Hillot
Ekströms -hilloissa on paljon marjoja eikä lainkaan keinotekoisia maku- tai väriaineita.
Ekströms-hillot on pakattu pulloihin. Marjaisista ja silti sileistä hilloista on hauska pusertaa iloisia kuvioita. Pullot ovat siistejä jääkaapissa ja ruokapöydässä. Lusikkaa ei tarvita. Pakkaus kätevine kierrekorkkeineen myös säilyttää hyvin hillojen tuoreuden ja raikkauden.
Ekströms-hillot maistuvat sellaisinaan letuilla, puuron päällä tai paahtoleivällä. Lisäksi niitä voi käyttää luovasti ruoanlaitossa ja leivonnassa.
Ekströms-hillot on pakattu pulloihin. Marjaisista ja silti sileistä hilloista on hauska pusertaa iloisia kuvioita. Pullot ovat siistejä jääkaapissa ja ruokapöydässä. Lusikkaa ei tarvita. Pakkaus kätevine kierrekorkkeineen myös säilyttää hyvin hillojen tuoreuden ja raikkauden.

Mirri kirjoitti:- -
Miten valmistaja todistaa hillojensa marjaisuuden, jos tuote mahtuu ulos pursotuspullosta?

Psykopatologia kirjoitti:Tarkoitatko omenahillopuita?
Täällä taas kasvaa makaronia.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minäkin Meritaloon luotan.
Hesarin mansikkahillo-kilpailussa - pari kuukautta sitten - Meritalon purkki oli pilaantunut.
Voittaja oli yllättäen Rainbowin luomu, joka ei ole kallistakaan. Minulla sattui olemaan
purkki sitä jääkaapissa.
0:33
http://www.hs.fi/ruoka/HS-testi+Makuraa ... 9430343781

Psykopatologia kirjoitti:Ei minulla ole nykyään hevosta.
Psykopatologia kirjoitti:Ei minulla mitään kasvimaata ole.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei minulla ole nykyään hevosta.
tarkoitin, lannoitatko/lannoittaisitko kakallasi kasvimaatasi?

Psykopatologia kirjoitti:Tarkoitatko omenahillopuita?
Täällä taas kasvaa makaronia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa