Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 03:19

Aiemmin Kyllästynyt on väittänyt ettei ole käynyt päiväkirjassani kuin "puolustamassa itseään" eikä ikinä aggressorina mutta tässä on ihan muutamia esimerkkejä ilkeämielisestä päiväkirjahäiriköinnistä vuodelta 2008. Olen ottanut mukaan muiden lukijoiden kommentteja myös joista näkee millaisena asia heistä näyttäytyy.

Toivon että ketju sallitaan kun tämä on erillinen aihe enkä ole nyt yöllä riitelemässä tästä mitään.

Lähde http://tristan19.blogspot.fi/2008/08/al ... ittua.html
"...
KYLLÄSTYNYT: Tris:

"... Niinpä se jäi sinne ja minä lähdin ilman lääkediilejä."

Mielenkiintoista kuulla mitä verovaroilla ylläpidetyssä päihdevieroituksessa oikeasti tapahtuu.

Kävikö tuossa farssissa taas niin, että koska SINUA ei otettu yksilövastaanotolle ensimmäiseksi, sinun piti lavastaa huomionherättämisnäytelmä "kontrolloimattomine itkuineen" ja peräti puoli päivää kestäneine "syömättömyyksineen"?
Ilmeisesti edellytät, että joka ovella olisi torvisoittokunta sinua vastaanottamassa.

Edesvastuutonta varata hoitopaikka (oikeastaan estit kahden henkilön pääsyn hoitoon) ilman minkäänlaista motivaatiota tai yritystä sen hyödyntämiseksi.

Terv. Kyllästynyt"
--
KYLLÄSTYNYT" Trisin työnhaku oli pelkkää lumetta.

Kuka tahansa lusmu voi hakea vaikka armeijan ylipäällikön hommaa ja sitten pestä omat kätensä toteamalla, että kritiikin lusmuilusta voi osoittaa työnantajalle joka ei ilkeyttään tai ymmärtämättömyyttään suostu ylipäällikön pestiä antamaan.

Terv. Kyllästynyt
11:28 AM"
--
JOKU PILAILIJA KYLLÄSTYNEENÄ

Anonymous Anonymous said...

Miksi te muut Trisin lukijat ette lähde mukaan vihakampanjaani?? Tris pitää saada nyt tajuamaan, että hän on huono, surkea ja epäonnistunut. On tärkeää töykkiä ihmistä, kun hän on muutenkin maassa ja kärsii. Näin pönkitän myös omaa mielensairauttani ja itsevihaani, minulle tulee parempi olo itseni suhteen kun saan lyödä anonyymisti ihmisiä netissä.

Ja toisin kuin kaikkien teidän erimielisten käytös, tämä minun vihakampanjani ei ole nettikiusausta. Sen sijaan Tristan on nettikiusaaja koska hän pitää tätä blogia ja minun on pakko tulla tänne kommentoimaan kompulsiivisesti.

Miksi ette lopeta nettikiusaamistani? Vihatkaa nyt Trisiä ja olkaa samaa mieltä kanssani, pliis, tai kaivan taas jonkun Tukiasema-linkin 2000-luvun alusta, jossa minua sanottiin kai kusimulkuksi, tai jotain...

Terv. Kyllästynyt
12:21 PM
--

Anonymous Nuunuu said...
Kyllästynyt: Ei kai kukaan ole täällä väittänyt, että Tristan on viaton pulmunen? Eiväthän ihmiset ole yksiselitteisesti hyviä tai pahoja. Kyse onkin siitä, että on sinulta julmaa ja asiatonta vainota Trisiä hänen nettipäiväkirjassaan vuosikausia. Mitkä ovat motiivisi? Eivät ainakaan auttaminen tai tukeminen, niin vihamielisiä "neuvosi" ovat. Miksi ylipäätään vainoat Trisiä? Jos hän on joskus sinua loukannut, voisit kenties ajatella pääseväsi asiasta yli tai ainakin kostaneesi kylliksesi, niin paljon paskaa olet tänne aikojen saatossa ryöpyttänyt.

Mitä sinä Kyllästynyt haluat?
1:06 PM
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 21.04.2014 11:18, muokattu yhteensä 3 kertaa
tris

Re: Kyllästyneen päiväkirjahäiriköintiä

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 03:25

Anonymous Nuunuu said...

Minä kannatan myös Kyllästyneen bannausta ja tarvittaessa lähestymiskieltoa, jos muu ei tehoa. Tris tuskin tarvitsee veneeseensä lisää keikuttajia.

Ja mitä paskan ryöpyttämiseen tulee, niin mitä muuta kuin todella häiriintynyttä kiusaamista ja maanista vainoa on se yli sadan kommentin haukkumisketju Trisin blogissa viime lokakuulla.
Tai vainoaminen Suomi 24:n foorumeilla. Kyllästynyt, sinua seurataan, sinua luetaan. Et voi vääntää todellisuutta omien harhojesi mukaiseksi, sinun on jo tajuttava ottaa sanoistasi vastuu. Peräänkuulutat oikeutta nettikiusauksen uhreille mutta itse näverrät ihmisiä vuodesta toiseen. On tietenkin ikävää kun hoitosi suljetulla ei ole tuottanut tulosta, mutta et ainakaan edesauta paranemistasi täällä netissä.
3:27 PM
--

Anonymous Nuunuu said...

Kyllästynyt: myönnät siis olleesi hoidossa. Luulisi mielenterveyskuntoutujan ymmärtävän toista samanlaista eikä riekkuvan vuosikausia hänen kimpussaan. Myönnät varmasti itsekin, että taannoinen sadan viestin vouhotus Trisin blogissa oli todella aika obsessiivista?
Ja kaikki vähänkin Tukiasemaa lukeneet tuntevat siellä maineesi. Bannisi ovat tulleet aivan syystä, haukut ihmisiä paskiaisiksi, kaksinaamaisiksi kusipäiksi, raatelijoiksi, nilviäisiksi ja idiooteiksi (muutaman mainitakseni). Ei katsos ole olemassa vain sinun omaa pientä harhamaailmaasi vaan ihan oikea reaalimaailma, jonne omatkin häröilysi ovat tallentuneet.

Saarni, meikäläinen allekirjoittaa k.o. addressin heti :D :D
--

Anonymous Nuunuu said...

Pistäpä googleen haku "kyllästynyt nettikiusaaja". Sitä kautta pääset Tukiasemalle (tai pääsisit, jollet olisi skitsonnut itsellesi banneja, hah) jossa on mustaa valkoisella noista kaikista käyttämistäsi haukkumasanoista. Kyllästynyt omassa persoonassaan siellä kilahtelee caps lock pohjassa :D

Tai sitten voit hakea apua...
--
Anonymous Ruusu said...

Luoja varjelkoon meitä ettemme koskaan tapaisi kyllästynyttä oikeassa elämässä!! Kaikki asiakaspalvelutyössä olevat VAROKAA... !!

(tarkoituksella olen anonyymi, sillä en ota riskiä kyllästyneen leviämisestä omaan blogiini...)
5:05 PM
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 03:38

Blogger Tris said...

Kyllästynyt,

Voisitko jättää minut rauhaan?

Olen yhä pahoillani siitä että kutsuin sinua "haisevapilluiseksi huoraksi" (arviolta kesällä 2003) ja "vitun debiiliksi" (vuonna 2003 sekä uusintana huonona vitsinä syksyllä 2006). Joten voisitko jo lakata vainoamasta minua?
--

Tris,

Miksi väität marttyyrimaisesti minun muka vainonneen"(!) sinua jo viiden vuoden ajan blogissasi?

En ole päivääkään sinua vainonnut! SINÄ olet vuosikausia järjestelmällisesti kiusannut minua vain omaksi huviksesi, mutta nyt käärit itsesi pyhimyksen viittaan ja väität MINUN VAINONNEEN SINUA! On sinulla otsaa, ei voi muuta sanoa.

