tris & Tuuve

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

tris & Tuuve

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2014 20:30

tris & Tuuve

Teidän miinustilinne on täynnä.

Vaadin anteeksipyyntöä santralta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: tris & Tuuve

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 20:37

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Millä oikeuksilla tuota vaadit? En tule sitä pyytämään ja kun poistat nimimerkkini, tulen takaisin kun haluan.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nyt nauretaan kaikki, päivän vitsi.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 20:49

Tuuve, nauramista siinäkin on, että sinä ja Tris yhteistuumin liittouduitte Santraa vastaan - sinä pidit häntä vuorenvarmasti yhtenä henkilönä ja Tris yhtä varmasti toisena. :mrgreen:
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 20:52

Ei noissa ole mitään nauramista.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 20:53

Olen ihan vakuuttunut että olen oikeassa mutta voin minä pyytää anteeksi - anteeksi sitten santra. Tulevaisuus näyttää olenko ollut oikeassa.
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 20:56

Tässä asiassa et ole oikeassa tris. Ja suuresti ihmettelen epäilylinjalle kääntymistäsi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:03

Tunnetko santran sitten? Vai mistä tiedät?
tris

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:04

Mirri kirjoitti:Tuuve, nauramista siinäkin on, että sinä ja Tris yhteistuumin liittouduitte Santraa vastaan - sinä pidit häntä vuorenvarmasti yhtenä henkilönä ja Tris yhtä varmasti toisena. :mrgreen:

Mutta nauramista oli kait sinullakin, kun santra koko ajan kulki perässäni ja haukkui viestini idiootiksi ja pilkkasi kir,virheistäni ja tunsi minut aikaisemmin ja tiesi minusta kaiken.
Mutta unohdetaan tämä kaikki. Tehkää santrassa sankari.

MINÄ EN PYYDÄ SILTÄ IKINÄ ANTEEKSI.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:06

nÄKEMIIN, TULEN TAAS TAKAISIN UUDELLA NIKILLÄ KUN HUVITTAA, KUTEN TEKEE SANTRAKIN.
HUUDAN, KOSKA NIIN TÄÄLLÄ ON TAPANA.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:07

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tuuve, nauramista siinäkin on, että sinä ja Tris yhteistuumin liittouduitte Santraa vastaan - sinä pidit häntä vuorenvarmasti yhtenä henkilönä ja Tris yhtä varmasti toisena. :mrgreen:

Mutta nauramista oli kait sinullakin, kun santra koko ajan kulki perässäni ja haukkui viestini idiootiksi ja pilkkasi kir,virheistäni ja tunsi minut aikaisemmin ja tiesi minusta kaiken.

Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:12

Hilppa kirjoitti:

Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin.

just tämmöinen vittuilu täällä hyväksytään. Minä en ole milloinkaan peitellyt sitä etten ymmärrä kaikkea lukemista kuten muut. Silti minä olen maisteri ja voin tehdä väitöskirjan avustajan kanssa.
Mutta niin sivistyneesti en ole oppinut vittuilemaan kuin Hilppa.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tässä vittuilija, reppana Hilpalle. Onneksi en asioita ymmärrä kuten sinä ymmärrät.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:15

Hilppa kirjoitti:

just tämmöinen vittuilu täällä hyväksytään. Minä en ole milloinkaan peitellyt sitä etten ymmärrä kaikkea lukemista kuten muut. Silti minä olen maisteri ja voin tehdä väitöskirjan avustajan kanssa.
Mutta niin sivistyneesti en ole oppinut vittuilemaan kuin Hilppa.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tässä vittuilija, reppana Hilpalle. Onneksi en asioita ymmärrä kuten sinä ymmärrät.

En vittuile koskaan. Suoraan sanotaan suorasti sanovalle. Vain siten hän ymmärtää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:20

Noin säälittävää ihmispoloa en ole koskaan aikaisemmin tavannut.
Esim. reppana suutuit kun sanoin, että olin lukenut aikaisemmin siepatuista tytöistä kun sinä.
Voi pientä surkuhupaisaa reppanaa.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:23

Huumorintajuton tiukkapipohan hän on...
tris

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:24

tris kirjoitti:Huumorintajuton tiukkapipohan hän on...

ja tyhmä.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.05.2014 21:25

Hilppa, kyllä sinä vittuilet. Varsin usein jopa, muille kirjoittaessasi.
Myös viestisi: "Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin",
on hyvin selvää vittuilua. Tai voihan sitä ilkeämieliseksi vihjailuksikin kutsua, jos pidät sitä parempana.
Mitään suoraa ei tuossa viestissä ole! Kummallista, jos et vittuiluasi itse sellaiseksi tajua.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:26

tris kirjoitti:Huumorintajuton tiukkapipohan hän on...

ja tyhmä.

Myös. Mutta hän käy joogassa!
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:28

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Noin säälittävää ihmispoloa en ole koskaan aikaisemmin tavannut.
Esim. reppana suutuit kun sanoin, että olin lukenut aikaisemmin siepatuista tytöistä kun sinä.

En suuttunut. Sinun ongelmasi on, että tulkitset ihmiset lähes poikkeuksetta väärin. Silloinkin, kun he tarkoittavat hyvää.

Et tiedä reppanuudestani mitään ja silti rohkenet haukkua reppanaksi. Omituista. Myös se, että aina vaihdat nimimerkkiäsi. Miksi? Monet täällä säännöllisesti kirjoittavat kuitenkin muistavat kaiken aiemmin kirjoittamasi. Minusta sinun olisi hyvä pyytää anteeksi Santralta. Ei auta, että aina yrität ratkaista ristiriidat tulemalla takaisin jollakin muuna nimimerkkinä. Se alkaa olla jo kulunut keino ja epä-älykäs. Suorastaan lapsenomainen. Väitökseen valmistautuvalta.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 29.05.2014 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:29

Hilppa kirjoitti:
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Noin säälittävää ihmispoloa en ole koskaan aikaisemmin tavannut.

En suuttunut. Sinun ongelmasi on, että tulkitset ihmiset lähes poikkeuksetta väärin. Silloinkin, kun he tarkoittavat hyvää.

Et tiedä reppanuudestani mitään ja silti rohkenee haukkua reppanaksi. Omituista. Myös se, että aina vaihdat nimimerkkiäsi. Miksi? Monet täällä säännöllisesti kirjoittavat kuitenkin muistavat kaiken aiemmin kirjoittamasi. Minusta sinun olisi hyvä pyytää anteeksi Santralta. Ei auta, että aina yrität ratkaista ristiriidat tulemalla takaisin jollakin muuna nimimerkkinä. Se alkaa olla jo kulunut keino ja epä-älykäs. Suorastaan lapsenomainen. Väitökseen valmistautuvalta.

Ei tässä tiedä itkisikö vai nauraisi.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:30

Hilppa kirjoitti:

En suuttunut. Sinun ongelmasi on, että tulkitset ihmiset lähes poikkeuksetta väärin.

Lue tämä hilppa ja mieti. Ja lue ja mieti uudestaan....
tris

Seuraava

Paluu Romulaatikko