Psykopatologia kirjoitti:Varmaan minulla, 10 g.
Minun titaanisankaiset painaa 22g, joten pikkuisen epäilet tuota 10g:aa. Ellei sitten linssit ole unohtuneet pois.
Psykopatologia kirjoitti:Varmaan minulla, 10 g.

Psykopatologia kirjoitti: (- -)
Naisella on "akkunalasit". - Suurentavat linssit (+) tuottaisivat "pullistuman" kasvojen reuna-ääriviivaan, pienentävät (-) taas "montun". Siksi silmälasien leveys ei saisi ylitttää kallon leveyttä silmien kohdalla.

Sievä Sigismund kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Varmaan minulla, 10 g.
Minun titaanisankaiset painaa 22g, joten pikkuisen epäilet tuota 10g:aa. Ellei sitten linssit ole unohtuneet pois.
Psykopatologia 9.2.2017 kirjoitti: Sain Arvolalta uudet rillit (1 070,00) ja niihin muotoon leikatun ruskean polaroid clip-on'in (100,00), yht 1 170,00. Paino 11 g.
Uudet (2017) ovat (max) 10 mm vanhoja (2010) kapeammat ja n. 1½ matalammat.
Päällysteet 1) kova, 2) heijastamaton, 3) likaa hylkivä ja 4) 100% UV-suojaus (tuskin läpi näkee).
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti: (- -)
Naisella on "akkunalasit". - Suurentavat linssit (+) tuottaisivat "pullistuman" kasvojen reuna-ääriviivaan, pienentävät (-) taas "montun". Siksi silmälasien leveys ei saisi ylitttää kallon leveyttä silmien kohdalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa