Psykopatologia kirjoitti:Ehkä jotain vastaavaa ainakin alkuvuodesta 2012, jolloin Kyllästynyt toi varsin laajasti esiin taustojasi ja perusteli sitä sillä,
että se on julkista materiaalia, jonka olet itse laittanut näytille.
Pitäisiköhän minun kiittää muistuttamisesta...
Ne kaukaisemmat kokemukset vuosien varrelta ovat jääneet muistiin paremmin, koska elämän tiimellyksessä syntyneet haavat olivat vielä toinen toistaan tuoreempia ja avonaisempia; vielä ei ollut aika lievittänyt kirvelyä ja parantanut haavoja sen enempää kuin hoitokaan.
Jos Kyllästynyt päättäisi nyt osoittaa myötätuntoa ja ymmärtämystä exäni kovaa elämää kohtaan, minä luultavasti yhtyisin hänen 'ymmärtäväisyyteensä' - olisin hänen kanssaan samaa mieltä exäni vaikeasta elämästä.
Toista oli silloin, kun kävin rankkoja elämänkokemuksiani läpi nettipäiviksessäni ja vertaistukifoorumilla, ja Kyllästynyt käytti niitä asioita aseina minua vastaan. Edelleen tarvitsen ja käytän hyödykseni julkista 'terapiakirjoittamista', mutten tee sitä täällä - en tämän foorumin päiväkirjaosiossa. Sattuneista syistä ja karvaista kokemuksista viisastuneena.
Enkä muutenkaan uskaltaisi hakea tältä foorumilta vertaistukea oman elämäni henkilökohtaisiin asioihin; edelleen pelkään Kyllästyneen tekevän samoin kuin on aina ennenkin tehnyt - käyttävän mt-aiheisella vertaistukifoorumilla tavalla tai toisella 'avautuvilta' ihmisiltä saamiaan henkilökohtaisia tietoja näitä vastaan tuntiessaan tarvetta hyökkäämiseen.