trisse kirjoitti:....Tulin tänne vaan haastamaan riitaa joten tuo ei ole mikään "vahinko"...
Kuten?trisse kirjoitti:... Toivoisin että rankaisisit minua muulla tavoin kuten määräaikaisilla ulosheitoilla...
trisse kirjoitti:Etkö ymmärrä lukemaasi?
Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni sinun olisi korkea aika ymmärtää, että jos sinä et halua leikkiä samoilla säännöillä kuin muutkin - sinut poistetaan hiekkalaatikolta.
Psykopatologia kirjoitti:: Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa).
Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!
trisse kirjoitti:määräaikaisen ulosheiton - juurihan sen kirjoitin.
trisse kirjoitti:... Mitä sääntöjä täällä on? Ei täällä ole mitään sääntöjä...
trisse kirjoitti:... Ei ollut ainakaan siinä vaiheessa kun raatis sai mellastaa mielensä mukaan...
trisse kirjoitti:... Sinä oot osannut lopettaa jankuttamisen kun olet saanut siihen pitkän terapian mutta minä en ole saanut mitään hoitoa että ehkä siksi en osaa menneitä tuosta vaan unohtaa.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:määräaikaisen ulosheiton - juurihan sen kirjoitin.
Onhan sitä kokeiltu monet kerrat, mutta vailla mainittavaa tulosta.
Kyllästynyt kirjoitti:Etkä sinä Raatelulampaasta puhuessasi koskaan kerro mitään siitä mitä itse olet hänelle tehnyt. Minä en sitä tiedä, mutta oman kokemukseni perusteella uskon sinulla olevan merkittävä osa ja syy saamiisi vastineisiin. Sinä et ole mikään viaton sivullinen jonka kimppuun joku on syyttä suotta hyökännyt.
Kyllästynyt kirjoitti:
Ja sekin, että sinä et ole "päässyt" terapiaan lienee sinun mielestäsi muiden syytä, vaikka olet itse selkeästi ilmaissut haluttomuutesi terapiaan hakeutua.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:määräaikaisen ulosheiton - juurihan sen kirjoitin.
Onhan sitä kokeiltu monet kerrat, mutta vailla mainittavaa tulosta.
Paremmin se toimii kun on ohi ollessaan ohi eikä katkeroita. Vai olenko valitellut ulosheitoista paljonkin jälkikäteen?...
trisse kirjoitti:... Olen minä yasusta puhunut vaikka kuinka paljon...
trisse kirjoitti:... Kyllä minä sinne viimeksi halusin mutta olin muka liian huonokuntoinen. Vaikka menin töihin kuukautta myöhemmin ja olen Kelan mielestä liian hyväkuntoinen sairaslomalle. Minkäs tekee että olen kaikenlaisia tukitoimia varten joko liian hyväkuntoinen taikka liian huonokuntoinen aina tilanteen mukaan.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Ei ulosheitoista ainakaan mitään pysyvää parannusta ole seurannut, enkä ainakaan minä näe mitään syytä rangaista sinua tavalla joka on sinulle mieluinen ja joka ei sinun käytöstäsi muuta.
Ei sitä varmaan muuta muu kuin kuolema...trisse kirjoitti:... Olen minä yasusta puhunut vaikka kuinka paljon...
Olet, mutta Raatelulammas on kiistänyt olevansa/olleensa Yasu..
trisse kirjoitti:... Kyllä minä sinne viimeksi halusin mutta olin muka liian huonokuntoinen. Vaikka menin töihin kuukautta myöhemmin ja olen Kelan mielestä liian hyväkuntoinen sairaslomalle. Minkäs tekee että olen kaikenlaisia tukitoimia varten joko liian hyväkuntoinen taikka liian huonokuntoinen aina tilanteen mukaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa