Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.
Kahvi on aiemmin ilmoittanut, että hän puolestaan ei ole (ollut) ylen vahingoittunut.
Minä olen.
Sinä olet kiusannut minua järjestelmällisesti ja harkiten vuosia. Minä en ole tehnyt sinulle mitään.
Helmenkalastaja kirjoitti:Et sinä, Kyllästynyt, kyllä ole vastannut kysymykseen, mitä sinulle aiheutettiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?
Se, mitä sillä aiheutettiin (minulle).
Kyllästynyt, mitä sinulle aiheutettiin?
Lue aiemmat vastaukseni.

Psykopatologia kirjoitti:Ei kai tänne sairauskertomusta tms. tarvitse kirjoittaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lue aiemmat vastaukseni.
Luin yhden esiin nostamasi, mutten oikein ymmärtänyt. Et kai sinä pankkikorttiketjun vuoksi joutunut banniin?
Kyllä jouduin.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lue aiemmat vastaukseni.
Luin yhden esiin nostamasi, mutten oikein ymmärtänyt. Et kai sinä pankkikorttiketjun vuoksi joutunut banniin?
Kyllä jouduin.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lue aiemmat vastaukseni.
Kyllä jouduin.
Ok. En väitä vastaan, kun en muista sellaista asiaa. Olen luullut pitkän bannisi liittyneen jollakin tavoin sikiötutkimukseen. Mutta taitaa näistä asioista olla jo ties miten monta vuotta, joten ei ihme, että elämän tiimellyksessä katoavat mielestä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Ok. En väitä vastaan, kun en muista sellaista asiaa. Olen luullut pitkän bannisi liittyneen jollakin tavoin sikiötutkimukseen. Mutta taitaa näistä asioista olla jo ties miten monta vuotta, joten ei ihme, että elämän tiimellyksessä katoavat mielestä.
Jouduin minä banniin siitäkin!
Kahvi kirjoitti:Kyllästyneelle siis riittäisi, että Mirri tunnustaisi olleensa tuollon väärässä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästyneelle siis riittäisi, että Mirri tunnustaisi olleensa tuollon väärässä?
Ainakin se olisi loistava alku!

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä mm. väitit, ettei pankki/maksukortin haltija ole vastuussa kortilla tehdyistä ostoksista silloin jos kauppias ei ole tarkistanut Visa Electroniin sidotun tilin saldoa tai pankki ei ole antanut reaaliaikaista tietoa tilin saldosta,

Kyllästynyt kirjoitti:Mariaana sitten kysyi pankista jotakin, sai sieltä saman vastauksen jonka minä olin hänelle antanut - ja sitten tulkitsi sen päin honkia ja huuteli minulle "hullu mikä hullu" -solvauksiaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa