjelman vatvomista täällä.
Tasovaatimusta ei sanavapauteen kuulu, eikä tässäkään ole siitä kysymys. On kyse siitä, että Jaskan piti taas löytää joku idioottimainen syy päästä parjaamaan koko naissukupuolta.
Millä tavalla Jaska tässä parjaa naissukupuolta? Minulta jäi nyt ihan kokonaan huomaamatta...
Jaska kirjoitti:Naisista enemmistö on jo langenneita, mutta miehistä vain yksi.
Flower kirjoitti:... Olisiko mistä, minun mielestäni kovastikin haittaa? Että ihmiset paneskelisivat ympäriinsä?
Ryysy kirjoitti:Moralisointi nyt on hölmöä, vaikkakin on kiintoisaa, jos jokin asia saa ihmiset moralisoimaan / pitämään omaa moraaliaan ainoana oikeana. Mutta mikä tuossa ohjelmassa on sitä tirkistelyä? Siinä ei kuitenkaan mitään intiimejä seksitilanteita näytetä.
Flower kirjoitti:En edelleen ymmärrä, siis mitä haet tässä takaa kysymykselläsi. Miten minun suhtautumiseni tähän liittyy?...
Flower kirjoitti:No kyllähän se tavallaan sitä on, jos epäät oikeuden tuoda esiin näkemyksiä ohjelmasta, jotka poikkeavat omastasi...
Kyllästynyt kirjoitti:Tämä on romulaatikko-osasto, mutta miksi pitää tänne(kään) postata ääliöille tarkoitetun ja umpityperän TV-ohjelman käänteitä???
Flower kirjoitti:... Itse ohjelmaformaattiin en ota kantaa, ja sitähän saa kukin kritisoida mielensä kyllyydestä...
Flower kirjoitti:...-Sanaan paneskelu ei minulla liity mitään erityisen negatiivisia konnotaatiota vaan pidän sitä neutraalina.
Flower kirjoitti:Saathan sinä kysellä, kullakin on samanlainen oikeus tuoda näkemyksiään. Ensimmäisestä viestistäsi tuli minulle sellainen vaikutelma, että "vääränlaisia" näkemyksiä ei tänne tulisi tänne postailla, pahoittelen, jos ymmärsin väärin.
Flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Meillä on näemmä täysin erilainen käsitys siitä mikä on neutraalia kieltä ja mikä ei.
Niin taitaa olla. Ja todennäköisesti myös erilainen käsitys sen suhteen, onko tiettyjen sanojen käytön kieltäminen sananvapauden rajoittamista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa