Yleinen vitutusketju

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Yleinen vitutusketju

ViestiKirjoittaja santra » 03.04.2014 20:58

Päätinpä nyt perustaa tämmöisen ketjun missä jokainen saa ihan luvan kanssa kertoa mikä milloinkin vituttaa etteii tarvitse joka ketjuun tulla vittuilemaan! Joten antaapa tulla.
santra

Re: Yleinen vitutusketju

ViestiKirjoittaja Maaria » 03.04.2014 21:05

Ärsyttää, jos en saa huomiota joskus. Sitten joku muu saa huomiota. Ärsyttää, kun kukaan ei laita minulle linkkiä, jossa olisi joku minulle suunattu laulu.
Maaria

ViestiKirjoittaja tris » 03.04.2014 21:12

Minua ilmeisesti suututtaa huono hoito tai jotain. Viime yönä näin unta että olin hoidossa jossain ja siellä oli Kelan-kurssin omaohjaaja (jonka kanssa en tullut toimeen) ja sama psykologikin. Luulen että kuntoutustukeni oli hylätty ja lisäksi ohjaaja sanoi että laittavat kielteisen päätöksen kuntoutusrahasta opintoihin (AMK) koska eivät usko että pystyn suorittamaan ne loppuun. Olin raivoissani. Psykologi piileskeli jossain. Heillä oli kukkaistutuksia puutarhassa ja mielenosoituksellisesti revin kukat ruukuistaan ja kaadoin lappeelleen maahan. Kukat kävivät vähän sääliksi mutta halusin ilmaista ultimate-kiukkuani ja halveksuntaani. Ennen heräämistä ruiskutin pullosta tai letkusta vettä nuoren psykologin päälle joka oli ehkä edellinen psykologini psykpolilla. Sitten heräsin ja harmitti että olin simahtanut ilman hammaskiskoa sillä olin narskutellut varmaan ihan kauheasti...
tris

ViestiKirjoittaja santra » 03.04.2014 21:20

Minua vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka eivät viitsi ottaa jouluvaloja parvekkeeltaan vielä huhtikuussakaan! Vastapäisessä talossa on sininen led lamppurivi räikeänä ja silmiinpistävänä vaikka me muut odotamme jo kevätkukkien kukkimista.l
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.04.2014 21:39

Sanonnat:

"Nopeeta" - kun tarkoitetaan nopeasti
"Aikuisten oikeesti"
Possessiivisuffiksin puuttuminen
Sanojen "vain" ja "vaan" erojen ymmärtämättömyys
Nykyään yleinen lauseen loppunousu
Uutistenlukijat ym. toimittajat joiden intonaatio kuulostaa samanlaiselta "aallokolta" kuin luokan edessä ainekirjoitustaan lukevan koululaisen puhetapa

Lisäys klo 22:06

"Takaata" - kun tarkoitetaan "takaa"

2. Lisäys klo 23:30

"Takin karvavuoressa on reikä" - kun tarkoitetaan, että reikä on takin karvavuorissa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 03.04.2014 21:45

Aikuisten oikeesti on jo mennyt pois muodista.
tris

Paluu Romulaatikko