Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 17:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...
Kahvi kirjoitti:... Trisse kuitenkin uunoili 2004 pahemman kerran, ja pitäisi saada Janne Pöyhtäri pyytämään palstallaan julkisesti anteeksi Kyllästyneeltä kaikkea sitä mitä hän on Kyllästyneelle Trissen suosimisella aiheuttanut.

Se lienee toivoton urakka, kun ei edes Tristan itse suostu tekemisiään myöntämään vaan syyttää minua kiusaamisen uhriksi joutumisesta.

Niin no, jostain syystä kuitenkin 26.8.2008 17:28 esitit tuota urakkaa Trisselle...

26.8.208 se ei vielä ollut mahdoton urakka.

Kyllä se esittämälläsi perusteella (lihavointini) olisi silloinkin ollut mahdoton urakka.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 17:37

Kyllästynyt kirjoitti:Puhut "sinun omasta kokemuksestasi", muttet sano mitään siitä, mitä sinä itse teit minulle.

Ymmärsin ko tekojeni suhteen olemme päässeet keskenämme case closed-tilaan, joten en ole katsonut asialliseksi mainita niitä yhtään sen enempää kuin muitakaan meidän kahden välisiä insidenssejä.

Jos väitetään, että harrastaisin nyt (2014) kiusaamista, puhuttaisiin potaskaa ja pahemman kerran.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 17:46

Kyllästynyt kirjoitti:Ylilyöntejä olen varmasti tehnyt, mutten ole koskaan nimitellyt ketään haisevapilluiseksi/löysäpilluiseksi huoraksi- en palstalla enkä kenenkään blogissa. En ole ylläpitäjän (minun tapauksessani valvojan) roolissa solvannut uhriani - ja sitten ilmoittanut julkisesti pyyhkiväni persettäni uhrini valituksilla. En ole riekkunut kuinka hauskaa kiusaaminen on, uhannut tappamisella, toivonut vastapuolelle rintasyöpää tai muuta kivuliasta kuolemaa, solvannut kenenkään lapsia vesipäisiksi idiooteiksi tai kertonut ylläpitäjälle valheellisia tietoja siitä mitä on minun kanssani sopinut - ja niin edelleen.

Et minustakaan ole tehnyt noita tekoja, mutta ylilyönneistäsi toki kannat vastuusi yksin itse. Minkä nyt varmasti itsekin tiesitkin. Väärinhän sinua kohtaan on tehty, sehän on selvä (vai onko tämäkin näkemykseni antipatiaa/kiusaamista/tms), mutta keskustelun fokuksen siirtäminen omista moitittavista teoista vastapuolen moitittaviin tekoihin on ..no.. se on melko omaleimainen tapa sinulle reagoida palautteeseen. Niinkuin Trisselle on omaleimainen tapa reagoida itkupotkuraivareilla voimakkaaseen kritiikkiin ym.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 17:50

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Yritin etsiä vanhempaa materiaalia muttei löytynyt valitettavasti. Voin vain todeta että jos olisin ollut niin höyrähtänyt tukarilla 2004 kun Kyllästynyt antaa ymmärtää niin en ymmärrä kuinka olisin ylipäänsä ystävystynyt siellä tuolloin lukuisten älykkäiden ihmisten kanssa kuten minh, Vasso, tuima, usvaneito jne...

Tarkoitushakuista spekulointia. Pitäisikö tuollainen hyväksyä todisteeksi jostakin? ...

Kyllä mielestäni. Jutut joita kirjoitit (melkein psykologi, analysointi, kiva kiusata, olet hph) antavat kuvan että olen ollut joku mielisairaalasta karannut täysin seinähullu raivopää...

Tietääkseni et ole mielisairaalasta karannut, mutta täysin vailla kontrollia riehuva raivopää sinä olit - ja olet usein vieläkin.
tris kirjoitti:... Kuitenkin tässä on se toinen puoli että älykäs Vasso innostui leikkimään kanssani päiväkirjassani (tuolloin nikillä "Cracker") ja tulin toimeen ihmisten kanssa ja omasta mielestäni olin yhteisössä arvostettukin...

Eli pystyt ja kykenet kirjoittamaan asiallisesti, jos vain niin haluat. Minua kuitenkin halusit kiusata, ja avoimesti ilkuit ja riekuit kuinka hauskaa sinulla on minua kiusatessasi ollut - ja ettei "mode minua hevin bannaa, koska olet niin taitava manipuloimaan ihmisiä".
tris kirjoitti:... ja minä kyllä muistan että Luukkosen tullessa palstalle yksi Luukkosen kommentti Kyllästyneelle kuului "niin ummessa että tavaraa tulee suustakin" tms. kunnes Luukkonen ja Kyllästynyt ystävystyivät...

Kyllästynyt kirjoitti:Luukkonen ei ole koskaan sanonut minulle mitään tuollaista; Minh on. ...

tris kirjoitti:... Olen aika varma että se oli Luukkonen. Ainakin hän vihjasi suoraan anaalisuuteesi jollain vastaavalla kommentilla ennen ystävystymistänne...

Tuollaistakaan ei ole tapahtunut ja lause jonka väitit Luukkosen sanomaksi, oli Minhin tuotantoa - kuten moni muukin anaalisuuteeni liittyvät väitteet, kuten esimerkiksi minulle osoitettu: "anaalis-retentiivinen kusipää-idiootti pikku narttu".
tris kirjoitti:.. Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...

Kyllästynyt kirjoitti:Lainaukset ja otteet ovat sinun tarkoitushakuisesti valitsemiasi, eivätkä kerro muusta kuin sinun tavastasi syytellä muita omista teoistasi.

tris kirjoitti:... No totta helvetissä ovat! Mutta sinä olet väittänyt ettet koskaan ole oma-aloitteisesti mennyt kiusaamaan minua mutta tuossa raa´asti kiusasit, syyllistit ja kehitit omat vääristyneet käsityksesi että itkullani halusin saada punaisen maton ja oman yksityisvastaanoton ensimmäisenä ja kuinka vein paikkoja.

En olekaan. En olisi tullut päiväkirjaasi tai blogiisi, ellet sinä olisi siellä minua solvannut ja nimitellyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 17:53

Kahvi kirjoitti:Kyllä minä uskon Trissen(kin) vaikuttaneen sinun(kin) käytökseesi - meille ihmisille kun on tyypillistä se, että muiden käytös vaikuttaa omaan käytökseemme - mutta että väittäisit omien perseilyjesi olevan oikeastaan Trissen syytä, on muiden syyttelyä omista teoistaan.

Missä olen "oikeastaan" tuollaista väittänyt???
Taas sinä väität viestieni sisällöstä perättämiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 17:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Lisäksi kaikki konfilititilanteisiin 2004-2014 osallistuneet ovat kokeneet epäoikeudenmukaisuutta yms milloin vastapuolen taholta, milloin moderoinnin kannalta...

Eivät olet! Esimerkiksi Mirri on saanut vain yhden mitättömän lyhyen, eikä esimerkiksi Geo minuutinkaan bannia sanoistaan. Tarkemmin sanoen, epäoikeudenmukaisesta ylläpidosta kärsi vain minä, kun taas muille siitä oli vain hyötyä.

Voi olla, mutta muutkin ovat voineet hyvinkin kokea (tunne) epäoikeudenmukaisuutta 2004-2014 vastapuolen/moderoinnin taholta. Tai olen tästä käytännössä varma.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 17:56

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:...
tris kirjoitti:... Halutessaan hän olisi saanut myötätunnon itselleen mutta sen sijaan hän ei tälläisellä toiminnallaan saa.

Pärjään ilman myötätuntoakin, enkä edes Mirrin ja Kahvin kaltaisten oman kilpensä kiillottajien yrityksistä huolimatta suostu tyytymään siihen, että sinun kaltaisesi nettikiusaaja pääsee teoistaan kuin koira veräjästä. Sillä mitään todellista rangaistustahan sinä et ole harjoittamastasi kiusaamisesta saanut.

En ole yrittänyt kiillottaa kilpeäni sen enempää kuin yrittänyt päästää Trisseä kuin koiraa veräjästä mistään. Tuskin on Mirrikään...

Minulle ei riitä todisteeksi sinun omakohtainen ja puolueellinen lausuntosi.
Kahvi kirjoitti:... Näkisin kyllä niin, että Kyllästynyt itse on nyt pyrkimässä koiraveräjästä, kun moittii muita (jopa aiheetta) ja tuntuu kääntävän jopa muinaisen Tukiasema.netin huonon ilmapiirin ym Trissen syyksi.

Miten edes voisin päästä kuin koira veräjästä, kun olen vuosikausia kiusaamisen uhrina ollut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 17:59

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Lisäksi kaikki konfilititilanteisiin 2004-2014 osallistuneet ovat kokeneet epäoikeudenmukaisuutta yms milloin vastapuolen taholta, milloin moderoinnin kannalta...

Eivät olet! Esimerkiksi Mirri on saanut vain yhden mitättömän lyhyen, eikä esimerkiksi Geo minuutinkaan bannia sanoistaan. Tarkemmin sanoen, epäoikeudenmukaisesta ylläpidosta kärsi vain minä, kun taas muille siitä oli vain hyötyä.

Voi olla, mutta muutkin ovat voineet hyvinkin kokea (tunne) epäoikeudenmukaisuutta 2004-2014 vastapuolen/moderoinnin taholta. Tai olen tästä käytännössä varma.

Kukaan ei ainakaan ole joutunut bannatuksi vuosien ajaksi - ja vieläpä siitä syystä, että kerroin ylläpidon valehtelevan (asia, jonka pystyn yhä todistamaan).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 18:02

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Puhut "sinun omasta kokemuksestasi", muttet sano mitään siitä, mitä sinä itse teit minulle.

Ymmärsin ko tekojeni suhteen olemme päässeet keskenämme case closed-tilaan, joten en ole katsonut asialliseksi mainita niitä yhtään sen enempää kuin muitakaan meidän kahden välisiä insidenssejä.

Jos väitetään, että harrastaisin nyt (2014) kiusaamista, puhuttaisiin potaskaa ja pahemman kerran.

Eli sinä voit vedota siihen, että tunnet nettikäytökseni, mutta minä en saa vedota siihen, että minä tiedän ja tunnen sinun nettikäytöksesi?

Se, että ryhdyt keskustelussa tukemaan Tristania on paitsi asiatonta toimintaa ja puolueellista riidanhaastamista, myös nettikiusaajan ja -kiusaamisen tukemista. Vähintääkin siis osallistumista nettikiusaamiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 18:27

Kyllästynyt kirjoitti:Mistä sinä olet antanut periksi? .

Jo siinä että viitsin keskustella kanssasi rauhallisesti ja asiallisesti tästä aihepiiristä uudelleen ja uudelleen ja yrittää ymmärtää että kokemuksesi on tosissaan jotain sellaista kuin mitä tuot esille. Käsitykseni mukaan sinä olet täysin haluton ymmärtämään mitä minä olen kokenut tapahtuneen, miten minä olen asiat tulkinnut ja miltä minusta on tuntunut. Sinä sanelet yhä jonain Jumalan sanana millä mielellä olen kirjoitellut jotain viestejä, mihin olen pyrkinyt niillä, milloin olen ollut menossa töihin ja milloin en, mitä tuttavani minusta ajattelevat, miksi joku on sanonut minulle jotain ja mitä tarkoittanut, milloin olen tehnyt jotain pelkästään manipuloidakseni jne. Sellaisten lukeminen on uuvuttavaa ja turhauttavaa ja se että otan väitteesi tosissaan ja yritän ystävälliseen sävyyn oikaista on minulta myönnytys.
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.04.2014 18:34

Kyllästynyt kirjoitti:Se, että ryhdyt keskustelussa tukemaan Tristania on paitsi asiatonta toimintaa ja puolueellista riidanhaastamista, myös nettikiusaajan ja -kiusaamisen tukemista. Vähintääkin siis osallistumista nettikiusaamiseen.

Noin sinun mielestäsi, mutta ei kai näkemystäsi voida sanoa puolueettomaksi ja objektiiviseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 18:43

tris kirjoitti:

Jo siinä että viitsin keskustella kanssasi rauhallisesti ja asiallisesti tästä aihepiiristä uudelleen ja uudelleen ja yrittää ymmärtää että kokemuksesi on tosissaan jotain sellaista kuin mitä tuot esille...

