Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

ViestiKirjoittaja Kiss » 01.08.2014 18:59

Kahvi kirjoitti:Jäi vaivaamaan tuosta WAF-ketjusta Kyllästyneen kommentti, että hän ymmärtää jos joku vihaa minua tms (tarkkaa sanamuotoa en muista).

Mitähän minussa mahtaa olla vihaamisen "arvoista"?

Saisihan Ylläpito kertoa, miksi ketju katosi. Kyllästyneellä on ihan omat ymmärtämisensä, kuka sinua voisikaan vihata <3 kivakahvi :D
Kiss

ViestiKirjoittaja Kahvi » 02.08.2014 14:42

kissi kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jäi vaivaamaan tuosta WAF-ketjusta Kyllästyneen kommentti, että hän ymmärtää jos joku vihaa minua tms (tarkkaa sanamuotoa en muista).

Saisihan Ylläpito kertoa, miksi ketju katosi. Kyllästyneellä on ihan omat ymmärtämisensä, kuka sinua voisikaan vihata <3 kivakahvi :D

Saisi juu, mutta kun ei kerro.

No enivei, eiköhän se ketjun poiston syy ollut se, että Kyllästynyt pisti siinä ns "ranttaliksi" ja toi siihen itse asiaan liittymätöntä materiaalia, jopa "kriminelliksi" luokiteltavaa sellaista. Mutta kun sitä ei saa/uskalla sanoa ääneen, koska siitähän vasta Kyllästynyt taitaa pistää kunnolla ranttaliksi.

Äkkinäinen voisi ehkä arvella, että Kyllästynyt tarvitsisi kiukuttelevan murrosikäisen tavoin tiukasti rakkautta&rajoja. Tai jotain. Mikä liekään sitten Kyllästyneen "erikoisaseman" takana täällä, niin käytännössä me muut taidamme saada olla "kusi sukassa" ettei ranttaliksi pistäminen satu omalle kohdalle.

No näillä mennään, katsotaan mikä souvi tästäkin viestistä vielä tulee. Ilon kautta hei! :D
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 15:14

Trisse, kärttyilijän kirjoitus tämäkin:
Saatana että yhden pitää aina olla joka asiasta naama norsunvitulla kun ei tässä hauskaa ole muutenkaan. Jokainen voisi yrittää edes oman osansa yhteisen mielialan ylläpidosta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 15:23

Trisse, pyydän sinua poistamaan kärttyilysi päiväkirjastani. Jos ja kun kärttyilet minulle, tee se muualla kuin päiväkirjani suojassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 15:43

trisse kirjoitti:Ei se ollut mitään kärttyilyä. Olet itsekin noin sanonut että puhuminen riittää etkä odota terapeutilta kuin kuuntelua.
trisse kirjoitti:
Luulen että Mirrille on sama kuka häntä kuuntelee kun vaan saa puhua. Aivan kuin täälläkin.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 02.08.2014 20:29

trisse kirjoitti:Joo, muttei kärttyisen vanhuksen kun minulla kärttyisyys on ajoittaista eikä kroonista.

Trisse rakas, minä en sinuna sanoisi kärttyilystä puolikasta sanaakaan!
Ikäeroistanne en tiedä, eikä se tässä ole oleellista. Kukin kärttyilee luonteensa ja tapojensa mukaan. Kärttyilijän elämänhistoria tuskin on niitä helpoimia ja sen(kin) vuoksi
kärttyisyys saa joskus ylivallan, joillakin tosiaan joskus, joillakin jatkuvasti. Itse en ole kovinkaan pitkäpinnainen, hihat käryää harva se päivä, näin irl.kin. mutta minua alkaa vituttaa oma, ehkä aiheetonkin kärisemiseni ja minä osaan myös pyytää amteeksi sekä myöntää jos olen väärässä.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 02.08.2014 20:43, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.08.2014 20:38

Kahvi kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Saisi juu, mutta kun ei kerro.

No enivei, eiköhän se ketjun poiston syy ollut se, että Kyllästynyt pisti siinä ns "ranttaliksi" ja toi siihen itse asiaan liittymätöntä materiaalia, jopa "kriminelliksi" luokiteltavaa sellaista. Mutta kun sitä ei saa/uskalla sanoa ääneen, koska siitähän vasta Kyllästynyt taitaa pistää kunnolla ranttaliksi.

Äkkinäinen voisi ehkä arvella, että Kyllästynyt tarvitsisi kiukuttelevan murrosikäisen tavoin tiukasti rakkautta&rajoja. Tai jotain. Mikä liekään sitten Kyllästyneen "erikoisaseman" takana täällä, niin käytännössä me muut taidamme saada olla "kusi sukassa" ettei ranttaliksi pistäminen satu omalle kohdalle.
No näillä mennään, katsotaan mikä souvi tästäkin viestistä vielä tulee. Ilon kautta hei! :D

Silkkaa riidanhaastamista taas Kahvilta.

En ole "pistänyt ranttaliksi" missään. Enkä myöskään tuonut mitään kriminelliä minnekään.
Väitteesi, ettet saa/uskalla sanoa ääneen on perätön, koska juurihan sinä sekä sait että uskalsit ryhtyä minua nimittelemään sekä vieläpä esiintymään kyökkipsykologina ilman minkäänlaista osaamista, tietämystä tai ymmärrystä po. aiheesta saati minusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.08.2014 20:43

trisse kirjoitti:Minusta hän on pikemminkin kuin kärttyinen eläkeläisnainen joka tarvitsee vanhainkotipaikan.

Voisihan se olla helpotus lähteä eläkkeelle, mutta joidenkin on kuitenkin töissä käytävä, koska yhteiskunnan pitää sinun kaltaisesi lusmutkin elättää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 02.08.2014 21:01

Digiboxi ei edelleenkään toimi . En siis voi katsoa töllöä kuin verkossa.Kaikki on kokeiltu, mitä voi, tuloksetta.
No en minä sitä niin kauheasti kaipaa, uutiset ja sarjat joita seutaan sekä luontodokkarit on netissä nähtävissä
Oikeastaan, mihin ihminen edes tarvitsee töllöä nykyaikana, kun kaikki löytyy verkosta?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 21:11

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Minusta hän on pikemminkin kuin kärttyinen eläkeläisnainen joka tarvitsee vanhainkotipaikan.

Voisihan se olla helpotus lähteä eläkkeelle, mutta joidenkin on kuitenkin töissä käytävä, koska yhteiskunnan pitää sinun kaltaisesi lusmutkin elättää.

Ei työkyvyttömyyseläkkeelle noin vain lähdetä; vanhuuseläke on toinen juttu. Työkyvyttömyyseläkkeelle pääsemiseen/joutumiseen tarvitaan vankkaa todistusaineistoa työkyvyttömyydestä, tai siitä että työelämässä oleminen ylläpitää sairautta ja sen oireita.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 02.08.2014 21:15

Eikä mitään tehdä tai kirjoiteta ilman Mirrin lupaa! Tajutkaa!
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 21:19

santra kirjoitti:Oikeastaan, mihin ihminen edes tarvitsee töllöä nykyaikana, kun kaikki löytyy verkosta?

Totta. Toistaiseksi nautiskelen tallentavasta digiboxista ja istumisesta nojatuolissa telkkarin ääressä taltiointejani katsomassa. Mutta jos digiboxini hajoaisi, saattaisin miettiä asian uusiksi. Se vain, että telkkarini on aika iso, ja se tarjoaa tietokoneeni näyttöön verrattuna paljon paremman katseluelämyksen. Ehkä harkitsisin ostavani simahtaneen digiboxin tilalle kookkaamman monitorin, jonka voisin kytkeä tietokoneeseen - tiedä häntä.

Onneksi nykyisin on muitakin vaihtoehtoja, ettei tarvitse olla digiboxin varassa, jos haluaa katsoa telkkariohjelmia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.08.2014 21:20

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ei työkyvyttömyyseläkkeelle noin vain lähdetä; vanhuuseläke on toinen juttu. Työkyvyttömyyseläkkeelle pääsemiseen/joutumiseen tarvitaan vankkaa todistusaineistoa työkyvyttömyydestä, tai siitä että työelämässä oleminen ylläpitää sairautta ja sen oireita.

Ehkä pääsisin, ehkä en. Sittenpähän sen näkisi jos lähtisi hakemaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 21:26

Kyllästynyt, noin on.
Mielestäni on niinkin, ettei ihan viimeisillä voimillaan kannata sinnitellä työelämässä; kun pitäisi vielä olla voimia jatkaa elämäänsä eteenpäin työn ulkopuolellakin ja jopa rakennella mielekästä elämää ilman työtä. Sen verran ajoissa mt-potilaana työkyvyttömyyseläke harkintaan, ettei vielä ole aivan kulunut puhki ja ajautunut 'kehäraakiksi' työelämässä, vaan että jaksaa vielä porskutella eteenpäin ja pysytellä hengissä. Noin ajattelen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 21:29

santra kirjoitti:Eikä mitään tehdä tai kirjoiteta ilman Mirrin lupaa! Tajutkaa!

Santra, oliko tuo heitto kärttyilyä, riidan haastamista, vai jotakin muuta?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 02.08.2014 21:40

Mirri kirjoitti:
santra kirjoitti:Eikä mitään tehdä tai kirjoiteta ilman Mirrin lupaa! Tajutkaa!

Santra, oliko tuo heitto kärttyilyä, riidan haastamista, vai jotakin muuta?

Lähinnä se oli vitsiksi tarkoitettu :)
santra

ViestiKirjoittaja santra » 02.08.2014 21:43

Mirri kirjoitti:
santra kirjoitti:Oikeastaan, mihin ihminen edes tarvitsee töllöä nykyaikana, kun kaikki löytyy verkosta?

Totta. Toistaiseksi nautiskelen tallentavasta digiboxista ja istumisesta nojatuolissa telkkarin ääressä taltiointejani katsomassa. Mutta jos digiboxini hajoaisi, saattaisin miettiä asian uusiksi. Se vain, että telkkarini on aika iso, ja se tarjoaa tietokoneeni näyttöön verrattuna paljon paremman katseluelämyksen. Ehkä harkitsisin ostavani simahtaneen digiboxin tilalle kookkaamman monitorin, jonka voisin kytkeä tietokoneeseen - tiedä häntä.

Onneksi nykyisin on muitakin vaihtoehtoja, ettei tarvitse olla digiboxin varassa, jos haluaa katsoa telkkariohjelmia.

Muuten kaikki olisikin ok. mutten millään saa olohuoneesta rahdatuksi mukavaa lepotuoliani tietsikan ääreen, tässä kipeytyy selkä ja pylly puutuu vaikka laitoin selän taa ja pyllyn alle lisätyynyjä.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2014 22:02

Sama ongelma täällä, minulla ei iankaikkisen vanhassa tietokonetuolissani ole enää selkänojaakaan. Se on pudonnut pois käytöstä jo aikoja sitten. Selkänojaton tuolini toimii hyvin tietsikan ääressä, vähän kuin satulatuoli, mutten mitenkään pysty rentoutumaan vähänkään pitempien tv-ohjelmien tai elokuvien katseluun tämän tuolin päällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 02.08.2014 23:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:...

...
Näillä mennään, katsotaan mikä souvi tästäkin viestistä vielä tulee. Ilon kautta hei! :D

Silkkaa riidanhaastamista taas Kahvilta.

En ole "pistänyt ranttaliksi" missään. Enkä myöskään tuonut mitään kriminelliä minnekään.
Väitteesi, ettet saa/uskalla sanoa ääneen on perätön, koska juurihan sinä sekä sait että uskalsit ryhtyä minua nimittelemään sekä vieläpä esiintymään kyökkipsykologina ilman minkäänlaista osaamista, tietämystä tai ymmärrystä po. aiheesta saati minusta.

Tuttua tuo seinäkiistäminen ja muiden syyttely. Mutta mielelläni kuulisin tarkemmin tuosta viha-jutusta?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 02.08.2014 23:54

Kriminellillä toiminnalla viittaan tietenkin Kyllästyneen jälleen kerran tekemästä päiväkirjamateriaalin vuotamisesta yleiselle puolelle, minkä myös PP katsoi perusteettomaksi (tms). Eikä tuossa auta nähdäkseni se, että ei msinittu kenen pk:sta materiaali oli, tai että se oli ylipäätään pk-materiaalia. Vielä vähemmän auttaa se, että Kyllästynyt on ymmärtääkseni eri mieltä "päiväkirjarauhasta" - eri mieltä oleminen kun ei anna oikeutta poiketa kaikkia koskevista säännöistä.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko