tris kirjoitti:... Minä olisin kokenut paljon pienemmäksi kiusaamiseksi sen että joku haukkuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi kuin sen mitä Kyllästynyt on minulle vainollaan ja ilkeämielisillä spekulaatioillaan ym. tuottanut...
En näe mitään syytä tai perustetta sille, että sinun kirjoittamasi hph-viestit olisivat viestejä jotka niiden kohteen pitäisi ohittaa tai peräti hyväksyä.
Jos sinä et halua minun viestejäni, miksi sinä jatkuvasti minua törkyviesteilläsi kiusaat?
tris kirjoitti:... Jos joku kutsuisi minua haisevapilluiseksi huoraksi niin miksi se satuttaisi minua mitenkään?...
Enkä minä pitäisi minään, jos joku perustellusti ja asiallisesti kommentoi viestejäni - olkoonkin ettei niiden sisältö ole minulle suosiollinen.
tris kirjoitti:... En ole antanut seksiä koskaan rahasta ja intiimialueiden hygieniakin hoituu joten miksi tuollainen tuntuisi missään?...
Ei se, että sinä et koe jotakin loukkaavaksi tarkoita sitä, ettei kukaan toinen voisi tai saisi niitä erittäin törkeiksi ja loukkaaviksi kokea. Et siis voi vähätellä harjoittamaasi kiusaamista sillä, että sinä et olisi sellaisista viesteistä piitannut.
tris kirjoitti:... Sen sijaan se että joku on perässä ja antaa elämääsi kuvitteellisia, pahantahtoisia tulkintoita tekee hyvin kipeää...
Väitteistäni ja niiden paikkansapitävyydestä voi keskustella. Jos on jokin sellainen väite, jolle ei ole ollut perusteita tai joka on ollut jopa valheellinen, puhu niistä, mutta älä vähättele omia tekojasi ja syyttele minun asiallisia viestejäni kiusaamiseksi.
tris kirjoitti:... aina kun jotain kirjoitan blogiini joku ikään kuin vääntää asian mahdollisimman ilkeämieliseksi...
En kuitenkaan ole kertaakaan kirjoittanut sinulle mitään sellaisia törkeyksiä, joita sinä olet suoltanut minulle satamäärin. Nekö eivät omasta mielestäsi ole olleet mahdollisimman ilkeämielisiä?
Ja kaikkea mitä olen kertonut (esim. että minulla on lapsia) olet sinä kommentoinut erittäin törkeällä tavalla (lapseni ovat vesipäisiä idiootteja). Miksi haluaisin kertoa mitään henkilökohtaista, kun noin sanoinkuvaamattoman törkeät ja loukkaavat väitteet ovat sinulta olleet hyvin tavallisia - suorastaan jokapäiväistä kauraa.
tris kirjoitti:... Kaiken tuon rinnalla haisevapilluiseksi huoraksi kutsuminen on lievää...
No ei todellakaan ole! Millä moraalilla, kasvatuksella, etiikalla tai oikeudella sinä väität, että minulle osoittamasi törkeydet ovat olleet lieviä? Käsittämätöntä omien tekojensa vähättelyä ja vastuun välttelyä.
tris kirjoitti:... Minua voi ainakin puolestani kutsua miksi haluaa...
Mutta minua ei. Alkeellisimmatkin käytöstavat edellyttävät, ettei sinun minulle osoittamiesi viestien kaltaisia törkeilyjä kirjoiteta kenellekään.
tris kirjoitti:... Mutta en pidä siitä että minulle annetaan motiiveja ("silkkaa pitkästymistään")...
Kyse on sinun omasta ilmoituksestasi. Olet minulle (en muista vuotta) itse sanonut, että (ainakin eräs) kiusaamisen aloittamisen syy oli pitkästyminen.
tris kirjoitti:... Mutta en pidä siitä että minulle annetaan motiiveja ("silkkaa pitkästymistään") ja kuvitellaan tiedettävän mitä olen milloinkin ajatellut...
Sinähän itse olet usein antanut "minulle motiiveja" kun ilmeisesti olet kuvitellut tietäväsi mitä olen milloinkin ajatellut.