Facebook

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Facebook

ViestiKirjoittaja Trisse » 30.01.2014 14:24

Oletteko Facebookissa? Paljon siellä vietätte aikaa ja mitä teette?
Trisse

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja Rane » 30.01.2014 14:34

Olen. Facebook on auki aina kun tietokonekin (kotisivu). Muulloin kännykkä ilmoittaa Facebook-viestit, jotka tarkistan yleensä saman tien. Pidän yhteyttä ihmisiin.
Rane

ViestiKirjoittaja haller » 30.01.2014 19:49

Olen. Käyn siellä n. 2 krt päivässä. Linkitän seinälleni YouTuben musavideoita ja kommentoin niitä. Lisäksi juttelen inboxissa tai ryhmissä tuttujeni kanssa ja muistiinpano-osioon listaan lukemani kirjat. t. haller
haller

ViestiKirjoittaja Kahvi » 30.01.2014 21:02

Vaihtelevasti tulee lärvikirjassa roikuttua. Joskus menee päiviäkin, etten avaa. Saatan ajankulukseni tms kännykällä vilkaista mitä muilla kuuluu. Harvemmin kirjoittelen mitään, yleensä yv puolella tulee kolleegoiden kanssa työjuttuja järjesteltyä tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Trisse » 30.01.2014 22:33

Minä olen paljon ryhmissä, kirjoittelen tuttaville ja vastikään tienasin vähän rahaakin.
Trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 30.01.2014 22:39

Luen kissajuttuja ja parhaiden kavereiden päivityksiä. Itse kirjoittelen varsin harvoin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.01.2014 21:09

Eräs ystäväni pohti, miten voisi tappaa itsensä Facebookista. Oli kyllästynyt päivityksiin, sekä omiinsa että kavereidensa. Itse en tiettävästi ole Facebookissa, mutta kynnys on ollut lähellä ylittyä joidenkin ilmaispalveluiden vuoksi.
Hilppa

Paluu Romulaatikko