Ja kehtaat vielä hurskastella anteeksipyynnöillä vaikka samaan aikaan kiusaat toisella palstalla!

Terv. Kyllästynyt
--

Blogger FannyH said...

Hmm. Kyllästyneen voisi antaa rauhassa arkistoida elämänsä nettiviestejä (kone vaatii ehkä hiukan lisämuistia, mutta Verkkokaupassa oli just tarjouksessa).

Mä en tiedä ketään joka olisi kiinnostunut jakamaan tätä valtavaa tietokantaa sekopäiden postailusta, mutta kai se käy harrastuksesta siinä missä postimerkkien keräilykin.
---

Anonymous Anonymous said...

"sinun pitää saada Janne Pöyhtäri pyytämään palstallaan julkisesti anteeksi minulta kaikkea sitä mitä hän on minulle sinun suosimisellasi aiheuttanut"

Herranjumala että voi ihminen olla sekopää! :D
Että ihan joku operaattori syöstää elämäsi kriisiin. Hehheeh. Siis apua teidän lahojen latvojenne kanssa.

:D
7:03 PM
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 03:45

Tässä esimerkkejä suomi24:stä Kyllästyneen viesteistä hermitille hetkinä joina unohti minun olevan se pääpahis:

Nettikiusaaja sinä olet, et mitään muuta
kellastunut 2.7.2007 16:16
Ethän sinä hermit ole tehnyt muuta kuin 10 000 viestillä kiusannut, solvannut, herjannut, panetellut toisia. Mistään vertaistuen antamisesta sinun ei kannata yhtään puhua mitään. Kaikki 10 000 viestiäsi ovat olleet vain provoilua sekä muiden kirjoittajien herjaamista.

Vai onko sinun mielestäsi TUKEA tämä: "mielenvikainen ämmä...noita-akka... syö sinä vain niitä oikean värisiä pillereitäsi....sormetat itseäsi samaan aikaan kun kirjoitat..." jne.

Kusipää lusmu sinä olet, et mitään muuta - ja sinun "keskustelun herättelysi" ovat vain solvauksia tai muiden kirjoittajien jahtaamista sekä selän takana panettelemista.
Terveys / Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys / Yleistä mielenterveydestä

Hermithän täällä määräilee
kellastunut 2.7.2007 13:13
Sinähän täällä pyrit määräilemään - kuten Tukiasemallakin.

Millä tavalla sinun napaasi kaivaa se jos muutkin kirjoittavat? Ei ole kenenkään muun kuin sinun oma vikasi jos sinun viesteihisi ei tule vastauksia.
nneksi huomasit ajoissa.
kellastunut 1.9.2007 2:02
Kyseinen ääliöhän on kaikkien mt-potilaiden edustajaksi itse itsensä "valtuuttanut" "tamperelainen mielenterveyskuntoutuja".

Tämä heppu on myös solvannut, herjannut ja kaikin mahdollisin tavoin kiusannut netissä niin minua kuin muitakin kirjoittajia jo vuosikausia. Hän on mm. kaverinsa kanssa perustanut minua varten IRC-galleriaan pilkkasivun. Olen myös saanut kuulla olevani mm. mielenvikainen ämmä joka sormettaa itseään nettiin kirjoittaessaan.

Hän on yhteiskunnan tuilla itsensä elättävä laiska lusmu joka kyllä osaa sangen topakasti haalia itselleen kaikki mahdolliset tuki- ja avustusrahat mitä suinkin tarjolla on, mutta ei ilmeisestikään "kykene" edes kämppäänsä siivoamaan itse vaan siihenkin hän vaatii (ja on saanut) siivouspalvelun apua.

Ko. tyyppi on tosiaan lähettänyt niin Hesarin kuin Aamulehdenkin "Yleisön osastolle" kuluneista kliseistä koostuvia naiiveja sepustuksiaan ja nyt näköjään kuvittelee niillä vaikuttaneensa jopa ministeritasolla!

Et todellakaan hänessä mitään menettänyt, päinvastoin.
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2014 09:22

Otsikon tulisi olla neutraali.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: .

ViestiKirjoittaja tuuuve » 21.04.2014 09:27

Katsopa samalla noita muita ketjuja, esim jotka alkaa sanalla Tris.
Ei kovin neutraalia.
tuuuve

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 11:25

Esim. tämä

"KYLLÄSTYNYT" Trisin työnhaku oli pelkkää lumetta.

Kuka tahansa lusmu voi hakea vaikka armeijan ylipäällikön hommaa ja sitten pestä omat kätensä toteamalla, että kritiikin lusmuilusta voi osoittaa työnantajalle joka ei ilkeyttään tai ymmärtämättömyyttään suostu ylipäällikön pestiä antamaan.

Terv. Kyllästynyt"

Oli peräti pelkkää paskaa. Työnhakuni ei ollut lumetta en etsinyt mitään ylipäälikön hommia vaan toimistotöitä ja työn sainkin vajaat 1,5 kk myöhemmin. Pelkkää vääristelyä ja ilkeämielisyyttä.
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 21.04.2014 11:42, muokattu yhteensä 1 kerran
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 11:38

tris kirjoitti:"...
KYLLÄSTYNYT: Tris:

"... Niinpä se jäi sinne ja minä lähdin ilman lääkediilejä."

Mielenkiintoista kuulla mitä verovaroilla ylläpidetyssä päihdevieroituksessa oikeasti tapahtuu.

Kävikö tuossa farssissa taas niin, että koska SINUA ei otettu yksilövastaanotolle ensimmäiseksi, sinun piti lavastaa huomionherättämisnäytelmä "kontrolloimattomine itkuineen" ja peräti puoli päivää kestäneine "syömättömyyksineen"?
Ilmeisesti edellytät, että joka ovella olisi torvisoittokunta sinua vastaanottamassa.

Edesvastuutonta varata hoitopaikka (oikeastaan estit kahden henkilön pääsyn hoitoon) ilman minkäänlaista motivaatiota tai yritystä sen hyödyntämiseksi.

Tämäkin oli valhetta. En pystynyt olemaan kun oli valtavat lääkeviekkarit eikä kyse ollut mistään yksityisvastaanotosta (eipä siellä sellaisia ollutkaan) tai lavastuksista.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 11:40

Tässä on esimerkki rakentavasta kommentista että näkee eron Kyllästyneen kommentteihin.

"Musta näyttää ikävästi siltä, että Tristanin elämä on taas menossa liukkaasti viettävää alamäkeä vaikka välillä näytti paremmalta työnhakuineen jne. Olihan tuossa käynnissä sentään yritystä, mutta epäilen sinun Tristan olevan jo niin riippuvainen eri aineista, ettet kertakaikkiaan mitenkään "helpolla" kestä hetkeäkään ilman niitä. Miksi muuten käytät Stelloja päivällä - tuleeko niistä jotain kiksejä? Eikö ne vaan uneta. Sekakäyttö on vihonviimeinen asia mitä pitää harrastaa jos meinaa yli viisikymppiseksi ensinnäkään elää ja varsinkaan säilyttää sitä päätään yhtään. Aineet sotkevat persoonallisuutesi, tuhoavat aloitekyvyn ja lopulta myös vähänkin sosiaalisuuden. Yritä ryhdistäytyä, ei sinulle muuta nyt voi sanoa. t. Susanna"
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 11:55

Kyllästynyt on väittänyt ettei ennusta ihmisten tekemistä. (Asiayhteydessä kun Mirri ennusti ettei hän jättäisi minua anteeksipyynnönkään jälkeen rauhaan). Tuossa kuitenkin juuri ennusti ja väärin ennustikin etten muka olisi oikeasti menossa töihin.

Otin nuo hermitin jutut mukaan siksi kun Kyllästynyt väitti että ilman minua ei olisi joutunut mihinkään ongelmiin tukiasemalla kenenkään kanssa. Hän unohti esim. hermitin ja hermit ja minä ollaan aina oltu "vihollisia" eli hermitin ja Kyllästyneen riidat ovat syntyneet ihan heidän keskenään ilman minun panostusta. Koska minä kirjoittelen tänne on tuo pauhaus suuntautunut minuun mutta suurimman osan aikaa hermitin ollessa läsnä dominoivat hermitin ja kyllästyneen riidat eri keskustelupalstoja eivätkä suinkaan minun ja Kyllästyneen.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.04.2014 12:27

tris kirjoitti:Aiemmin Kyllästynyt on väittänyt ettei ole käynyt päiväkirjassani kuin "puolustamassa itseään" eikä ikinä aggressorina mutta tässä on ihan muutamia esimerkkejä ilkeämielisestä päiväkirjahäiriköinnistä vuodelta 2008. Olen ottanut mukaan muiden lukijoiden kommentteja myös joista näkee millaisena asia heistä näyttäytyy.

...

Mikähän tämän ketjun pointti mahtaa olla? Kun ei liene mikään uusi tieto se, että Kyllästynyt on kirjoitellut ehkä hyvinkin pontevasti muiden päiväkirjoihin sellaisistakin aiheista, jotka eivät ole mitenkään suoraan katsottavissa "itsepuolustukseksi" tms - mikä on koettu asiattomaksi tms.

Itse olen kallistumassa yhä enemmän sen näkemyksen puoleen, että hyvinkin usein esiintyvä paskan puhuminen on pikemminkin tunneilmaisua kuin faktojen vääristelyä tms. Voisin olettaa, että itsepuolustuksen ulkopuolelle jäävien aiheiden käsittely on myös samankaltaista tunneilmaisua - mikä taas johtunee siitä, että sinäkin Trisse olet kiistatta toiminnallasi loukannut Kyllästynyttä pahasti.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 12:29

No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 12:39

Yritin etsiä vanhempaa materiaalia muttei löytynyt valitettavasti. Voin vain todeta että jos olisin ollut niin höyrähtänyt tukarilla 2004 kun Kyllästynyt antaa ymmärtää niin en ymmärrä kuinka olisin ylipäänsä ystävystynyt siellä tuolloin lukuisten älykkäiden ihmisten kanssa kuten minh, Vasso, tuima, usvaneito jne. Vasso poltti vielä cd:lle tuolloiset päiväkirjani ja minhin päiväkirjat mutta cd on valitettavasti kadonnut. Minhillä saattaa olla oma mutta ei hän minulle sitä lähettäisi kun samassa on hänen omat päiväkirjansa.

Kyllästynyt luo menneisyyttä jälkikäteen kuten tuo että yksinomaan minä olisin häntä kiusannut vaikka esim. hermit ja Kyllästynyt riitautuivat aivan ilman panostani. Geokin kutsui häntä paskan voimalla käyväksi mankeliksi ja minä kyllä muistan että Luukkosen tullessa palstalle yksi Luukkosen kommentti Kyllästyneelle kuului "niin ummessa että tavaraa tulee suustakin" tms. kunnes Luukkonen ja Kyllästynyt ystävystyivät.

Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 12:53

Tuon ketjun uudelleen lukeneena totean että perun eiliset pahoittelut ja anteeksipyynnöt jotka väsymystäni ja henkistä laiskuuttani ilmaisin.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.04.2014 12:56

tris kirjoitti:...
Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...

Kyllä tällä ketjulla on varmasti arvonsa, en vain oikein hokannut pointtia ja siksi kysyin.

Itse näkisin, että Kyllästynyt on vähintään syyllistynyt päiväkirjahäiriköintiin useammankin henkilön kohdalla, ellei peräti kiusaamiseenkin - mutta ainakin aikaisemmin hän on jyrkästi kiistänyt kirjoittaneensa mitään asiatonta päiväkirjoihin tai kiusanneensa.

Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.04.2014 13:00

tris kirjoitti:No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.

Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 13:03

Ei
Kahvi kirjoitti:
tris kirjoitti:...

Kyllä tällä ketjulla on varmasti arvonsa, en vain oikein hokannut pointtia ja siksi kysyin.

Itse näkisin, että Kyllästynyt on vähintään syyllistynyt päiväkirjahäiriköintiin useammankin henkilön kohdalla, ellei peräti kiusaamiseenkin - mutta ainakin aikaisemmin hän on jyrkästi kiistänyt kirjoittaneensa mitään asiatonta päiväkirjoihin tai kiusanneensa.

Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?

Ei minulla ole mitään käsitystä siitä että häntä olisin mitenkään koskaan erityisesti kiusannut. Muistan että hän oli paise perseessä, tosi rasittava ja minulla oli hänestä kuva että hän on todella kroonisesti sairas ja pakkomielteinen. Ajattelin että Luukkonen pitää hänen puoliaan säälistä ja kun näin Luukkosta (2007?) ja kysyin Kyllästyneestä niin muistan vielä ajatelleeni että Kyllästynyt on tosi krooninen tapaus ja Luukkosta säälittää hän ja vastaanotollakin hän on ollut suunnilleen kuolaava kroonikko. Vasta tällä palstalla hänen statuksensa muuttui mielessäni että hän on jotenkin vakavastiotettava. Olin lievästi sanoen yllättynyt modeksi otosta.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 13:08

Kahvi kirjoitti:
tris kirjoitti:No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.

Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.

Sinä kerroit itse muistavasi itseesi kohdistuvaa kiusaamista. Muistatko nimimerkkejä?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 13:13

Kahvi kirjoitti:Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?

Kiusaaminen menee harvoin näin:

A: blablabla (kiusaan B:tä jee!)
B: blablabla (taas A kiusaa minua!)

vaan useammin

A: blablabla (saatanan B kiusaa taas minua!)
B: blablabla (taas A kiusaa minua!)
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.04.2014 13:14

Kahvi kirjoitti:Mikähän tämän ketjun pointti mahtaa olla? Kun ei liene mikään uusi tieto se, että Kyllästynyt on kirjoitellut ehkä hyvinkin pontevasti muiden päiväkirjoihin sellaisistakin aiheista, jotka eivät ole mitenkään suoraan katsottavissa "itsepuolustukseksi" tms - mikä on koettu asiattomaksi tms.

Kyllästyneelle saattaa olla uusi tieto, ja ehkä myös niille lukijoille, jotka eivät 'tunne' Kyllästyneen nettikäyttäytymistä vuosien takaa.
Minusta tämä ketju vanhoine teksteineen puoltaa paikkaansa. Ja pidän Kyllästyneen vuodesta toiseen jatkuvaa, yhteen mt-ongelmaiseen nettikirjoittajaan kohdistuvaa, potkivaa ja tölvivää käyttäytymistä erittäin törkeänä.

Kyllästynyt kyseli toisessa ketjussa miksi minä sivullisena puutun hänen ja Trisin välisiin asioihin. Minulla on tapana puuttua, jos silmieni edessä näen ilmiselvän kiusaamistapauksen. Tässä näen sellaisen ja vieläpä hyvin julman - etten sanoisi sadistisen - tapauksen, jonka rinnalla pahimmatkin nimittelyt jäävät mielestäni toiseksi. Kiusaamisen julmuus on siinä, että hän iskee vaikeasti mielenterveysongelmaisen ihmisen elämän kipupisteisiin - suoraan oireisiin. Repii ja raatelee.
En näe Kyllästyneen käyttäytymiselle minkäänlaista oikeutusta enkä puolustusta; paitsi hänen omat mt-ongelmansa, joiden oletan aiheuttavan hänen tarpeensa loputtomaan kiusaamiseen.
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko