Pinja kirjoitti:Mitä ilkeätä sanoisin, että saisin tänne PP:ialta 6 tunnin porttikiellon?
Pinja kirjoitti:Paha olo niin haluaisin olla ilkeä -tosi ilkeä-, mutta tiedän seuraamukset.
Kahvi kirjoitti:Pinja kirjoitti:Paha olo niin haluaisin olla ilkeä -tosi ilkeä-, mutta tiedän seuraamukset.
Mistäs sulla paha olo?
Pinja kirjoitti:Kahvi mitä sanot tuosta käytöksestäni?
Pinja kirjoitti:Pistävät eristyhuoneeseen ja antavat väkivallan estolääkitystä.
Pinja kirjoitti:Ei siellä ole lepositeitä.
Kahvi kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ei siellä ole lepositeitä.
Totta, ei kaikissa erityshuoneissa välttämättä ole lepositeitä. Ei varsinkaan nuorisopuolella. Patja ja ehkä peitto löytyy, kaikki muu on joko pehmustettua tai sellaista, ettei voi rikkoa.
Kahvi kirjoitti:Ei niissä kopeissa tietenkään pidä olla mitään, millä voi vahingoittaa itseään.
Pinja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei niissä kopeissa tietenkään pidä olla mitään, millä voi vahingoittaa itseään.
*poistettu pyynnöstä lainaus*
Kahvi kirjoitti:Pinja kirjoitti:Sairaala kohtelusta suuttuneena olen käynyt osastolla muutaman hoitajan kimppuun potkien ja lyöden ihan noin yhtäkkiä, vaikka en muualla ole mitenkään väkivaltainen.
Niin ja sitten sut on viety koppiin pamit peffassa.
Kahvi kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei niissä kopeissa tietenkään pidä olla mitään, millä voi vahingoittaa itseään.
Kerran, kun olivat jättäneet vaatteet niin sidoin housuni kaulani ympärilleni, niin kireälle kuin sain. Sitten hoitajat juoksivat äkkiä paikalle, ja sitten se naishoitaja yritti avata käsin sitä solmua, niin sitten nappasin sitä käsistä kiinni ettei se pystynyt toimimaan, teki alueellisen hälytyksen rannekkeella, mikä siis tarkoittaa, että muilta lähiosastoilta tulee apuvoimaa. Kuusi jätkää tuli apuun niiden kahden hoitajan lisäksi, ja ne piti mua väkisin paikoillani varmaan jonkun 10 minuuttia, kun rimpuilin niin ettei meinannut saada saksilla poikkaistua housuja. Sitten ne riisu väkisin mun loput vaatteet, kun en halunnut antaa niitä.
Niinhän tuommoisessa leikissä käy. Kun ei ne hoitajat voi vaan vierestä katsella kun yrität kuristaa itsesi hengiltä. Vaikkei se aina siltä tunnu, niin loppujen lopuksi sinua yrittävät auttaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa