Kyllästynyt kirjoitti:En voi muuta kuin tuntea voimatonta raivoa Mirrin selittelyistä ja Kahvin peesaamisesta.
...
Pidän vastenmielisenä että levittelet omia tulkintojasi minun ajatuksinani tahi motiiveinani tms.
Kyllästynyt kirjoitti:En voi muuta kuin tuntea voimatonta raivoa Mirrin selittelyistä ja Kahvin peesaamisesta.
...
Rane kirjoitti:Ylläpito puolusti esim. Mirriä, joka kirjoitteli paljon kuten täälläkin nykyään. Tuntui, kuin palsta olisi tehty hänenlaisiaan varten.

Rane kirjoitti:Mirri raivostui ihan totaalisesti.

Toivon todella, että joku tulisi ja kertoisi mitä Mirri on sanonut, sillä ilmeisesti hän on itselleen selittänyt asian parhain päin, ja nyt silmät kirkkaina väittää, ettei muka olisi käyttänyt sanoja "kelvottomasta ketjusta".

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:kiss kirjoitti:Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus.
Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta.
Se oli oikein tehty, koska linkistä ja se tiedoista oli vielä hyötyä Mirrille. Olisi sääli jos se oisi poistunut ketjun mukana. Mirri ei kuitenkaan sanonut ketjua kelvottomaksi, vaan 'ketjun katoamis uhan edessä talteen otetuksi.'
Minusta on sääli, että joku ihminen voi nähdä ainoastaan omat tarpeensa ja esiintyä vieläpä hyväntekijänä omien etujensa nimissä.
Tiedätkö millaisesta asiasta on kysymys, vai huuteletko sivusta tietämättä silloisesta keskustelunaiheesta ja kyseisen linkin sisällöstä tuon taivaallista?
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:kiss kirjoitti:Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus.
Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta.
Se oli oikein tehty, koska linkistä ja se tiedoista oli vielä hyötyä Mirrille. Olisi sääli jos se oisi poistunut ketjun mukana. Mirri ei kuitenkaan sanonut ketjua kelvottomaksi, vaan 'ketjun katoamis uhan edessä talteen otetuksi.'
Minusta on sääli, että joku ihminen voi nähdä ainoastaan omat tarpeensa ja esiintyä vieläpä hyväntekijänä omien etujensa nimissä.
Tiedätkö millaisesta asiasta on kysymys, vai huuteletko sivusta tietämättä silloisesta keskustelunaiheesta ja kyseisen linkin sisällöstä tuon taivaallista?
Käytät röyhkeää ilmaisua "tuon taivaallista" viitaten minun tietämättömyyteeni ja että olisin jokin enintäänkin hourupäisiä puhuva. Mutta olen niin tottunut kyseisenlaiseen arvostuksen puutteeseen taholtasi, että en enää osaa/jaksa edes loukkaantua.
Mirri, kyseistäkin episodia on käsitelty tälläkin palstalla aiemmin. Olet muun muassa pyytänyt Kyllästyneeltä kyseistä riidan aiheena ollutta linkkiä, koska sinulla ei sitä enää ollut (liekö alkuperäisen Tukiaseman katoamisen vuoksi) ja koska se oli hyvä ja jollain tavalla ainutlaatuinen tieteellinen artikkeli. Mutta tuolloin Kyllästynyt vastasi sinulle, että etsi itse tms.
Mirri, järkevää olisi myös ollut ottaa sellainen linkki talteen omalle koneelleen tai johonkin omaan salasananalaiseen "pilvipalveluun" kuin säilyttää itselleen mielestään tärkeätä informaatiota keskustelupalstan viestissä ja kopioida artikkelin linkkiä viestistä toiseen.

Hilppa kirjoitti:En ollut. Mitä merkitystä sillä on? Ja olitko sinäkään? Ja vaikka olisit ollutkin, en luota muistamaasi.
viewtopic.php?f=16&t=11323&start=590#p205636Kahvi kirjoitti:Re: Nettikiusaaja pyysi uhriltaan anteeksi
14.10.2013 14:37Kahvi kirjoitti: [Tästä välistä editoitu tämä viesti pois luettavuuden lisäämiseksi: viewtopic.php?f=8&t=10664&p=148181#p148181 ]
Huomoitavaa minusta on myös tuo ylläolevasta viestistä selviävä asia, että PP:n "tuomion" jälkeenkin Kyllästynyt on jatkanut moitittavaa toimintaansa.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni en ole tehnyt mitään sellaista jota kuka tahansa ei olisi saanut tehdä.
En maininnut sinun nimimerkkiäsi enkä tehnyt suoria lainauksia, en edes referaatteja. Ainoa asia minkä tein oli se, että kirjoitin samasta aiheesta kuin minkä sinä päiväkirjassasi halusit estää ja käskit minun (irvinaamalla ja huutomerkillä varustetulla käskyllä) poistumaan päiväkirjastasi muualle - ja niin minä tein.
Kahvi kirjoitti:Tietääkseni täällä on vain yksi sääntö: PP:tä on toteltava. Sinä et ko tapauksessa totellut (kuten ao viestistä ilmenee) ja tuosta tottelemattomuudestasi saamasi rangaistus oli... niin, mikä se olikaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi minua olisi pitänyt rangaista siitä, että kirjoitan asiallisesti, sinun nimimerkkiäsi mainitsematta?
Kahvi kirjoitti:Kiistät siis tottelemattomuutesi PP:n ohjeistuksia kohtaan?
Kahvi kirjoitti:Kysyn uudestaan: Kiistät siis tottelemattomuutesi PP:n ohjeistuksia kohtaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Kuten olen jo väsyksiin asti sanonut; en ole siirtänyt sinun päiväkirjasi materiaalia tai sisältöä minnekään.
Pp:n mielipide oli, ettei päiväkirjamateriaalia ole perusteltua syytä käyttää yleisellä puolella, mutta ei tuota voi mielestäni niin tulkita, että jos jotakin aihetta on käsitelty jonkun päiväkirjassa - siitä ei saa julkisella puolella kirjoittaa edes nimimerkiltä mainitsematta.
Kahvi kirjoitti:Et siis kiistä ko tottelemattomuuttasi joten: kuinka monta sellaista tiedät, jotka eivät ole totelleet ohjeistusta ja selvinneet siitä täysin rangaistuksetta? Aivan oikein, vastaus on yksi, eli sinä. Koska kuka tahansa muu olisi siis saanut moisesta tottelemattomuudesta edes jonkinnäköisen sanktion, mutta sinun kohdallasi näin ei tapahtunut -> olet siis tasa-arvoisempi kuin muut. MOT.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Et siis kiistä ko tottelemattomuuttasi ...
Miten niin? Sinun tulkintasi on se, että minä olen siirtänyt päiväkirjamateriaalia yleiselle puolelle - josta Psykopatologia on sanonut, ettei se ole perusteltua.
Mutta kun minä en ole siirtänyt päiväkirjamateriaalia minnekään vaan ainoastaan kirjoittanut julkisella puolella samasta aiheesta josta sinä et sallinut minun kirjoittavan päiväkirjassasi.Kahvi kirjoitti:... kuinka monta sellaista tiedät, jotka eivät ole totelleet ohjeistusta ja selvinneet siitä täysin rangaistuksetta? ...
Tiedän montakin, kuten mm. sinut. Sinähän et ole koskaan saanut minkäänlaista rangaistusta minulle kirjoittamistasi solvauksista. Vai oletko muka???Kahvi kirjoitti:... Aivan oikein, vastaus on yksi, eli sinä...
Ei, vaan aivan väärin.
Sinä olet itse päässyt kuin koira veräjästä törkeistä minulle kirjoittamistasi solvauksista, mutta silti sinä kehtaat väittää, että minun olisi pitänyt saada rangaistus siitä kun kirjoitin yleisellä puolella samasta asiasta josta sinä kielsit minua kirjoittamasta päiväkirjaasi.Kahvi kirjoitti:... Nyt voinemme puhua, että tämä insidenssi on closed.
Taas sinä teit vakiotemppusi; heität jotakin perätöntä - ja sitten julistat aiheen loppuunkäsitellyksi.
Vai onko sinulla Kahvi kenties jotakin kerrottavaa siitä, minkälaisen rangaistuksen sinä olet minulle kirjoittamistasi solvauksista saanut?
Ai ei ole. No, kyllä minä sen tiesin.
On siis kiistatta ja todistetusti niin, että sinun väitteesi siitä, että minä olisin ainoa joka ei ole saanut rangaistusta sellaisesta josta kuka tahansa toinen olisi sellaisen saanut, ei pidä paikkaansa.
MOT
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Et siis kiistä ko tottelemattomuuttasi ...
Miten niin?
No siten niin, että en ole huomannut sinun mainitsevan "kiistän" tms. Kovasti olet kyllä selittänyt omia näkemyksiäsi yms, mutta selvää kiistämistä ei siis ole tapahtunut.
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi minun pitäisi sinulle nimenomaan sanalla "kiistän" vastata?
En tiedä miten enää voisin asian sanoa selvemmin kuin mitä olen tähän mennessä tehnyt? Sinä kuitenkin ajat kuin käärmettä pyssyyn väitettäsi siitä, että minä olisin ansainnut bannin siitä että kirjoitin yleisellä puolella samasta aiheesta ja asiasta kuin mistä sinä kielsit minua päiväkirjassasi kirjoittamasta.
Kahvi kirjoitti:PP totesi toimintasi "kriminelliksi" ja siitä huolimatta sinä jatkoit sitä. Joko nyt ymmärsit?
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni tuollaista ei ole todettu.
Kahvi kirjoitti:Joo todettu kyllä on, että PP totesi toimintasi "kriminelliksi"; kts viestini eiliseltä (23:05):
viewtopic.php?f=16&t=11323&start=590#p205636
Tuosta erityisesti siis tämä kohta:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää.
Jatkoit tuonkin jälkeen moitittavaksi PP:n toteamaa toimintaasi (mikä myöskin selviää tuosta samasta 23:05 viestistä).
Kyllästynyt kirjoitti:En löydä mainitsemastasi viestistä väitettä siitä, että minä olisin nettikriminelli!
Sinähän valehtelet ihan pokkana.
Kahvi kirjoitti:Mitä kohtaa et ymmärtänyt lihavoimastani PP:n lauseesta yllä [Lihavoitu lause: Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää.]?
Kyllästynyt kirjoitti:Eihän siinä puhuta mitään nettikriminelliydestä (toisin kuin mitä sinä väitit hänen sanoneen).
Kahvi kirjoitti:En tietääkseni väittänyt noin sanotun; ihan tarkoituksella käytin lainausmerkkejä (PP totesi toimintasi "kriminelliksi") ja asiayhteydestäkin voi helposti päätellä mitä tarkoitettiin (PP:n ohjeistus ja sen noudattamatta jättäminen).
Siis olet ymmärtänyt PP:n ohjeistuksen, mutta et noudattanut sitä, etkä saanut teostasi mitään rangaistusta kuten käytännössä kuka tahansa muu olisi saanut -> olet tasa-arvoisempi kuin muut.
Kyllästynyt kirjoitti:Lainausmerkit voi myös ymmärtää suoraksi lainaukseksi (niin kuin minä asian ymmärsin), ja toisaalta sinun tulkintanasi esittämä "nettikriminelliys" ei ole perusteltu syytös.
...
En ole ymmärtänyt Pp:n ohjeistusta, enkä ole ollut sitä ymmärtämättä - vaan se ei koskenut sitä mitä tein; kirjoitin yleisellä puolella samasta aiheesta kuin sinä olit kirjoittanut päiväkirjassasi, mutta ilman lainauksia tai suoria referaatteja ja nimimerkkiäsi mainitsematta.
Kahvi kirjoitti:Mutta nyt siis ymmärsit.
...
Ei ole kysymys mistään muusta kuin että et noudattanut ko hyvin selkeää PP:n ohjeistusta ("Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää"). Se, että oliko ohjeistus oikein/reilu/tms on täysin eri asia.
Kyllästynyt kirjoitti:En oikeastaan [ymmärtänyt].
Miksi valitsit sanan "nettikriminelli", vaikka sellaista ei kyseisessä yhteydessä ole käytetty?
...
Mutta kun en ole "todistellut päiväkirjan tekstein".
Kahvi kirjoitti:[Valitsin sanan "nettikriminelli" koska] Yritin välttää tautofoniaa ja yritin tehdä tekstin helpommaksi lukea - ajattelin, että asia selviää lainausmerkeistä ja asiayhteydestä ym.
Kyllästynyt kirjoitti:Koska keskustelu ei näytä taaskaan etenevän mihinkään vaan on juuttunut "juupas-eipäs" -tilanteeseen, ehdotan että asian käsittely lopetetaan.
Emme tule ikinä olemaan samaa mieltä, enkä näe syytä jatkaa hyödytöntä inttämistä.
.Kahvi kirjoitti:Minusta tilanne näyttää lähinnä siltä, että ikäänkuin olisit kyvytön myöntämään (edes itsellesi) tehneesi virheitä, ja yrität tavallaan ikäänkuin sepittää asiat osaltasi virheettömäksi; voin olla toki tuossa väärässäkin mutta välillä ko sepittely on minusta omannut sellaisia tunteenomaisia piirteitä, joita voisi ajatella tulevan teini-ikäiseltä pahassa kiukkuangstissa tms. Ja tämä ikäänkuin on minusta selitys sille, että miksi tilanne on juuttunut "juupas-eipäs" -tilanteeseen
Kahvi kirjoitti:Koostin tähän dialogin kiistämis-asiasta asiaan liittyviltä osin:
...
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:En ollut. Mitä merkitystä sillä on? Ja olitko sinäkään? Ja vaikka olisit ollutkin, en luota muistamaasi.
Merkitys: Pyydettiin käsittääkseni paikaltaolijoilta silmännäkijälausuntoja tms.
Minä: En ollut minäkään ja siksi olenkin pidättäytynyt vain tuomaan keskusteluun todennettavia asioita ym.
Muistelemisia tässä ovat kaikki esittäneet ja kuten minä itsekin totesin: kaikkien muisti on inhimillisen erehtyväinen.
Hilppa kirjoitti:Miksi Kahvi otat esiin oman päiväkirjakiistasi, kun käsitellään Mirrin ja Kyllästyneen vuosia vanhaa ja eri palstalla tapahtunutta linkinkopiointikiistaa?
Kahvi kirjoitti:Minäkin huomasin miettiväni sitä, että miksi nämä vuosien takaiset asiat nousevat epäsäännöllisen säännöllisesti uudelleen käsiteltäväksi tms.
Toki asiat olisi hyvä saada case closed -tilaan, mihin Ryysykin taisi aikaisemmin viitata, mutta ko asioiden nostelu ei oikein minusta vaikuta siltä, että pyrittäisiin asioiden selvittämisen tms. Pikemminkin minulle on tullut niistä sellainen maku, että ne nostetaaan ehkä jopa hyvinkin väkivaltaisen oloisesti ikäänkuin todisteeksi toisen osapuolen "synneistä" tms...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa