Esim. tämä
"KYLLÄSTYNYT" Trisin työnhaku oli pelkkää lumetta.
Kuka tahansa lusmu voi hakea vaikka armeijan ylipäällikön hommaa ja sitten pestä omat kätensä toteamalla, että kritiikin lusmuilusta voi osoittaa työnantajalle joka ei ilkeyttään tai ymmärtämättömyyttään suostu ylipäällikön pestiä antamaan.
Terv. Kyllästynyt"
tris kirjoitti:"...
KYLLÄSTYNYT: Tris:
"... Niinpä se jäi sinne ja minä lähdin ilman lääkediilejä."
Mielenkiintoista kuulla mitä verovaroilla ylläpidetyssä päihdevieroituksessa oikeasti tapahtuu.
Kävikö tuossa farssissa taas niin, että koska SINUA ei otettu yksilövastaanotolle ensimmäiseksi, sinun piti lavastaa huomionherättämisnäytelmä "kontrolloimattomine itkuineen" ja peräti puoli päivää kestäneine "syömättömyyksineen"?
Ilmeisesti edellytät, että joka ovella olisi torvisoittokunta sinua vastaanottamassa.
Edesvastuutonta varata hoitopaikka (oikeastaan estit kahden henkilön pääsyn hoitoon) ilman minkäänlaista motivaatiota tai yritystä sen hyödyntämiseksi.
tris kirjoitti:Aiemmin Kyllästynyt on väittänyt ettei ole käynyt päiväkirjassani kuin "puolustamassa itseään" eikä ikinä aggressorina mutta tässä on ihan muutamia esimerkkejä ilkeämielisestä päiväkirjahäiriköinnistä vuodelta 2008. Olen ottanut mukaan muiden lukijoiden kommentteja myös joista näkee millaisena asia heistä näyttäytyy.
...
tris kirjoitti:...
Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...
tris kirjoitti:No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.
Kahvi kirjoitti:tris kirjoitti:...
Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...
Kyllä tällä ketjulla on varmasti arvonsa, en vain oikein hokannut pointtia ja siksi kysyin.
Itse näkisin, että Kyllästynyt on vähintään syyllistynyt päiväkirjahäiriköintiin useammankin henkilön kohdalla, ellei peräti kiusaamiseenkin - mutta ainakin aikaisemmin hän on jyrkästi kiistänyt kirjoittaneensa mitään asiatonta päiväkirjoihin tai kiusanneensa.
Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?
Kahvi kirjoitti:tris kirjoitti:No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.
Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.
Kahvi kirjoitti:Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?
Kahvi kirjoitti:Mikähän tämän ketjun pointti mahtaa olla? Kun ei liene mikään uusi tieto se, että Kyllästynyt on kirjoitellut ehkä hyvinkin pontevasti muiden päiväkirjoihin sellaisistakin aiheista, jotka eivät ole mitenkään suoraan katsottavissa "itsepuolustukseksi" tms - mikä on koettu asiattomaksi tms.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa