Tukiasema.org: moderoinnista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.org: Moderoinnista

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.04.2012 19:59

Taisin sanoa vähän väärin, että käytettäisiin yksilökohtaista harkintaa, kun tarkoitin tapauskohtaista harkintaa.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:02

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Psykopatologia on sanonut, että käytetään yksilökohtaista harkintaa. Silloin ei kai voi olla kovin yleisiä ohjeita.

Tarkoittaako se, että on henkilöitä, joita saa haukkua, ja toisia taas ei saa?
Jos henkilöön menevä keskustelu on kiellettyä, eikö sen pitäisi tarkoittaa tasapuolisesti kaikkia?
Sitäpaitsi Beth oli kirjoittanut eilisen kaltaisia viestejä paljon ennenkin ja samasta henkilöstä, ilman että siihen oltaisiin puututtu.

Taisi eilen raja ylittyä henkilöihin kohdistuvien haukkumisten suhteen yhden kirjoittajan osalta. Etenkin, kun haukkuja itse teki selväksi, että tämä foorumi kirjoittajineen on aivan liian kelvoton hänen käyttöönsä...

Tuon hän teki selväksi sen jälkeen, kun Psykopatologia oli käskyttänyt häntä, mikä näytti olevan hänen suuttumuksensa syy. Hän sanoi poistavansa viestin, jos pyydetään käskemisen sijaan. Luulenpa vain, että P:ta harmitti Bethin viestiä paljon enemmän se, että Beth ei totellut.

Mutta olitko sinä täällä kirjatumattomana? Minä luulin sinun olevan sillä matkalla, kun et ollut Tukiasemallakaan.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 20:03

Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.

Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.

Ethän sinä eilen ollut täällä. Vai olitko kirjautumattomana?

Siinäpä sinulla pulma. Luinko minä Bethin pitämät haukkujaiset, vai enkö lukenut...

Se onkin mielenkiintoinen juttu, että foorumin kirjoittaja kirjoittaa kanssakirjoittajaan ja henkilökohtaisuuksiin meneviä törkeyksiä ja saa raivarin ylläpidon käskiessä häntä poistamaan törkeytensä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 10.04.2012 20:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.04.2012 20:05

Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?
Illusia

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 20:13

Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?

Luin ja en pyytänyt. En tosin edes tiedä minkä viestien poistamisen pyytämisestä sinä puhut. Käsittääkseni Bethin viestit olivat sellaisia, että ylläpito teki niiden perusteella omat johtopäätöksensä ilman lukijoiden sekaantumisia ja pyytämisiä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 10.04.2012 20:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:14

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.

Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.

Ethän sinä eilen ollut täällä. Vai olitko kirjautumattomana?

Siinäpä sinulla pulma. Luinko minä Bethin pitämät haukkujaiset, vai enkö lukenut...

Se onkin mielenkiintoinen juttu, että foorumin kirjoittaja kirjoittaa kanssakirjoittajaan ja henkilökohtaisuuksiin meneviä törkeyksiä ja saa raivarin ylläpidon käskiessä häntä poistamaan törkeytensä.

Hän oli tehnyt tuota monta kertaa ennenkin ilman kenenkään puuttumista. ( eikä hän ole suinkaan ainut, joka on harjoittanut henkilöön menevää kirjoittelua täällä) Siksi ihmettelin Psykopatologian yhtäkkistä mielenmuutosta palstapolitiikkansa suhteen.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 10.04.2012 20:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.04.2012 20:16

Ei tuota kannata ylidramatisoida. Kyllähän kuka tahansa voi suuttua pienestäkin, jos on muuten herkässä mielentilassa.

Toivotaan, että Beth palaa, kun pöly on laskeutunut.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:23

Mirri kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?

Luin ja en pyytänyt. En tosin edes tiedä minkä viestien poistamisen pyytämisestä sinä puhut. Käsittääkseni Bethin viestit olivat sellaisia, että ylläpito teki niiden perusteella omat johtopäätöksensä ilman lukijoiden sekaantumisia ja pyytämisiä.

Jos et tiedä mistä Bethin viestistä on kyse, se saa kyllä minut epäilemään, ettet todellisuudessa ole lukenut tuota viestiä, jonka Psykopatologia pyysi Bethiä poistamaan.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 20:29

Kuutar kirjoitti:Hän oli tehnyt tuota monta kertaa ennenkin ilman kenenkään puuttumista. ( eikä hän ole suinkaan ainut, joka on harjoittanut henkilöön menevää kirjoittelua täällä) Siksi ihmettelin Psykopatologian yhtäkkistä mielenmuutosta palstapolitiikkansa suhteen.

Ok. Onko tällä foorumilla kuinkakin tavallista ja normaalia, että ylläpitoa ja foorumia kirjoittajineen haukutaan ja lytätään kuten Beth eilen teki? Ja kuten sanottu; haukkumisen ja lyttäämisen lisäksi Beth teki selväksi, ettei tämä foorumi ylläpitoineen kertakaikkiaan ole hänen arvonsa mukainen, ja että hänen kirjoituksensa on poistettava täältä pikimmiten ja kiireimmän kaupalla.

Bethin eilisistä viesteistä päätellen hän kirjoituksineen on tälle foorumille aivan liian hyvä - niinpä hän vaati poistettavaksi täältä itsensä lisäksi myös kaikki viestinsä, koska ne ovat liian hienoja ollakseen Psykopatologian käytössä. Samantapainen ongelma kuin Tukiasemalla; Beth on omasta mielestään liian hyvä ja fiksu ihminen näihin puitteisiin - niin olen ymmärtänyt...
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.04.2012 20:31

Ei nyt aleta herjaamaan poissaolevia. pliiz.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:33

Mirri:
Ok. Onko tällä foorumilla kuinkakin tavallista ja normaalia, että ylläpitoa ja foorumia kirjoittajineen haukutaan ja lytätään kuten Beth eilen teki?

On varsin tavallista, pidetäänkö sitä normaalina tällä palstalla, sitä en tiedä. Ainakin sen on annettu jatkua pitkään.

Mirri:
Bethin eilisistä viesteistä päätellen hän kirjoituksineen on tälle foorumille aivan liian hyvä - niinpä hän vaati poistettavaksi täältä itsensä lisäksi myös kaikki viestinsä, koska ne ovat liian hienoja ollakseen Psykopatologian käytössä. Samantapainen ongelma kuin Tukiasemalla; Beth on omasta mielestään liian hyvä ja fiksu ihminen näihin puitteisiin - niin olen ymmärtänyt...

Eihän ainakaan tuollaista eilen kirjoittanut, että hänen viestinsä olisivat "liian hienoja." Hän vain poisti päiväkirjansa ja lähti.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.04.2012 20:33

Mirri:
Samantapainen ongelma kuin Tukiasemalla; Beth on omasta mielestään liian hyvä ja fiksu ihminen näihin puitteisiin - niin olen ymmärtänyt...

Ehkä hän ei ole homogeeninen?
Illusia

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 20:36

Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Jos et tiedä mistä Bethin viestistä on kyse, se saa kyllä minut epäilemään, ettet todellisuudessa ole lukenut tuota viestiä, jonka Psykopatologia pyysi Bethiä poistamaan.

Epäile vain. Mutta kyllä minä sen luin - valitettavasti. Minun kannaltani toki olisi ollut parempi, jos se viesti ei olisi osunut silmieni eteen.

Kuutar, Illusia puhuu viesteistä monikossa, sinä näköjään puhut viestistä yksikössä... Mutta siis, luin juuri ja täsmälleen senkin viestin, josta sinä puhut.

Koska poistetut viestit koskevat henkilökohtaisesti minua(kin), voin hyvin lopettaa asian vatvomisen tähän.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 20:41

Kuutar kirjoitti: Hän vain poisti päiväkirjansa ja lähti.

Bethin päiväkirja on tallella; sieltä vain on kadonnut kaikki Bethin kirjoittamat viestit, koska foorumin ylläpito on (kirjoittajan toiveiden mukaisesti) poistanut kirjoittajan viesteineen.
viewtopic.php?f=11&t=6115
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:47

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti: Hän vain poisti päiväkirjansa ja lähti.

Bethin päiväkirja on tallella; sieltä vain on kadonnut kaikki Bethin kirjoittamat viestit, koska foorumin ylläpito on (kirjoittajan toiveiden mukaisesti) poistanut kirjoittajan viesteineen.
viewtopic.php?f=11&t=6115

Eilen hän ensin poisti tekstit niin, että niissä oli tekstin sijaan piste.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 20:50

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Epäile vain. Mutta kyllä minä sen luin - valitettavasti. Minun kannaltani toki olisi ollut parempi, jos se viesti ei olisi osunut silmieni eteen.

Kuutar, Illusia puhuu viesteistä monikossa, sinä näköjään puhut viestistä yksikössä... Mutta siis, luin juuri ja täsmälleen senkin viestin, josta sinä puhut.

Koska poistetut viestit koskevat henkilökohtaisesti minua(kin), voin hyvin lopettaa asian vatvomisen tähän.

:?: Juurihan sanoit, ettet tiedä, minkä viestien poistamisen pyytämisestä Illusia puhuu.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kiss » 10.04.2012 21:02

Kyllä Beth tulee takaisin, ainakin toivon niin. Jokaisella on täällä tilaa. Ainakin ylläpito toimii itse niin, mitä tukariltakin odottaa, eli puuttuu ajoissa asioiden kulkuun. Pertti toimii itse niin, mitä muiltakin vaatii.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 21:04

kissi kirjoitti:Kyllä Beth tulee takaisin, ainakin toivon niin. Jokaisella on täällä tilaa. Ainakin ylläpito toimii itse niin, mitä tukariltakin odottaa, eli puuttuu ajoissa asioiden kulkuun. Pertin toimii itse niin, mitä muiltakin vaatii.

Ai jaa. Mihin tuon perustat? Täällähän on käyty henkilöön menevää, myös tukarilaisten henkilöihin puuttuvaa keskustelua iät ja ajat. Ei siinä mitään, jos se kerran on sallittua, mutta miten siitä yhtäkkiä tulikin kiellettyä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 21:12

valitse toinen kirjoitti:Miksi Bethin kaikki kirjoitukset on poistettu? Nyt minunkin kirjoitukset osaksi näyttävät kummalliselta, kun välistä on otettu pois Bethin kirjoitukset.
Eikö parin päivän banni olisi riittänyt?

Minä en tiedä mitä eilen illalla on kirjoitettu, joten vaan ihmettelen.

Beth alkoi poistella niitä eilen itse, ainakin päiväkirjaansa. Hän poisti tekstit ja laittoi pisteen tilalle, silloin kun oli vielä kirjautuneena. Nyt hän on poistunut täältä kokonaan.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 21:31

valitse toinen kirjoitti:Onpa outoa. Minä pidän Bethista ja ymmärrän, että ihmisellä välillä palaa hermot.

Tässä tapauksessa hermonsa käräyttänyt kirjoittaja itse näyttävästi ilmoitti häipyvänsä täältä ja yhtä näyttävästi vaati ylläpidolta kaikkien viestiensä poistamista tältä foorumilta. Jo toisen kerran tällä foorumilla, kuten kirjoittaja itse - näyttävästi - muistutti ylläpitoa.

Kyseinen kirjoittaja siis on aiemminkin ovet paukkuen häipynyt tältä foorumilta ajauduttuaan törmäyskurssille ylläpidon kanssa. Aivan kuten Tukiasemalla...
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 10.04.2012 21:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko