Päiväkirjoista (taas)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.03.2014 11:11

Mulla olisi asiaa päiväkirjalleni, mutta lienee viisaampaa pidättäytyä kirjoittamisesta. Kun on niin moneen kertaan nähty, että täällä ei toteudu päiväkirjarauha, vaan päiväkirjamateriaalia voi levitellä suht vapaasti yleiselle puolelle välittämättä yhtään mitä ohjeistuksia tms PP on Ylläpitäjän roolissaan antanut.

Että tiedoksi vaan. Kiitos ja anteeksi.
Kahvi

Re: Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 20:28

Toivottavasti Tris ei saa kirjoituskieltoa siksi, että Kyllästynyt on rikkonut päiväkirjarauhaa työntyen piiskaamaan ja provosoimaan (peräti kiusaamaan?) häntä jopa päiväkirjaan. Omassa päiväkirjassa pitäisi voida kirjoittaa elämänsä asioita joutumatta altavastaajaksi Kyllästyneen tai kenenkään muunkaan kuulustelevan ja syyttelevän tenttaajan edessä. Jos Kyllästynyt välttämättä haluaa ja tuntee tarvetta piiskata Trisiä, tekisi sen edes julkisemmin kuin Trisin päiväkirjan suojassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 20:31

Mirri kirjoitti:Toivottavasti Tris ei saa kirjoituskieltoa siksi, että Kyllästynyt on rikkonut päiväkirjarauhaa työntyen piiskaamaan ja provosoimaan (peräti kiusaamaan?) häntä jopa päiväkirjaan. Omassa päiväkirjassa pitäisi voida kirjoittaa elämänsä asioita joutumatta altavastaajaksi Kyllästyneen tai kenenkään muunkaan kuulustelevan ja syyttelevän tenttaajan edessä. Jos Kyllästynyt välttämättä haluaa ja tuntee tarvetta piiskata Trisiä, tekisi sen edes julkisemmin kuin Trisin päiväkirjan suojassa.

Toistaiseksi ei ole kielletty kommentoimasta päiväkirjan viestejä. Ja mikä keskustelupalsta se on, jossa keskustelu on kiellettyä?

Se, ettei päiväkirjan pitäjä pidä saamistaan kommenteistä, ei tee kommenteista kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 20:34

Kyllästyneen toiminta Trisin päiväkirjassa on minusta selvää henkistä kiusaamista; kosto-operaatio, joka on ylittänyt kaiken säädyllisyyden rajat.
Kahvi

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 20:37

Kahvi kirjoitti:Kyllästyneen toiminta Trisin päiväkirjassa on minusta selvää henkistä kiusaamista; kosto-operaatio, joka on ylittänyt kaiken säädyllisyyden rajat.

Allekirjoitan 100%
vladimir1

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 20:37

Kyllästynyt, eilisen iltapäivän ja illan kuluessa olet Trisin päiväkirjassa suorastaan pommittanut kysymyksilläsi päiväkirjan omistajaa. Löysin kahdeksan kysymysmerkkiä; niin moneen jankkaavaan ja kuulustelevaan kysymykseen sinä tahdoit Trisiltä vastausta - hänen päiväkirjassaan. Ei ihme, että siellä lopulta alkoi nousta savu, ja päiväkirjan pitäjä käski sinun painua tiehesi sieltä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 20:44

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, eilisen iltapäivän ja illan kuluessa olet Trisin päiväkirjassa suorastaan pommittanut kysymyksilläsi päiväkirjan omistajaa. Löysin kahdeksan kysymysmerkkiä; niin moneen jankkaavaan ja kuulustelevaan kysymykseen sinä tahdoit Trisiltä vastausta - hänen päiväkirjassaan. Ei ihme, että siellä lopulta alkoi nousta savu, ja päiväkirjan pitäjä käski sinun painua tiehesi sieltä.

Entä sitten? Miksi en saisi kysyä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 20:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, eilisen iltapäivän ja illan kuluessa olet Trisin päiväkirjassa suorastaan pommittanut kysymyksilläsi päiväkirjan omistajaa. Löysin kahdeksan kysymysmerkkiä; niin moneen jankkaavaan ja kuulustelevaan kysymykseen sinä tahdoit Trisiltä vastausta - hänen päiväkirjassaan. Ei ihme, että siellä lopulta alkoi nousta savu, ja päiväkirjan pitäjä käski sinun painua tiehesi sieltä.

Entä sitten? Miksi en saisi kysyä?

Jos Tris antaa luvan, laitan hänen päiväkirjastaan löytämäni kysymyksesi tänne, niin voidaan miettiä asiaa yhdessä.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:34

Ihan vapaasti. Ei se mikään päiväkirja ole päiväkausiin enää ollut...
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 22:18

Tristan, Mitä sinä itse olet halukas tekemään kuntoutumisesi eteen?

Mitä tuo "kaikki" pitää sisällään?
Oletko valmis heräämään joka päivä ennen klo 10:00?
Entä ryhtyisitkö vapaaehtoistyöhön, vaikkapa lukemaan vanhuksille tai ulkoilemaan heidän kanssaan?
Olet jo ilmoittanut, ettet suostu maksamaan ainoastakaan terapeutin haastattelukerrasta, mutta miten ajattelit terapeutin itsellesi löytää?

Mitä sinun "kaikkeesi" sitten sisältyy?

Jos et ole valmis edes heräämään aamupäivän aikana, miten ihmeessä voit väittää olevasi valmis tekemään kaiken?
Jos et ole kymmenessä vuodessa kuntoutunut, kuinka todennäköisenä pidät sitä, että nyt pääsisit paremmin jaloillesi ilman terapiaa kuin tapaamisten/terapian avulla?

Jos et usko hyötyväsi puhumisesta, miksi edes haikailet terapiaan?

Ensimmäisen kuulustelukysymyksensä Kyllästynyt esitti eilen klo. 16.16. ja viimeisen klo. 22.54. Viisi viestiä, joiden sisältämät kysymykset kokosin viideksi kappaleeksi.
Trisin päreet alkoivat palaa ilmeisesti juuri ennen viimeistä kysymystä, koska hänen kipakka vastauksensa päiväkirjasta pois käskemisineen on lähetetty samaan aikaan kuin Kyllästyneen viimeinen kysymys.

Moniko nettipäiväkirjan kirjoittaja olisi valmis altavastaajaksi kirjoitustensa vuoksi ja hyväksyisi tuollaisen tenttaamisen ja kysymyksillä pommittamisen omassa päiväkirjassaan?
Minusta näyttää siltä, että 'viattomilla' kysymyksilläkin on mahdollista kiusata.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:24

Mirri kirjoitti:
Tristan, Mitä sinä itse olet halukas tekemään kuntoutumisesi eteen?

Mitä tuo "kaikki" pitää sisällään?
Oletko valmis heräämään joka päivä ennen klo 10:00?
Entä ryhtyisitkö vapaaehtoistyöhön, vaikkapa lukemaan vanhuksille tai ulkoilemaan heidän kanssaan?
Olet jo ilmoittanut, ettet suostu maksamaan ainoastakaan terapeutin haastattelukerrasta, mutta miten ajattelit terapeutin itsellesi löytää?

Mitä sinun "kaikkeesi" sitten sisältyy?

Jos et ole valmis edes heräämään aamupäivän aikana, miten ihmeessä voit väittää olevasi valmis tekemään kaiken?
Jos et ole kymmenessä vuodessa kuntoutunut, kuinka todennäköisenä pidät sitä, että nyt pääsisit paremmin jaloillesi ilman terapiaa kuin tapaamisten/terapian avulla?

Jos et usko hyötyväsi puhumisesta, miksi edes haikailet terapiaan?

Ensimmäisen kuulustelukysymyksensä Kyllästynyt esitti eilen klo. 16.16. ja viimeisen klo. 22.54. Viisi viestiä, joiden sisältämät kysymykset kokosin viideksi kappaleeksi.
Trisin päreet alkoivat palaa ilmeisesti juuri ennen viimeistä kysymystä, koska hänen kipakka vastauksensa päiväkirjasta pois käskemisineen on lähetetty samaan aikaan kuin Kyllästyneen viimeinen kysymys.

Moniko nettipäiväkirjan kirjoittaja olisi valmis altavastaajaksi kirjoitustensa vuoksi ja hyväksyisi tuollaisen tenttaamisen ja kysymyksillä pommittamisen omassa päiväkirjassaan?
Minusta näyttää siltä, että 'viattomilla' kysymyksilläkin on mahdollista kiusata.

Ei noissa kysymyksissä mitään asiatonta ole, eivätkä ne kiusaamistakaan sisällä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 22:44

Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:52

Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?

Saada vastauksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:53

Mitä sinä niillä tekisit?!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:04

tris kirjoitti:Mitä sinä niillä tekisit?!

Saisin tietoa siitä, mistä sinun työhaluttomuutesi johtuu sekä millä sinut mahdollisesti saisi ymmärtämään oman vastuusi itsestäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:06

Jos minulla on joku juttu menossa josta minulle maksetaan ja sosiaalitoimisto säästää yhden tai kahden kuukauden rahan niin eikö sinun pitäisi kannustaa minua *tekemään sitä* sen sijaan että saan kuluttaa aikani vastaamalla tyhmiin kysymyksiisi ja provosoitumaan hulluuden partaille? Luuletko minun saaneen kovastikin aikaan tänään?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:14

tris kirjoitti:Jos minulla on joku juttu menossa josta minulle maksetaan ja sosiaalitoimisto säästää yhden tai kahden kuukauden rahan niin eikö sinun pitäisi kannustaa minua *tekemään sitä* sen sijaan että saan kuluttaa aikani vastaamalla tyhmiin kysymyksiisi ja provosoitumaan hulluuden partaille? Luuletko minun saaneen kovastikin aikaan tänään?

En ole ollut tietoinen sinun "joku jutustasi".

Vaikka se ei sinua miellyttäisikään, kysymysten esittäminen ei ole kiellettyä, eikä se myöskään ole kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:16

OLENHAN KOKO AJAN KIRJOITTANUT ETTÄ MINULLA ON KAIKKEA MENOSSA MUTTEN VOI KERTOA MITÄ JA MISSÄ KOSKA SE JUMALANHYLKÄÄMÄ PSYKOPAATTI NINA SAINE KÄYTTÄÄ KAIKKIA KERÄÄMIÄÄN TIETOJAAN HYVÄKSEEN YRITYKSESSÄÄN SAADA MINUT RUUMISHUONEELLE KIUSAAMISENSA VUOKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:23

Kyllä minä voin rauhoittuakin jo jos olet lopettanut kiusaamisesi.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:25

tris kirjoitti:OLENHAN KOKO AJAN KIRJOITTANUT ETTÄ MINULLA ON KAIKKEA MENOSSA MUTTEN VOI KERTOA MITÄ JA MISSÄ KOSKA SE JUMALANHYLKÄÄMÄ PSYKOPAATTI NINA SAINE KÄYTTÄÄ KAIKKIA KERÄÄMIÄÄN TIETOJAAN HYVÄKSEEN YRITYKSESSÄÄN SAADA MINUT RUUMISHUONEELLE KIUSAAMISENSA VUOKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En omista toimivaa kristallipalloa, eikä minulla ole ollut tietäa sinun "kaikkea menossa" -asioistasi. Kukaan ei liioin ole pakottanut sinua kirjoittamaan minulle solvausviestejäsi.

Minkä luulet olevan syy siihen, että joku on noin kiinnostunut sinusta ja tekemisistäsi?
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Romulaatikko