Mutta kun sinä et ole keskustellut asiasta kanssani rauhallisesti tai asiallisesti uudelleen ja uudelleen, vaan syytät muita omista teoistasi ja minua "väärästä" tavasta suhtautua sinun harjoittamaasi kiusaamiseen.

Ajatellaan nyt vaikka tätäkin ketjua. Sinä aloitit tämän, linkität aloitusviestiisi omaan blogisi, muttet kerro mitä sinä tuohon kyseiseen aikaan minusta kirjoitit sekä Tukiasemalle että blogiisi. Mitä asiallista tai rauhallista sisältyy siihen, että esität osatotuuksia ja puolueellisia lausuntoja minusta ja minun viesteistäni, muttet tuo palstalle ainoatakaan sinun viestiäsi jonka olet minulle/minusta Tukiasemalle tai blogiisi kirjoittanut.
Tuon linkin sisällön sinä kuitenkin esität näyttönä/todisteena siitä, kuinka kauhean väärin minä olen sinua kohdellut.
tris kirjoitti:... Käsitykseni mukaan sinä olet täysin haluton ymmärtämään mitä minä olen kokenut tapahtuneen, miten minä olen asiat tulkinnut ja miltä minusta on tuntunut...

Kunhan esität perusteet, miksi minun pitäisi unohtaa sinun aloittamasi ja vuosia jatkamasi kiusaaminen vaikka sinä et ole niitä edes anteeksi pyytänyt, niin mietin asiaa uudelleen.
tris kirjoitti:... Sinä sanelet yhä jonain Jumalan sanana millä mielellä olen kirjoitellut jotain viestejä, mihin olen pyrkinyt niillä, milloin olen ollut menossa töihin ja milloin en, milloin olen tehnyt jotain pelkästään manipuloidakseni jne...

Miksi minun pitäisi ajatella sinun tunteitasi, kun sinä et ole vuosikausien yrittämisestä huolimatta tehnyt muuta kuin kiistänyt omat tekosi ja tehnyt minun kiusaamisestani jonkinlaista kansanhuvia. Sillä noita blogisi sinua tukevia kirjoituksia ei olisi ikinä kirjoitettu - ellet sinä olisi aloittanut minua kiusaamaan ja jatkanut sitä vuodesta toiseen. Tarkoitan sitä, että niiden kirjoittajat eivät ole käytökseltään juurikaan sinua parempia, kompatessaan ja tukiessaan sinua harjoittamassasi nettikiusaamisessa.
tris kirjoitti:... Sellaisten lukeminen on uuvuttavaa ja turhauttavaa ja se että otan väitteesi tosissaan ja yritän ystävälliseen sävyyn oikaista on minulta myönnytys.

Se, että aloitat tällaisen ketjun ja linkität siihen asiasta hyvin yksipuolisen ja vääristyneen kuvan antavan linkin, on jotakin aivan muuta kuin "yritys ystävälliseen sävyyn oikaista" jotakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 18:47

tris kirjoitti:

Jo siinä että viitsin keskustella kanssasi rauhallisesti ja asiallisesti tästä aihepiiristä uudelleen ja uudelleen ja yrittää ymmärtää että kokemuksesi on tosissaan jotain sellaista kuin mitä tuot esille...

Mutta kun sinä et ole keskustellut asiasta kanssani rauhallisesti tai asiallisesti uudelleen ja uudelleen, vaan syytät muita omista teoistasi ja minua "väärästä" tavasta suhtautua sinun harjoittamaasi kiusaamiseen.

Ajatellaan nyt vaikka tätäkin ketjua. Sinä aloitit tämän, linkität aloitusviestiisi omaan blogisi, muttet kerro mitä sinä tuohon kyseiseen aikaan minusta kirjoitit sekä Tukiasemalle että blogiisi. Mitä asiallista tai rauhallista sisältyy siihen, että esität osatotuuksia ja puolueellisia lausuntoja minusta ja minun viesteistäni, muttet tuo palstalle ainoatakaan sinun viestiäsi jonka olet minulle/minusta Tukiasemalle tai blogiisi kirjoittanut.
Tuon linkin sisällön sinä kuitenkin esität näyttönä/todisteena siitä, kuinka kauhean väärin minä olen sinua kohdellut.
tris kirjoitti:... Käsitykseni mukaan sinä olet täysin haluton ymmärtämään mitä minä olen kokenut tapahtuneen, miten minä olen asiat tulkinnut ja miltä minusta on tuntunut...

Kunhan esität perusteet, miksi minun pitäisi unohtaa sinun aloittamasi ja vuosia jatkamasi kiusaaminen vaikka sinä et ole niitä edes anteeksi pyytänyt, niin mietin asiaa uudelleen.
tris kirjoitti:... Sinä sanelet yhä jonain Jumalan sanana millä mielellä olen kirjoitellut jotain viestejä, mihin olen pyrkinyt niillä, milloin olen ollut menossa töihin ja milloin en, milloin olen tehnyt jotain pelkästään manipuloidakseni jne...

Miksi minun pitäisi ajatella sinun tunteitasi, kun sinä et ole vuosikausien yrittämisestä huolimatta tehnyt muuta kuin kiistänyt omat tekosi ja tehnyt minun kiusaamisestani jonkinlaista kansanhuvia. Sillä noita blogisi sinua tukevia kirjoituksia ei olisi ikinä kirjoitettu - ellet sinä olisi aloittanut minua kiusaamaan ja jatkanut sitä vuodesta toiseen. Tarkoitan sitä, että niiden kirjoittajat eivät ole käytökseltään juurikaan sinua parempia, kompatessaan ja tukiessaan sinua harjoittamassasi nettikiusaamisessa.
tris kirjoitti:... Sellaisten lukeminen on uuvuttavaa ja turhauttavaa ja se että otan väitteesi tosissaan ja yritän ystävälliseen sävyyn oikaista on minulta myönnytys.

Se, että aloitat tällaisen ketjun ja linkität siihen asiasta hyvin yksipuolisen ja vääristyneen kuvan antavan linkin, ei ole "yritys ystävälliseen sävyyn oikaista" mitään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 18:49

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ylilyöntejä olen varmasti tehnyt, mutten ole koskaan nimitellyt ketään haisevapilluiseksi/löysäpilluiseksi huoraksi- en palstalla enkä kenenkään blogissa. En ole ylläpitäjän (minun tapauksessani valvojan) roolissa solvannut uhriani - ja sitten ilmoittanut julkisesti pyyhkiväni persettäni uhrini valituksilla. En ole riekkunut kuinka hauskaa kiusaaminen on, uhannut tappamisella, toivonut vastapuolelle rintasyöpää tai muuta kivuliasta kuolemaa, solvannut kenenkään lapsia vesipäisiksi idiooteiksi tai kertonut ylläpitäjälle valheellisia tietoja siitä mitä on minun kanssani sopinut - ja niin edelleen.

Et minustakaan ole tehnyt noita tekoja, mutta ylilyönneistäsi toki kannat vastuusi yksin itse. Minkä nyt varmasti itsekin tiesitkin. Väärinhän sinua kohtaan on tehty, sehän on selvä (vai onko tämäkin näkemykseni antipatiaa/kiusaamista/tms), mutta keskustelun fokuksen siirtäminen omista moitittavista teoista vastapuolen moitittaviin tekoihin on ..no.. se on melko omaleimainen tapa sinulle reagoida palautteeseen. Niinkuin Trisselle on omaleimainen tapa reagoida itkupotkuraivareilla voimakkaaseen kritiikkiin ym.

Minä olisin kokenut paljon pienemmäksi kiusaamiseksi sen että joku haukkuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi kuin sen mitä Kyllästynyt on minulle vainollaan ja ilkeämielisillä spekulaatioillaan ym. tuottanut. Jos joku kutsuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi niin miksi se satuttaisi minua mitenkään? En ole antanut seksiä koskaan rahasta ja intiimialueiden hygieniakin hoituu joten miksi tuollainen tuntuisi missään?

Sen sijaan se että joku on perässä ja antaa elämääsi kuvitteellisia, pahantahtoisia tulkintoita tekee hyvin kipeää. Kyllästynyt on antanut varmana mielipiteenä siitä mihin työhön olisin kyvykäs, mitä minusta ystäväni ajattelevat... aina kun jotain kirjoitan blogiini joku ikään kuin vääntää asian mahdollisimman ilkeämieliseksi. Jos Kyllästynyt kertoisi jotain itsestään niin voisin tehdä samaa mutta hän on pelkuri ja sorkkii vaan toisten elämää ja on myöntänytkin ettei halua mitään itsestään kertoa.

Kaiken tuon rinnalla haisevapilluiseksi huoraksi kutsuminen on lievää. Minua voi ainakin puolestani kutsua miksi haluaa. PP on kutsunut läskiksi tms. eikä tunnu missään. Mutta en pidä siitä että minulle annetaan motiiveja ("silkkaa pitkästymistään") ja kuvitellaan tiedettävän mitä olen milloinkin ajatellut. Toistuessaan se on tuhoisaa ja ihminen joutuu näkemään vaivaa pysyäkseen itsenään ja ettei muuttuisi siksi karikatyyriksi jona toinen hänet kuvaa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 19:05

Kyllästynyt kirjoitti:Ajatellaan nyt vaikka tätäkin ketjua. Sinä aloitit tämän, linkität aloitusviestiisi omaan blogisi, muttet kerro mitä sinä tuohon kyseiseen aikaan minusta kirjoitit sekä Tukiasemalle että blogiisi. Mitä asiallista tai rauhallista sisältyy siihen, että esität osatotuuksia ja puolueellisia lausuntoja minusta ja minun viesteistäni, muttet tuo palstalle ainoatakaan sinun viestiäsi jonka olet minulle/minusta Tukiasemalle tai blogiisi kirjoittanut. ...

Kyllä toin tuonkin viestin jossa pyysin sinua jättämään rauhaan. Tukiasema on kaatunut - kuten ehkä tiedät? - ettei sinne ole kenelläkään ollut pääsyä kuuteen vuoteen mutta blogini ovat vapaata riistaa ja käsittääkseni kaikki aukikin. Tuo niistä halutessasi tänne ihan mitä sielu sietää. Onhan sinulla osoitteet tallessa?

Kyllästynyt kirjoitti:
Miksi minun pitäisi ajatella sinun tunteitasi, kun sinä et ole vuosikausien yrittämisestä huolimatta tehnyt muuta kuin kiistänyt omat tekosi ja tehnyt minun kiusaamisestani jonkinlaista kansanhuvia.
...

Tässä sairautesi puhuu pahan kerran. Ei ole kyse tunteideni ajattelemisesta vaan siitä että jos kerrot varmuudella ajatuksistani, motiiveistani ja elämäni tapahtumien tulkinnoista puuttuvin tiedoin niin sinä *valehtelet**!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 19:10

tris kirjoitti:... Minä olisin kokenut paljon pienemmäksi kiusaamiseksi sen että joku haukkuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi kuin sen mitä Kyllästynyt on minulle vainollaan ja ilkeämielisillä spekulaatioillaan ym. tuottanut...

En näe mitään syytä tai perustetta sille, että sinun kirjoittamasi hph-viestit olisivat viestejä jotka niiden kohteen pitäisi ohittaa tai peräti hyväksyä.
Jos sinä et halua minun viestejäni, miksi sinä jatkuvasti minua törkyviesteilläsi kiusaat?
tris kirjoitti:... Jos joku kutsuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi niin miksi se satuttaisi minua mitenkään?...

Enkä minä pitäisi minään, jos joku perustellusti ja asiallisesti kommentoi viestejäni - olkoonkin ettei niiden sisältö ole minulle suosiollinen.
tris kirjoitti:... En ole antanut seksiä koskaan rahasta ja intiimialueiden hygieniakin hoituu joten miksi tuollainen tuntuisi missään?...

Ei se, että sinä et koe jotakin loukkaavaksi tarkoita sitä, ettei kukaan toinen voisi tai saisi niitä erittäin törkeiksi ja loukkaaviksi kokea. Et siis voi vähätellä harjoittamaasi kiusaamista sillä, että sinä et olisi sellaisista viesteistä piitannut.
tris kirjoitti:... Sen sijaan se että joku on perässä ja antaa elämääsi kuvitteellisia, pahantahtoisia tulkintoita tekee hyvin kipeää...

Väitteistäni ja niiden paikkansapitävyydestä voi keskustella. Jos on jokin sellainen väite, jolle ei ole ollut perusteita tai joka on ollut jopa valheellinen, puhu niistä, mutta älä vähättele omia tekojasi ja syyttele minun asiallisia viestejäni kiusaamiseksi.
tris kirjoitti:... aina kun jotain kirjoitan blogiini joku ikään kuin vääntää asian mahdollisimman ilkeämieliseksi...

En kuitenkaan ole kertaakaan kirjoittanut sinulle mitään sellaisia törkeyksiä, joita sinä olet suoltanut minulle satamäärin. Nekö eivät omasta mielestäsi ole olleet mahdollisimman ilkeämielisiä?
Ja kaikkea mitä olen kertonut (esim. että minulla on lapsia) olet sinä kommentoinut erittäin törkeällä tavalla (lapseni ovat vesipäisiä idiootteja). Miksi haluaisin kertoa mitään henkilökohtaista, kun noin sanoinkuvaamattoman törkeät ja loukkaavat väitteet ovat sinulta olleet hyvin tavallisia - suorastaan jokapäiväistä kauraa.
tris kirjoitti:... Kaiken tuon rinnalla haisevapilluiseksi huoraksi kutsuminen on lievää...

No ei todellakaan ole! Millä moraalilla, kasvatuksella, etiikalla tai oikeudella sinä väität, että minulle osoittamasi törkeydet ovat olleet lieviä? Käsittämätöntä omien tekojensa vähättelyä ja vastuun välttelyä.
tris kirjoitti:... Minua voi ainakin puolestani kutsua miksi haluaa...

Mutta minua ei. Alkeellisimmatkin käytöstavat edellyttävät, ettei sinun minulle osoittamiesi viestien kaltaisia törkeilyjä kirjoiteta kenellekään.
tris kirjoitti:... Mutta en pidä siitä että minulle annetaan motiiveja ("silkkaa pitkästymistään")...

Kyse on sinun omasta ilmoituksestasi. Olet minulle (en muista vuotta) itse sanonut, että (ainakin eräs) kiusaamisen aloittamisen syy oli pitkästyminen.
tris kirjoitti:... Mutta en pidä siitä että minulle annetaan motiiveja ("silkkaa pitkästymistään") ja kuvitellaan tiedettävän mitä olen milloinkin ajatellut...

Sinähän itse olet usein antanut "minulle motiiveja" kun ilmeisesti olet kuvitellut tietäväsi mitä olen milloinkin ajatellut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 19:17

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
tris kirjoitti:... Jos joku kutsuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi niin miksi se satuttaisi minua mitenkään?...

Enkä minä pitäisi minään, jos joku perustellusti ja asiallisesti kommentoi viestejäni - olkoonkin ettei niiden sisältö ole minulle suosiollinen.

Tämä kommentti osoittaa keskustelun olevan kanssasi täysin mahdotonta. Älykkyydessäsi ei ole mitään vikaa mutta ilmeisesti olet täysin empatiakyvytön ja mahdollisesti autistinen. Muutakaan selitystä en keksi.

Jatkakaa te muut ja pitäkää hauskaa. Minä menen kuuntelemaan youtubea ja tekemään salaattia

(Blogien käyttöoikeus on toki voimassa yhä).
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 19:24

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ajatellaan nyt vaikka tätäkin ketjua. Sinä aloitit tämän, linkität aloitusviestiisi omaan blogisi, muttet kerro mitä sinä tuohon kyseiseen aikaan minusta kirjoitit sekä Tukiasemalle että blogiisi. Mitä asiallista tai rauhallista sisältyy siihen, että esität osatotuuksia ja puolueellisia lausuntoja minusta ja minun viesteistäni, muttet tuo palstalle ainoatakaan sinun viestiäsi jonka olet minulle/minusta Tukiasemalle tai blogiisi kirjoittanut. ...

Kyllä toin tuonkin viestin jossa pyysin sinua jättämään rauhaan...

Muttet tuonut ainoatakaan niistä kymmenistä viesteistä joissa minä olen pyytänyt sinua jättämään minut rauhaan! Niille sinä olet naureskellut ja "pyyhkinyt niillä persettäsi" - omia sanojasi lainaten.
tris kirjoitti:... Tukiasema on kaatunut - kuten ehkä tiedät? - ettei sinne ole kenelläkään ollut pääsyä kuuteen vuoteen mutta blogini ovat vapaata riistaa ja käsittääkseni kaikki aukikin. Tuo niistä halutessasi tänne ihan mitä sielu sietää. Onhan sinulla osoitteet tallessa?...

Tiedät varsin hyvin, että blogisi koko sisältö on sinulle suosiollista, eikä siellä ole mitään linkkiä tai lainausta niihin viesteihin joita sinä olet minulle ja minusta kirjoittanut Tukiasemalle, Suomi24:n tai ylläpitämällesi yleiselle palstalle.

Lähes poikkeuksetta kommenttini sinun motiiveistasi perustuu omiin kertomuksiisi tai jopa selkeisiin ja suorasanaisiin ilmoituksiisi.
Lisäksi ovat ne viestit, joissa esität hakeutuvasi toimistotyöhön, koska se on mielestäsi työtä joka on kevyttä ja jota osaisit tehdä.
Kun sitten olen kysynyt sinulta, hallitsetko edes kymmensormijärjestelmää, vastauksesi on ollut, ettet sitä osaa.
En ole pitänyt realistisena käsitystäsi toimistotyöstä senkään vuoksi, koska olet ilmoittanut, ettet halua palvella ketään. Etkö tiedä, että toimistotyö on kokonaisuudessaan toisten palvelemista?
Olet myös esittänyt hyvin vähätteleviä kommentteja toimistotyön vaativuudesta, vastuullisuudesta ja luonteesta. Noiden syiden takia en ole pitänyt ilmoitustasi hakeutua toimistotyöhön millään tavalla toteuttamiskelpoisena tai realistisena.
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi minun pitäisi ajatella sinun tunteitasi, kun sinä et ole vuosikausien yrittämisestä huolimatta tehnyt muuta kuin kiistänyt omat tekosi ja tehnyt minun kiusaamisestani jonkinlaista kansanhuvia.
...

tris kirjoitti:Tässä sairautesi puhuu pahan kerran. Ei ole kyse tunteideni ajattelemisesta vaan siitä että jos kerrot varmuudella ajatuksistani, motiiveistani ja elämäni tapahtumien tulkinnoista puuttuvin tiedoin niin sinä *valehtelet**!

Olen jo sanonut, etten voi tuntea kuin voimakasta vastenmielisyyttä niitä kohtaan jotka ovat minua kiusanneet/kiusaamiseen osallistuneet. Enkä ole niin jalo ihminen, että pystyisin unohtamaan sen mitä sinä olet tarkoituksella, harkiten ja tietoisesti minulle tehnyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 19:26

Kyllästynyt kirjoitti:

Kuitenkaan Mirrin ja Kahvin viestit tässä ketjussa eivät ole sinua miellyttäneet ja ovatpa peräti olleet nettikiusausta. Kuinkas se nyt niin..?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 19:28

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:

Tämä kommentti osoittaa keskustelun olevan kanssasi täysin mahdotonta. Älykkyydessäsi ei ole mitään vikaa mutta ilmeisesti olet täysin empatiakyvytön ja mahdollisesti autistinen. Muutakaan selitystä en keksi.

Jatkakaa te muut ja pitäkää hauskaa. Minä menen kuuntelemaan youtubea ja tekemään salaattia

(Blogien käyttöoikeus on toki voimassa yhä).

Millä perusteella? Silläkö, etten vaieten suostu solvattavaksi tai muutenkaan kiusaamisen uhriksi?

Autistinen en ole, enkä tietääkseni empatiakyvytönkään. En esimerkiksi pystyisi sanomaan kenellekään, että hänen lapsensa ovat vesipäisiä idiootteja.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko