"Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 22:41

Katla kirjoitti:siihen mailman aikaan kun Kyllästynyt oli 11,mailma oli erilainen ja tuollaisia sutkauksia ei pidetty minään. Ikävää että se huutelo sattui likaan, joka käsrsi siitä.
Etkä sinä näytä vieläkään pitävän niitä "minään".
Luuletko, etteivät nyt huuteluiden kohteeksi joutuneet niistä kärsi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 22:51

Katla kirjoitti:siihen mailman aikaan kun Kyllästynyt oli 11,mailma oli erilainen ja tuollaisia sutkauksia ei pidetty minään. Ikävää että se huutelo sattui likaan, joka käsrsi siitä.

Siinäpä se.

Hyvin moni teinityttö on kärsinyt ja haavoittunut 'sutkauksista'; suurin osa kuitenkin vaikenee kokemuksistaan vuosikymmenestä toiseen. Vaikenevat naiset häpeävät omia kokemuksiaan ja myös reaktioitaan 'viattomiin sutkautuksiin'.
Se, että teinityttöjen seksuaalista ahdistelua kaikkine huuteluineen ei pidetty minään, ei millään lailla lievennä sitä tosiasiaa, että hyvin moni kärsi ja häpesi hiljaisuudessa; jopa tunsi syyllisyyttä siitä, ettei kestä naiseksi kasvamiseen 'kuuluvia' miehisiä tungetteluja.

On aivan järkyttävää, jos nykyajan teinitytöt joutuvat kokemaan samaa kuin me heidän edeltäjänsä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 23:21

joku idiootti saattaa vieläkin möläytellä sammakoita, niinkuin me muutkin. En ihan todella usko että mustamaalattu 'raksaryhmä' varsinkin, kun asioista on tiedotettu, olisi ainoa kohderyhmä jonka joku yksittäinen törppö vitsailee alatyyliin.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 23:25

MIRRI
"On aivan järkyttävää, jos nykyajan teinitytöt joutuvat kokemaan samaa kuin me heidän edeltäjänsä."
Niin onkin, nykyään miehetkin työmaalla tietävät, mikä on soveliasta käyttäytymistä. Toisaalta nyky tytöt osaa pitää puolensakin. Pervot saa äkkiä kurinpalautuksen
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 23:49

Katla kirjoitti:joku idiootti saattaa vieläkin möläytellä sammakoita, niinkuin me muutkin. En ihan todella usko että mustamaalattu 'raksaryhmä' varsinkin, kun asioista on tiedotettu, olisi ainoa kohderyhmä jonka joku yksittäinen törppö vitsailee alatyyliin.

Kaisa Merelä kirjoittaa näin:
Itsestäänselvä asia, mutta sanotaan nyt kuitenkin: Ei. Ei tietenkään kaikki raksatyypit. Ei, eikä tietenkään kaikki miehet. Ei kaikki sitä ja ei kaikki tätä. Seksuaalisen häirinnän pesiytyminen raksakulttuuriin on ihan oma kokemukseni, ei fakta, jota tuputan kaikille. On itsestäänselvää, ettei kaikki, joten ei puhuta nyt siitä, että ei kaikki, vaan puhutaan itse ongelmasta.

http://www.lily.fi/blogit/good-morning/ ... -hairintaa
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 26.07.2018 23:59

" Alasti kotonaan oleskelleen miehen tuomio ei muuttunut hovissa
RIKOS JULKAISTU 28.09.2015 10:52

Vaasan hovioikeus
Vaasan hovioikeus on pitänyt voimassa 50-vuotiaan keskisuomalaisen miehen saaman tuomion sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta.

Mies tuomittiin viime vuonna Keski-Suomen käräjäoikeudessa, koska tämä oli kävellyt kotonaan alasti lukuisia kertoja tietoisena siitä, että hänen alastomuutensa näkyy ikkunoiden kautta myös kadulla kulkeville ihmisille. Lisäksi hän oli pomppinut alasti trampoliinilla omalla pihallaan.

Mies vaati hovioikeudessa syytteiden hylkäämistä."

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... sa/5332742
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2018 00:52

Katla kirjoitti:... Niin onkin, nykyään miehetkin työmaalla tietävät, mikä on soveliasta käyttäytymistä...

Älä puhu läpiä päähäsi. Siitähän tämäkin ketju kertoo, etteivät he joko tiedä - tai pikemminkin, he eivät välitä.
Katla kirjoitti:... Toisaalta nyky tytöt osaa pitää puolensakin...

Miten? Millä tavalla he muka voivat pitää puolensa sen paremmin kuin ennenkään?
Eikä puolensa pitämisessä vähääkään auta se, että on olemassa naisiakin joiden mielestä huutelu on vain hauskaa ajanvietettä...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2018 00:55

Palle kirjoitti:" Alasti kotonaan oleskelleen miehen tuomio ei muuttunut hovissa
RIKOS JULKAISTU 28.09.2015 10:52

Vaasan hovioikeus
Vaasan hovioikeus on pitänyt voimassa 50-vuotiaan keskisuomalaisen miehen saaman tuomion sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta.

Mies tuomittiin viime vuonna Keski-Suomen käräjäoikeudessa, koska tämä oli kävellyt kotonaan alasti lukuisia kertoja tietoisena siitä, että hänen alastomuutensa näkyy ikkunoiden kautta myös kadulla kulkeville ihmisille. Lisäksi hän oli pomppinut alasti trampoliinilla omalla pihallaan.

Mies vaati hovioikeudessa syytteiden hylkäämistä."

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... sa/5332742

Olen minä tuosta lukenut, mutta missä on poliisi muka ottanut talteen ilman paitaa olevan miehen (ilman mitään muuta syytä)???
Missä??? Milloin???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 27.07.2018 09:58

Ymmärin tuosta rikosuutisesta, että mies olisi ollut ilman paitaa kotonaan ja tuomio tuli.
Palle

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.07.2018 10:18

Ymmärsit väärin. Alastomuus ja paidattomuus eivät ole sama asia, ja mies tuomittiin alastomuudesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2018 11:05

Abivuoden jälkeen Kaisa Merelä, 23, on elättänyt itsensä bloggaamalla hyvinvoinnista ja seksistä
– ”Olen jo tottunut siihen, että ympärilläni kuiskutellaan”
Kaisa Merelä kirjoittaa blogiinsa meren rannalla joogaamisesta ja seksileluvertailusta eron jälkeen. Seksi on hänelle vain yksi aihe muiden joukossa. - Kommentit 49.
- Johanna Mitjonen 5.7.2018 2:00, päivitetty 16:12 https://www.hs.fi/elama/art-2000005743394.html
(- -)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Palle » 27.07.2018 12:23

Tuo selittää koko homman. Kaisa kävi keikistelemässä raksamiehille ansaintatarkoituksessa. Ilmanko tarina kuulosti epäuskottavalta.

Kaisa on kaltevalla pinnalla. Panoksia on nostettava koko ajan, että pysyisi leivän syrjässä kiinni.
Palle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2018 12:41

Seksi on hänelle tärkeä asia kaiken muun ohella.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.07.2018 12:43

Palle kirjoitti:Tuo selittää koko homman. Kaisa kävi keikistelemässä raksamiehille ansaintatarkoituksessa. Ilmanko tarina kuulosti epäuskottavalta.
Kaisa on kaltevalla pinnalla. Panoksia on nostettava koko ajan, että pysyisi leivän syrjässä kiinni.

Tietysti hyvän näköisen nuoren naisen pitäisi Helsingin Kalasatamassa pukeutua säkkiin lähtiessään kotoaan ulos, jottei hänen kuviteltaisi 'käyvän keikistelemässä' alueen työmailla. Etenkin nyt keskellä kesää Kaisan asuinalueella rakennus- ja muut työmaat ovat vilkkaimmillaan, koska kesä on niiden tekemisen aikaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 27.07.2018 12:47

Psykopatologia kirjoitti:Seksi on hänelle tärkeä asia kaiken muun ohella.

Seksi myy. Ja saattaahan tuohon olla ihan luontaisiakin taipumuksia.

Muslimit on meitä edellä naisten pukemisessa. Muslimiakat eivät käy miesten työmailla keimailemassa.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2018 13:11

Palle kirjoitti:Ymmärin tuosta rikosuutisesta, että mies olisi ollut ilman paitaa kotonaan ja tuomio tuli.

Etkä ymmärtänyt. Sinä vain halusit provosoida.

Mutta kerropa jo vihdoinkin, missä ja milloin poliisi on (ilman muuta syytä) korjannut talteen ilman paitaa liikkuneen miehen!
Jos et sellaista pysty osoittamaan, ole hyvä ja poista perättömät väitteesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2018 13:13

Palle kirjoitti:Tuo selittää koko homman. Kaisa kävi keikistelemässä raksamiehille ansaintatarkoituksessa...

Mikä helvetti siinä on, että sinun pitää koko ajan inttää asianomaisen "keikistelleen" rakennusmiehille?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 27.07.2018 14:09

Itsehän tuo kertoo, ainakin rivien välissä.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2018 14:38

Palle kirjoitti:Itsehän tuo kertoo, ainakin rivien välissä.

Nestehukka saa sinut näkemään harhoja. Ei siellä rivien välissä mitään lue.
Mene juomaan haaleaa vettä ja imeskelemään niitä hikisiä sukkiasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 27.07.2018 17:45

Keikistelijä käy hankkimassa matskua blogiinsa. Otaksun, että raksamiesteema vielä jatkuu.
Palle

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko