jardin kirjoitti:Yhtä paljon kuin Kyllästynyttä häiritsee Jaskan pillu-viestit, minua vituttaa Kyllästyneen tyhjänpäiväiset youtube-linkit.
Hilppa kirjoitti:Olin joskus 90-luvun lopulla näihin aikoihin hiihtelemässä kevätjäillä Vuosaaren edustalla. Yhdellä kalastajalla oli saalis jään päällä pilkkipaikan vierellä. Pari niin isoa kampelaa, että en ollut ennen nähnyt.
Sateentekijä kirjoitti:jardin kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Olin joskus 90-luvun lopulla näihin aikoihin hiihtelemässä kevätjäillä Vuosaaren edustalla. Yhdellä kalastajalla oli saalis jään päällä pilkkipaikan vierellä. Pari niin isoa kampelaa, että en ollut ennen nähnyt.
Mitenkä he ovat onnistuneet saamaan sen reiästä ylös. Yleensä, jos pilkin kampelaa, käytän erilaista kairaa millä ei tule pyöreä reikä mutta, jos ovat sellaista käyttäneet, miksi ovat jättäneet kalat jäälle?
minun käsittääkseni Hilppa ei sanonut, että kalastaja olisi jättänyt saaliinsa, vaan että kalastajalla oli saalis jään päällä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa