Kuka lukitsi ketjut,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kuka lukitsi ketjut,

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.01.2015 00:28

Olen nyt pari päivää lukenut noita Kahvin esiin tuomia vanhoja ketjuja. Kyllä on henkisesti liian rankkaa luettavaa, kaikki mennyt palaa mieleen.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.01.2015 00:49

En voi muuta kuin tuntea voimatonta raivoa Mirrin selittelyistä ja Kahvin peesaamisesta.

Toivon todella, että joku tulisi ja kertoisi mitä Mirri on sanonut, sillä ilmeisesti hän on itselleen selittänyt asian parhain päin, ja nyt silmät kirkkaina väittää, ettei muka olisi käyttänyt sanoja "kelvottomasta ketjusta".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.01.2015 00:58

Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus.
Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta.
Se oli oikein tehty, koska linkistä ja se tiedoista oli vielä hyötyä Mirrille. Olisi sääli jos se oisi poistunut ketjun mukana. Mirri ei kuitenkaan sanonut ketjua kelvottomaksi, vaan 'ketjun katoamis uhan edessä talteen otetuksi.'
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 01:02

kiss kirjoitti:Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus.
Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta.
Se oli oikein tehty, koska linkistä ja se tiedoista oli vielä hyötyä Mirrille. Olisi sääli jos se oisi poistunut ketjun mukana. Mirri ei kuitenkaan sanonut ketjua kelvottomaksi, vaan 'ketjun katoamis uhan edessä talteen otetuksi.'

Minusta on sääli, että joku ihminen voi nähdä ainoastaan omat tarpeensa ja esiintyä vieläpä hyväntekijänä omien etujensa nimissä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 30.01.2015 01:05

Myös täällä on käsitelty "kelvotonta":
viewtopic.php?f=5&t=6312&start=100#p75057

Kiss'n viesti miltei 3 vuoden takaa on lähes sama kuin äsken kirjoittamansa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.01.2015 01:20

kiss kirjoitti:Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus...

Valitettavasti ei ole kaikkia. On myös paljon sellaisia, joista olen tallentanut vain linkin kyseiseen ketjuun (en osannut arvata, että Tukiasema.net katoaa) enkä tekstejä lainkaan.
kiss kirjoitti:-... Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta...

Kyseistä ketjua ei ollut ilmoitettu tuhottavaksi. Sinä kiss puhut jälleen kerran täyttä potaskaa.
kiss kirjoitti:... Se oli oikein tehty, koska linkistä ja se tiedoista oli vielä hyötyä Mirrille...

Oli varmaan hyötyä, mutta ilman lupaa hän sen minun aloittamastani ketjusta otti, eikä suostunut sitä omasta ketjustaan poistamaan.
kiss kirjoitti:... Olisi sääli jos se oisi poistunut ketjun mukana. Mirri ei kuitenkaan sanonut ketjua kelvottomaksi, vaan 'ketjun katoamis uhan edessä talteen otetuksi.'

Kun kysyin Mirriltä syytä siihen, miksi ja millä perusteella hän otti minun ketjustani minun esille kaivamani linkin, Mirri vastasi: "Otin hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta". Pyysin useita kertoja Mirriä poistamaan omasta ketjustaan minulta varastamansa linkin, mutta siihen hän ei suostunut.
Koska sanat "kelvottomasta ketjusta" olivat ja Mirrin toiminta linkin varastamisineen niin röyhkeää toimintaa, en voinut kuin tuntea voimatonta raivoa siitä, että Mirrin sallittiin tuollaista tehdä - ja sitten vielä vittuilla "kelvottomasta ketjusta"!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 01:20

Kyllästynyt kirjoitti:En voi muuta kuin tuntea voimatonta raivoa Mirrin selittelyistä ja Kahvin peesaamisesta.

Toivon todella, että joku tulisi ja kertoisi mitä Mirri on sanonut, sillä ilmeisesti hän on itselleen selittänyt asian parhain päin, ja nyt silmät kirkkaina väittää, ettei muka olisi käyttänyt sanoja "kelvottomasta ketjusta".

Olen vastannut Kissin viestiin.

Teko oli röyhkeyden huippu olipa sanamuoto mikä hyvänsä. Minäkin raivostuisin, jos joutuisin tuollaisen kohteeksi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.01.2015 01:36

Hilppa, selitä minulle tämä kirjoiuksesi, niin että ymmärrän kaiken varmasti oikein.
"Minusta on sääli, että joku ihminen voi nähdä ainoastaan omat tarpeensa ja esiintyä vieläpä hyväntekijänä omien etujensa nimissä."
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 01:45

Ihmeellistä, jos et ymmärrä oikein, Kiss. Lue oma viestisi, jossa mainitsit sanan sääli: "Olisi sääli, jos se olisi poistunut ketjun mukana.". Vastasin siihen kohtaan. Mikäs sääli se olisi ollut, että ketju olisi hävinnyt? Olihan linkki tallessa Kyllästyneellä. Mirri olisi voinut pyytää linkin ja Kyllästynyt olisi voinut laittaa sen uudelleen palstalle. Mutta Mirri halusi linkin itselleen talteen. Mitä sinä oikein ajattelet tuollaisesta toiminnasta Kiss?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.01.2015 01:48

Lähden pois, En kestä Kyllästyneen valehtelua.
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 01:50

kiss kirjoitti:Lähden pois, En kestä Kyllästyneen valehtelua.

Nyt en usko sinua, Kiss. Mieti nainen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.01.2015 01:58

kiss kirjoitti:Lähden pois, En kestä Kyllästyneen valehtelua.

Jos luet vanhoja tekstejä niin huomaat, ettet selvästikään tiedä tai muista oikein.
Väitit, että minun ketjuni oli ilmoitettu poistettavaksi - mutta Mirrikin sanoo, ettei sitä poistettu, vaikka hän luuli niin käyvän.
Minä taas tiedän, ettei ketjua uhattu poistaa, joten sinun väitteesi
... Muistan ihan tarkkaan, kun tukarilla oli tapa, että viesti ilmoitettiin poistettavaksi jonkunajan kuluttua ja sitä ennen niissä aina lyötiin metakaksi koko kirjoittelu. Mirri laittoi erään linkin omaan kirjoitukseensa talteen, tuhottavaksi ilmoitetusta ketjusta.

ei pidä paikkaansa, niin kuin ei pidä väitteesi siitä, että minä valehtelen kun sanon Mirrin käyttäneen sanoja "kelvottomasta ketjusta".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.01.2015 02:04

Tietokilpailu:

Kenen kirjoituksia alla olevat viestit ovat, ja kenelle ne on suunnattu?
re: Olen asiallinen hyvä postaaja

Haista p****! Sinä vaan luulet olevasi. Nyt sinua inhotaan täällä niin paljon kuin jotakin ventovierasta kirjoittajaa voidaan inhota. Ja kuitenkin vaadit pääsyä takaisin tänne. Sinuthan lynkattaisiin, jos saisit kirjoitusoikeutesi takaisin.

Etkö sinä hyvä ihminen tajua, miten raivostuttava tapaus olet raivoamisinesi, ja miten kiihkeästi sinun toivotaan pysyvän täältä poissa? Luulet vaan olevasi ties mitä ihmeellistä, mutta kyllä sinä nyt kertakaikkiaan olet täällä aivan käsittämättömän ei-toivottu tapaus.
-----

Nostan, jotta varmasti luet, ja yrität edes yrittää ymmärtää miten raivostuttava ja rassaava tapaus nyt olet.
-----
-----
Haista p****a vielä toiseen kertaan, koska enemmistö jo tajuaa miksi sinä olet saanut bännnin, sinä vaan raukka itse luulet itsestäsi ties mitä, etkä tajua todellisuudesta yhtään mitään.
-----
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 30.01.2015 02:23

Mirri?
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 02:26

Olipa ikävää tekstiä. En osaa sanoa. "Tyylissä" on piirteitä ikään kuin useammasta kirjoittajasta, vaikka onkin luultavasti yhdeltä ja samalta. Valitettava ilmiö keskustelupalstoilla saattaa olla vielä sekin, että kirjoittajien maneerit voivat jossain määrin tarttua/kopioitua kirjoittajalta toiselle.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 30.01.2015 02:29

Mirri raivostui ihan totaalisesti.
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.01.2015 02:38

Tuntematon: "Nyt sinua inhotaan täällä niin paljon kuin jotakin ventovierasta kirjoittajaa voidaan inhota. Ja kuitenkin vaadit pääsyä takaisin tänne. Sinuthan lynkattaisiin, jos saisit kirjoitusoikeutesi takaisin."

Kertoo aika paljon palstan ilmapiiristä, että joku kirjoittaja kirjoittaa noin ilkeästi. Uutta kirjoittajaa inhotaan jo valmiiksi? Tässä on niin vahva nujertamisen sävy, että ei ihan tavallista puhetta kyllä. Tuollaiseen olisi ylläpidon pitänyt puuttua.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 30.01.2015 02:41

Ylläpito puolusti esim. Mirriä, joka kirjoitteli paljon kuten täälläkin nykyään. Tuntui, kuin palsta olisi tehty hänenlaisiaan varten.
Rane

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.01.2015 07:32

,
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 19.12.2017 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.01.2015 10:24

Hilppa kirjoitti:
kiss kirjoitti:Sinullahan on kaikki arkistoissasi, etsi sieltä vastaus.

Minusta on sääli, että joku ihminen voi nähdä ainoastaan omat tarpeensa ja esiintyä vieläpä hyväntekijänä omien etujensa nimissä.

Tiedätkö millaisesta asiasta on kysymys, vai huuteletko sivusta tietämättä silloisesta keskustelunaiheesta ja kyseisen linkin sisällöstä tuon taivaallista?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko