Helmenkalastaja kirjoitti:Saako liittyä kannattajajäseneksi? Minä en luonnostani tee kaksoiskonsonanttivirheitä, mutta kannatan kaikkien oikeutta kirjoittaa vapaasti ja stressaamatta mahdollisten "kielivirheiden" takia.
Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän kuppikunnan perustamisen olevan tahallista ja harkittua riidanhaastamista ja kiusaamista.

Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän kuppikunnan perustamisen olevan tahallista ja harkittua riidanhaastamista ja kiusaamista.
Olet väärässä. Kuppikunnan perustaminen on kannanotto.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän kuppikunnan perustamisen olevan tahallista ja harkittua riidanhaastamista ja kiusaamista.

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Saako liittyä kannattajajäseneksi? Minä en luonnostani tee kaksoiskonsonanttivirheitä, mutta kannatan kaikkien oikeutta kirjoittaa vapaasti ja stressaamatta mahdollisten "kielivirheiden" takia.
Kannatatko myös vapaata oikeutta harkiten ja tahallisesti kiusata?
Kumpi on pahempi synti; kiusata jotakuta tahallisesti ja harkiten, vai ilmoittaa, ettei "täällä pidetä kaksoiskonsonanttivirheistä"?
Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän kuppikunnan perustamisen olevan tahallista ja harkittua riidanhaastamista ja kiusaamista.
Täsmälleen noin kuin Helmenkalastaja sanoi. Ja tärkeä kannanotto onkin.
Jill kirjoitti:Minä anon jäsenyyttä. Olen savolaenen . Teen kirjoitusvirheitä
toisinaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän kuppikunnan perustamisen olevan tahallista ja harkittua riidanhaastamista ja kiusaamista.
Täsmälleen noin kuin Helmenkalastaja sanoi. Ja tärkeä kannanotto onkin.
Tärkeä kannanotto todellakin. Kuppikuntanne perustaminen on kannanotto riidanhaastamisen ja kiusaamisen sallimisen puolesta.
Sitäkö te todellakin haluatte?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Saako liittyä kannattajajäseneksi? Minä en luonnostani tee kaksoiskonsonanttivirheitä, mutta kannatan kaikkien oikeutta kirjoittaa vapaasti ja stressaamatta mahdollisten "kielivirheiden" takia.
Kumpi on pahempi synti; kiusata jotakuta tahallisesti ja harkiten, vai ilmoittaa, ettei "täällä pidetä kaksoiskonsonanttivirheistä"?
Mitä polkuja pitkin sinä tuollaiseen rinnastukseen päädyit? Tai no saatanhan minä arvata, mutta minä otan kantaa vain itse kunkin oikeuteen kirjoittaa niin kuin haluaa. (Tuskinpa Kahvikaan olisi edes keksinyt sanoa kiusaavansa sinua kaksoiskonsonanttivirheillään, ellet olisi hänen alunperin tahattomiin virheisiinsä puuttunut.)
Kysymyksenasettelusi on niin älytön, ettei kysymyksiisi voi vastata.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Saako liittyä kannattajajäseneksi? Minä en luonnostani tee kaksoiskonsonanttivirheitä, mutta kannatan kaikkien oikeutta kirjoittaa vapaasti ja stressaamatta mahdollisten "kielivirheiden" takia.
Mitä polkuja pitkin sinä tuollaiseen rinnastukseen päädyit? Tai no saatanhan minä arvata, mutta minä otan kantaa vain itse kunkin oikeuteen kirjoittaa niin kuin haluaa. (Tuskinpa Kahvikaan olisi edes keksinyt sanoa kiusaavansa sinua kaksoiskonsonanttivirheillään, ellet olisi hänen alunperin tahattomiin virheisiinsä puuttunut.)
Kysymyksenasettelusi on niin älytön, ettei kysymyksiisi voi vastata.
Kaksoiskonsonanttivirheistä huomauttaminen sai alkunsa siitä, kun Hermit ja Kahvi ryhtyivät kiusaamaan minua nimitellen minua typeräksi ja mm. väittäen, etten ansaitse hoitoa, että kertomani Jorvissa saamastani kohtelusta ei pidä paikkaansa, että saamani hoito on ollut hyvää - ja että minä en ole oikea henkilö arvostelemaan lääkäreitä tai ylipäätään ketään tai mitään.
Noihin viesteihin minä vastasin, että henkilö joka ei osaa edes kirjoittaa, ei ole oikea ihminen arvostelemaan minun tietämykseni ja sivistykseni määrää tai laatua.
Helmenkalastaja kirjoitti:Noilla asioilla ei meidän kuppikuntamme ajattelussa ole keskenään mitään tekemistä. Eli olet jälleen väärässä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa