Oletko Facebookissa?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Oletko Facebookissa?

ViestiKirjoittaja SADE » 30.07.2014 19:52

En.
SADE

Re: Oletko Facebookissa?

ViestiKirjoittaja SADE » 31.07.2014 09:07

Facebook on mielestäni naurettava keksintö!
SADE

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 09.08.2014 03:42

Olen, mutten välttämättä enää kauaa. Hoidan money makes money-bisnekset ja luultavasti häivyn, ainakin toviksi.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2014 09:22

Huolieilinen kirjoitti:Olen, mutten välttämättä enää kauaa. Hoidan money makes money-bisnekset ja luultavasti häivyn, ainakin toviksi.

Miten onnistutte "tappamaan" itsenne sieltä?
Hilppa

ViestiKirjoittaja SADE » 09.08.2014 10:56

Hilppa kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:Olen, mutten välttämättä enää kauaa. Hoidan money makes money-bisnekset ja luultavasti häivyn, ainakin toviksi.

En ole koskaan edes liittynyt Facebookiin yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua jakaa elämääni kaikenmaailman ystävien, sukulaisten, työkavereiden ja muiden puolituttujen kanssa.
SADE

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.08.2014 15:03

Ymmärrän Sade kantasi täysin.
Itse olen facebookissa mutta käyn harvakseltaan siellä.
Minuakaan ei kiinnosta niin kauhiasti jakaa omia juttujani
siellä. No jokaisella on tapansa vissiin.
Maaria

ViestiKirjoittaja SADE » 09.08.2014 16:47

Jill kirjoitti:Ymmärrän Sade kantasi täysin.
Itse olen facebookissa mutta käyn harvakseltaan siellä.
Minuakaan ei kiinnosta niin kauhiasti jakaa omia juttujani
siellä. No jokaisella on tapansa vissiin.

Facebook on mennyt överiksi. Jos se olisi sellainen kuin oli alkuaikoina niin jotenkin vielä ymmärtäisin.
SADE

ViestiKirjoittaja saara » 09.08.2014 17:35

SADE kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Sitten palaat Alaskaan jääkarhujen pariin 8-)
saara

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.08.2014 22:19

saara kirjoitti:
SADE kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Sitten palaat Alaskaan jääkarhujen pariin 8-)

Nytkö sinä, saara, alat nähdä tuttuja uusissa nikeissä? ;) Eipä silti, niin näen minäkin, mutta eri tyypin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2014 23:05

Minäkin "näen" kaksikin tyyppiä, mutta kumpikaan heistä ei ole sama kuin saaran näkemä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2014 23:25

SADE kirjoitti:Facebook on mielestäni naurettava keksintö!

Aika paljolti olen samaa mieltä. Joistakin kaupallisista tiedotteista pääsee kompaktilla tavalla perille ja monet harrastuksiin liittyvät seurat ja kerhot kuuluvat Facebookiin, jonka kautta niiden tapahtumia on helppo koostetusti seurata. Muuten en juuri ole mukana siellä yhtään missään, koska olen suojannut itseni ulos niin tehokkaasti kuin pystyn. En siis ole vapaasti tarjolla, mutta pääsen tutustumaan niin mainostajien keihin haluan. Toistaiseksi on ollut minulle sopiva menettelytapa toimia siellä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 13.08.2014 00:22

Mitähän te näette?
Alaska jääkarhuineen tuntuu juuri nyt liki heprealta (siis ALASKA ja JÄÄ). Kertoo varmaan tarpeeksi :roll:
Toisekseen, vaikka ihan näkisitte, niin???
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 13.08.2014 00:31

Hilppa kirjoitti:

Poistin vaan itseni (oikea yläkulma/asetukset tms. ja turvallisuus) ja facebook halusi tiedon: "miksi". Eipä tämä riittänyt, "oikea poistaminen" onkin tehty vaikeammaksi.
En poistanut sieltä itseäni kirjoitusteni tms. vuoksi, vaan yksinkertaisesti siksi, etten tällä hetkellä kykene olemaan kys. palvelussa henk. koht. syiden vuoksi.
Huolieilinen

Paluu Romulaatikko