kissi kirjoitti:Sä et haluu tajuta, selittihän toi P. sen? Luin muuten laitetun linkin ja myöskin sieltä löytämäni "emotioonalinen tyhjyys" linkin ja mua alkaa naurattaa!! Etkö halua, että se tuli asille? Hah Haa, oleksää muka Yasu? Jos olet niin turpaan tulee, jotta paukkuu, Trissen puolesta

, Jos et ole niin kuka sitten olet?
Kissi mikä möläys tuo nyt sitten oli? Mikä helevetin Yasu, jota tänne jostain syystä tuupataan minun yhteydessäni? Trisse on väittänyt minun olevan vaikka kuka,samoin näytät sinäkin kuvittelevan.Väitithän minun olevan esim. GAD, siihen asti kunnes hän itse ilmaantui asiaa selvittelemään
viewtopic.php?f=16&t=12594&start=200#p182617Tässä sulle luettavaa kissi.
viewtopic.php?f=9&t=12223&start=20 ja vielä tässä
Re: PP
ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 01:39
"Minä olen sitä mieltä . että täällä syytetään ja syyllistetään ihmisiä ylläpidon mieltymyksien mukaan. Jos osaa nuoleskella ylläpitoa riittävästi, vaikka puhkeamalla itkuun bannien pelossa, saa heti ylläpidon puolelleen. Mielestäni ylläpito joka kääntyy kaikkien tuulien mukana on epäluotettava. vaikkakin kuinka haluaisi olla yksi meistä..
.
Missään muissa keskustelufoorumeissa en ole tavannut ylläitoa joka kumoaisi keskustelijoitten mielipiteet oitis esittämällä olevansa kaikkitietävä yms.n,,,,"
Enkä niin kovapäisiä kirjoittajia jotka eivät tajua lukemaansa,
Kissi, kiinnostaisi tietää, kuka on seuraava epäilysi, tähän asti kaikki ovat menneet pieleen:D