Kahvi kirjoitti:...Helmenkakattaja koittaa luovia mielipiteensä ja sovittelevan käytöksen välissä,...
Miksei Valvojaan luoteta?

Helmenkastaja kirjoitti:Valitsen tämän ketjun vastatakseni Kahville, kun en ehtinyt vastata toisaalla:Pahvi kirjoitti:...Helmenkakattaja koittaa luovia mielipiteensä ja sovittelevan käytöksen välissä,...
Tämäpä mielenkiintoinen väännös nimestäni! ...
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä uskon, ettei valvoja käytä asemaansa väärin. Hän vain on liian usein jäävi valvomaan.
Minulla on sellainen vaikutelma, että kun valvoja-Kyllästynyt oli poissa palstalta, valvonnan tarve oli huomattavasti vähäisempää. Yhtään ketjun lukitsemistakaan en muista sinä aikana tapahtuneen.
Kahvi kirjoitti:Helmenkastaja kirjoitti:Valitsen tämän ketjun vastatakseni Kahville, kun en ehtinyt vastata toisaalla:Pahvi kirjoitti:...Helmenkakattaja koittaa luovia mielipiteensä ja sovittelevan käytöksen välissä,...
Olin jo hetken huolissani, että väännöstäni ei huomata. Piti koittaa vittuilla kaikille, mutta tuon parempaan en valitettavasti kohdallasi pystynyt. Syy tähän on tietysti sinun, koska et anna mitään vittuilemisen aihetta - sinä paha ihminen!
Helmenpaistaja kirjoitti:Klahvi kirjoitti:Helmenkastaja kirjoitti:Valitsen tämän ketjun vastatakseni Kahville, kun en ehtinyt vastata toisaalla:Pahvi kirjoitti:...Helmenkakattaja koittaa luovia mielipiteensä ja sovittelevan käytöksen välissä,...
Olin jo hetken huolissani, että väännöstäni ei huomata. Piti koittaa vittuilla kaikille, mutta tuon parempaan en valitettavasti kohdallasi pystynyt. Syy tähän on tietysti sinun, koska et anna mitään vittuilemisen aihetta - sinä paha ihminen!
Olen pahoillani. Katsoin välillä tallenteelta Midsomerin murhien kakkosjakson; vastasin heti, kun huomasin.
Kahvi kirjoitti:... Tuo, jos mikä, on ilmiselvää minun kiusaamistani!
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Vai oliko ketju auki hetken?
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Minun virheeni. En huomannut, että ketju oli lukittu - eikä palstaformaatti minua siitä varoita.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Tuo, jos mikä, on ilmiselvää minun kiusaamistani!
Onko sinun mielestäsi kiusaaminen asia, josta on hyvä/tarpeen/syytä laskea leikkiä?
Minun mielestäni ei ole.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Minun virheeni. En huomannut, että ketju oli lukittu - eikä palstaformaatti minua siitä varoita.
Poistatko virheesi ja vastaa uudestaa tms kun ketju on taas auki - vai miten ajattelit toimia?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Tuo, jos mikä, on ilmiselvää minun kiusaamistani!
Onko sinun mielestäsi kiusaaminen asia, josta on hyvä/tarpeen/syytä laskea leikkiä?
Minun mielestäni ei ole.
Hyvä kun huomasit, että sinulle tuossa vittuilin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa