Mirri kirjoitti:Aikamoinen vuodatus, josta on vaikea keskustella mitään. Mutta ehkä aihe ei olekaan tarkoitettu keskusteltavaksi.

trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minussa herätti ainakin sellaisen ajatuksen, että olen aivan liian huonokuntoinen ja sairas paneutuakseni tällaiseen 'sillisalaattiin'. Parempi olla uppoutumatta tai edes yrittämättä ajatella mitä kaikkea aloitusviestissä sanotaan.
Sama vika mutten halunnut sanoa tuota ensimmäisenä ettei minua syytettäisi riidanhaastosta. Oliko tuokin kopioitu jostain ja sitten huononnettu?
Mirri kirjoitti:Minussa herätti ainakin sellaisen ajatuksen, että olen aivan liian huonokuntoinen ja sairas paneutuakseni tällaiseen 'sillisalaattiin'. Parempi olla uppoutumatta tai edes yrittämättä ajatella mitä kaikkea aloitusviestissä sanotaan.
Mirri kirjoitti:Minussa herätti ainakin sellaisen ajatuksen, että olen aivan liian huonokuntoinen ja sairas paneutuakseni tällaiseen 'sillisalaattiin'. Parempi olla uppoutumatta tai edes yrittämättä ajatella mitä kaikkea aloitusviestissä sanotaan.
santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minussa herätti ainakin sellaisen ajatuksen, että olen aivan liian huonokuntoinen ja sairas paneutuakseni tällaiseen 'sillisalaattiin'. Parempi olla uppoutumatta tai edes yrittämättä ajatella mitä kaikkea aloitusviestissä sanotaan.
Kirjoittelin kun kuvittelin, että sana on täällä(romulaatikossa) vapaa.

Psykopatologia kirjoitti:Kannattaako aina ostaa pyykkikone tuplana?
Psykopatologia kirjoitti:Descarteskin taisi ajatella, että ihminen on kone.
Tässä mielessä voi olla hyväksyttävääkin analisoida
ihmistä ja konetta samassa esseessä.
Psykopatologia kirjoitti:Ihmisten ja koneiden rinnastus elinkaari-mielessä ei ole onnistunut ratkaisu.
Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä ovat fundamentaalisesti eri tyyppiset oliot.
Esimerkiksi ihmiset pääsevät taivaaseen, pesukoneet eivät...
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä ovat fundamentaalisesti eri tyyppiset oliot.
Milläs ne hohtavan valkoiset siivet ja kaavut sitten pestään; nyrkkipyykissäkö?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä ovat fundamentaalisesti eri tyyppiset oliot.
Milläs ne hohtavan valkoiset siivet ja kaavut sitten pestään; nyrkkipyykissäkö?
Ei taivaassa ole likaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Mistäs tiedät?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa