Suuri kiroiluketju

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Suuri kiroiluketju

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 14:45

irmeli kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Ei älykääpiöihin kannata haaskata loputtomasti kärsivällisyyttä.

Kielenkäyttösi on sopimatonta. - Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Nekö on sallittu vain sateentekijältä? Perustaa kaiketi älykkyyteen tuo päätöksesi.

Sateentekijällä ei ole älyllisiä edellytyksiä ymmärtää tuollaista komentoa. Kaaposta yritämme vielä uskoa päinvastaista.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 14:53

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kaapo, puhut pötyä.
Psykopatologia kirjoitti: Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Kyllä hän kielsi. Lue tarkemmin ylhäältä.

Et näköjään edes kysymykseen kykene vastaamaan ilman noita Psykopatologian viestissä mainittuja ilmaisuja.
Jos sittenkin osaisit, kysyn varalta uudelleen: minuako käskit?
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.09.2016 14:59

trisse kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Ei älykääpiöihin kannata haaskata loputtomasti kärsivällisyyttä.

Kielenkäyttösi on sopimatonta. - Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Nekö on sallittu vain sateentekijältä? Perustaa kaiketi älykkyyteen tuo päätöksesi.

Sateentekijällä ei ole älyllisiä edellytyksiä ymmärtää tuollaista komentoa. Kaaposta yritämme vielä uskoa päinvastaista.

Niin minäkin tämän ymmärsin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:04

Mirri kirjoitti:Et näköjään edes kysymykseen kykene vastaamaan ilman noita Psykopatologian viestissä mainittuja ilmaisuja.
Jos sittenkin osaisit, kysyn varalta uudelleen: minuako käskit?

Minä vastasin JO!
Sinä vain et ymmärrä että vastasin. Koska minua on kielletty käyttämästä kyseistä ilmaisua.
Eli toistan sen muodossa jossa se on mahdollista.

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kaapo, puhut pötyä.
Psykopatologia kirjoitti: Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Kyllä hän kielsi. Lue tarkemmin ylhäältä.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 14.09.2016 15:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 15:06

Kaapo, aina vain puhut pötyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:08

trisse kirjoitti:Sinä vaikutat ihan uhmakkaalta 9-vuotiaalta tässä keskustelussa. Mahdatko itse tajuta että annat tuollaisen vaikutelman.

Ei kai sillä suurta merkitystä ole minkälaisen vaikutelman "viisi vuotiaille" antaa?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:09

Mirri kirjoitti:Kaapo, aina vain puhut pötyä.

EN jaksa enempää vääntää rautalankaa.

Kuva
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 15:10

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Suksi vittuun!

Minuako käskit?

Kaapo, kysyn taas, koska tosissani haluan sinulta suoran vastauksen: minuako käskit?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:14

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Suksi vittuun!

Minuako käskit?

Kaapo, kysyn taas, koska tosissani haluan sinulta suoran vastauksen: minuako käskit?

EN voi toistaa sanomaani, koska minua on kielletty.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.09.2016 15:22

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.09.2016 15:25

Eikun piti sanomani, että

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 15:50

Kaapo kirjoitti:EN voi toistaa sanomaani, koska minua on kielletty.

Nyt taisin tajuta: haluaisit taas - vastaukseksi kysymykseeni - käskeä minua suksimaan jonnekin. Otit sitten avuksesi vasaran, kun aggressiivisuuden ilmaisu verbaalisella alatyylillä estettiin sinulta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 15:54

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Jobbajumalauta - se on tieteellisesti todistettu. Tänne kaikki kunnon vuodatukset kun siltä tuntuu.
Tämä on älykkäiden ihmisten ketju ja nyt jokaisella on mahdollisuus todistaa se, sekä kehittää älykkyyttään tai vain muuten nussia pillkua.

Julkista - kirjoitettua tai puhuttua - kiroilua ei kai voida pitää älykkyyden merkkinä?

Kaapo, tähän kysymykseeni käsittääkseni vastasit suksimiskomennolla, joten kaivan kysymykseni esille uudelleen odottelemaan kommentointiasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:58

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Jobbajumalauta - se on tieteellisesti todistettu. Tänne kaikki kunnon vuodatukset kun siltä tuntuu.
Tämä on älykkäiden ihmisten ketju ja nyt jokaisella on mahdollisuus todistaa se, sekä kehittää älykkyyttään tai vain muuten nussia pillkua.

Julkista - kirjoitettua tai puhuttua - kiroilua ei kai voida pitää älykkyyden merkkinä?

Kaapo, tähän kysymykseeni käsittääkseni vastasit suksimiskomennolla, joten kaivan kysymykseni esille uudelleen odottelemaan kommentointiasi.

Sinulle varmaan vastaus tuohon kysymykseen riittäisi älykkyyden määrittelemiseen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 15:59

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:EN voi toistaa sanomaani, koska minua on kielletty.

Nyt taisin tajuta: haluaisit taas - vastaukseksi kysymykseeni - käskeä minua suksimaan jonnekin. Otit sitten avuksesi vasaran, kun aggressiivisuuden ilmaisu verbaalisella alatyylillä estettiin sinulta.

EI kun se iskee järkeä päähän.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 16:50

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Sinä vaikutat ihan uhmakkaalta 9-vuotiaalta tässä keskustelussa. Mahdatko itse tajuta että annat tuollaisen vaikutelman.

Ei kai sillä suurta merkitystä ole minkälaisen vaikutelman "viisi vuotiaille" antaa?

Mikset voi lähteä pois kun foorumi saa sinut vaan huonolle tuulelle? väsytät itsesi ja toiset uhmallasi ja keskustelut menevät joutaviksi jänkkäilyiksi ja egojen nokkapokiksi?
trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2016 20:48

Niin. Turhaan täällä kehuskelet, kuinka sinua muualla arvostetaan. Ihminen yleensä uskoo sen, minkä näkee.
Minä en ainakaan näe keskustelutavassasi kehumisen aihetta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kaapo » 15.09.2016 03:04

trisse kirjoitti:Mikset voi lähteä pois kun foorumi saa sinut vaan huonolle tuulelle? väsytät itsesi ja toiset uhmallasi ja keskustelut menevät joutaviksi jänkkäilyiksi ja egojen nokkapokiksi?

Mutta sitähän tämä palsta on ollut koko ajan. Egojen nokkapokkaa, pelkoa siitä että jos joku saa niin se on itseltä pois.
Eli silloin toinen täytyy alistaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 15.09.2016 03:10

Helmenkalastaja kirjoitti:Niin. Turhaan täällä kehuskelet, kuinka sinua muualla arvostetaan. Ihminen yleensä uskoo sen, minkä näkee.

En minä kehuskele, minä sanon. Erilaisissa ympäristöissä on erilaiset ihmiset.
Jokainen palsta toimii omalla alueellaan ja laajentaa tietyn alueen käsityskykyä ja toimintamallia.
Kun epänormaali on normi niin silloin ollaan yhteisössä jossa pärjäämisen mahdollisuudet heikkenee ja se on haastavaa.
Silloin voi kokeilla erilaisia tapoja selviytyä.
Esim. palstalla yeinen "selviytymismetodi" on toisten painaminen, jolla pyritään varmistamaan oma asema.
Kaapo

ViestiKirjoittaja irmeli » 15.09.2016 05:48

Helmenkalastaja kirjoitti:Niin. Turhaan täällä kehuskelet, kuinka sinua muualla arvostetaan. Ihminen yleensä uskoo sen, minkä näkee.

Viime aikoina ei sunkaan keskustelutavassasi ole juuri ollut kehumisen aihetta. Käyt vittuilemassa ja sitten vaan kyyläät piilossa ja odotat milloin taas löydät ketjun mihin voisit vittuilusi kirjoittaa.
Noin olet saavuttanut foorumilla asemasi, josta kaiketi olet ylpeä.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko