Hmm. Minä sain sen läpän isältäni ja se ei ole kai nahkaa, se on vain sellainen neljään kertaan taittuva magneettinen läppä, ja se on se Applen virallinen läppä. Se on toiminut ihan hyvin. Esimerkiksi isälläni on nykyään sellainen paksu nahkainen kuori, jollaista en itse tahtoisi käyttää. Työkavereilla on myös erilaisia kuoria. Anyway. Nyt kun katsoin tuota omaa Applen "virallista" kuortani, niin siinä on tosiaan neljä "osaa" ja pinta on kenties jotain keinonahkaa. En tiedä, mitä materiaalia se on. Joka tapauksessa, siitä ei ole irronnut yhtään mitään kovankaan käytön seurauksena ja se on muutenkin aika "tiukkaa tavaraa". En tiedä, millä tavalla kuoresi on revennyt, mutta jos kyse on samanlaisesta kuoresta kuin mikä minulla on ja se on jollain tavalla revennyt, niin varmaan yrittäisin vaihtaa sen uuteen.
Minun kuoreni näyttää tällaiselta, ja se on tosiaan kestänyt vaikka millaista kohtelua, ja ei tunnu todennäköiseltä, että se alkaisi millään tavalla repsottaa jatkossakaan. Tuntuu aika "jämäkältä". Onko kuoresi samanlainen?