Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 13:32

ehtiminen
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 13:34

Haluatko kertoa miksi poistit ne kaikki viestit niin meidän muiden ei tarvi arvailla?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 13:48

trisse kirjoitti:....Tulin tänne vaan haastamaan riitaa joten tuo ei ole mikään "vahinko"...

Mikä kumma on luonut sinulle käsityksen, että sinulla on oikeus haastaa riitaa ja loukata muita?

Mielestäni sinun olisi korkea aika ymmärtää, että jos sinä et halua leikkiä samoilla säännöillä kuin muutkin - sinut poistetaan hiekkalaatikolta.
trisse kirjoitti:... Toivoisin että rankaisisit minua muulla tavoin kuten määräaikaisilla ulosheitoilla...
Kuten?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 13:52

Etkö ymmärrä lukemaasi?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 13:55

trisse kirjoitti:Etkö ymmärrä lukemaasi?

Ilmeisesti en, ja siksi kysynkin:
Miksi luulet sinulla olevan oikeus kiusata ja loukata muita ihmisiä?
Minkälaisia rangaistuksia ehdotat käytettäväksi viestiesi poistamisen tilalle?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 13:57

määräaikaisen ulosheiton - juurihan sen kirjoitin.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:01

Tosin tuskin enää jaksan mitään ajateltua tänne kirjoittaa kun kaikki on poistettu niin moneen kertaan joten sama vaikka tulostaisitte kaiken ja käärisitte dynamiittipötköön. Ei liikuta vähääkään.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni sinun olisi korkea aika ymmärtää, että jos sinä et halua leikkiä samoilla säännöillä kuin muutkin - sinut poistetaan hiekkalaatikolta.

Mitä sääntöjä täällä on? Ei täällä ole mitään sääntöjä. Ei ollut ainakaan siinä vaiheessa kun raatis sai mellastaa mielensä mukaan. Sinä oot osannut lopettaa jankuttamisen kun olet saanut siihen pitkän terapian mutta minä en ole saanut mitään hoitoa että ehkä siksi en osaa menneitä tuosta vaan unohtaa.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:11

Psykopatologia kirjoitti:: Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa).

Oon ollut täällä melkein kaksi kuukautta, urpo. Vanhuusko sen tekee että aika menee yhdessä vilauksessa?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:15

Pp. mikset vaan voinut antaa sen olla kun sanoin lähteväni ja poistaa nikin poistamatta viestejä niin olisi kerrankin ollut palatessa sellainen olo ettei ois tarvinnut olla mistään katkera?!
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 02.01.2016 14:15, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2016 14:15

13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:16

Siinähän laitatte. En ole yhtään asiatonta viestiä kirjoittanut.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:19

Psykopatologia kirjoitti:13:15

Luuletko että kun oikein hakkaat päätäni sementtiin niin joku päivä opin vielä rakastamaan isoa veljeä?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 14:22

trisse kirjoitti:määräaikaisen ulosheiton - juurihan sen kirjoitin.

Onhan sitä kokeiltu monet kerrat, mutta vailla mainittavaa tulosta.
trisse kirjoitti:... Mitä sääntöjä täällä on? Ei täällä ole mitään sääntöjä...

Kyllä täällä on, ja niistä tärkein on mielestäni se, ettei syyttömien kimppuun saa hyökätä.
trisse kirjoitti:... Ei ollut ainakaan siinä vaiheessa kun raatis sai mellastaa mielensä mukaan...

Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.
Etkä sinä Raatelulampaasta puhuessasi koskaan kerro mitään siitä mitä itse olet hänelle tehnyt. Minä en sitä tiedä, mutta oman kokemukseni perusteella uskon sinulla olevan merkittävä osa ja syy saamiisi vastineisiin. Sinä et ole mikään viaton sivullinen jonka kimppuun joku on syyttä suotta hyökännyt.
trisse kirjoitti:... Sinä oot osannut lopettaa jankuttamisen kun olet saanut siihen pitkän terapian mutta minä en ole saanut mitään hoitoa että ehkä siksi en osaa menneitä tuosta vaan unohtaa.

Ja sekin, että sinä et ole "päässyt" terapiaan lienee sinun mielestäsi muiden syytä, vaikka olet itse selkeästi ilmaissut haluttomuutesi terapiaan hakeutua.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 14:26

Tehty.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:30

Kyllästynyt kirjoitti:

Paremmin se toimii kun on ohi ollessaan ohi eikä katkeroita. Vai olenko valitellut ulosheitoista paljonkin jälkikäteen?

Kyllästynyt kirjoitti:Etkä sinä Raatelulampaasta puhuessasi koskaan kerro mitään siitä mitä itse olet hänelle tehnyt. Minä en sitä tiedä, mutta oman kokemukseni perusteella uskon sinulla olevan merkittävä osa ja syy saamiisi vastineisiin. Sinä et ole mikään viaton sivullinen jonka kimppuun joku on syyttä suotta hyökännyt.

Olen minä yasusta puhunut vaikka kuinka paljon. Hän syyttää minua siitä että menetti Katjan ystävyyden muka vuokseni vaikka itse Katja päätöksensä teki että katkaisi välinsä meihin molempiin.
Kyllästynyt kirjoitti:
Ja sekin, että sinä et ole "päässyt" terapiaan lienee sinun mielestäsi muiden syytä, vaikka olet itse selkeästi ilmaissut haluttomuutesi terapiaan hakeutua.

Kyllä minä sinne viimeksi halusin mutta olin muka liian huonokuntoinen. Vaikka menin töihin kuukautta myöhemmin ja olen Kelan mielestä liian hyväkuntoinen sairaslomalle. Minkäs tekee että olen kaikenlaisia tukitoimia varten joko liian hyväkuntoinen taikka liian huonokuntoinen aina tilanteen mukaan.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:31

Anna sille vielä käsky ettei käy minun viestejäni läpi kun eihän tuo muutoin toimi.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:35

Tähän ketjuun kirjoitan viestejä kuitenkin niin kauan kun tämä ketju on olemassa. Oletan että jos näitä keskusteluja ei haluta ollenkaan niin tämä ketju poistetaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 14:48

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Paremmin se toimii kun on ohi ollessaan ohi eikä katkeroita. Vai olenko valitellut ulosheitoista paljonkin jälkikäteen?...

Ei ulosheitoista ainakaan mitään pysyvää parannusta ole seurannut, enkä ainakaan minä näe mitään syytä rangaista sinua tavalla joka on sinulle mieluinen ja joka ei sinun käytöstäsi muuta.
trisse kirjoitti:... Olen minä yasusta puhunut vaikka kuinka paljon...

Olet, mutta Raatelulammas on kiistänyt olevansa/olleensa Yasu.
trisse kirjoitti:... Kyllä minä sinne viimeksi halusin mutta olin muka liian huonokuntoinen. Vaikka menin töihin kuukautta myöhemmin ja olen Kelan mielestä liian hyväkuntoinen sairaslomalle. Minkäs tekee että olen kaikenlaisia tukitoimia varten joko liian hyväkuntoinen taikka liian huonokuntoinen aina tilanteen mukaan.

Soudat ja huopaat jatkuvasti terapiaan menemisesi suhteen. Olet selkeästi ja yksiselitteisesti ilmoittanut kokevasi/ajattelevasi/tuntevasi terapian olevan vain rahankeruuta potilaiden kustannuksella.
Mutta jos tosiaan haluat terapiaan, mikset terapiaan mene? Onhan sinulle annettu siihen mahdollisuus.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 14:55

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Ei ulosheitoista ainakaan mitään pysyvää parannusta ole seurannut, enkä ainakaan minä näe mitään syytä rangaista sinua tavalla joka on sinulle mieluinen ja joka ei sinun käytöstäsi muuta.

Ei sitä varmaan muuta muu kuin kuolema...

trisse kirjoitti:... Olen minä yasusta puhunut vaikka kuinka paljon...

Olet, mutta Raatelulammas on kiistänyt olevansa/olleensa Yasu..

Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin! Ainoa joiden kanssa isompaa konfliktia oli olit sinä, tuuve ja yasu joten yasuksi hänet päättelin. Jos hän ei ole Yasu hän on sitten vaan joku sadisti joka halusi käydä kimppuuni syyttä. Vai oletko sinä tai tuuve raatis?

trisse kirjoitti:... Kyllä minä sinne viimeksi halusin mutta olin muka liian huonokuntoinen. Vaikka menin töihin kuukautta myöhemmin ja olen Kelan mielestä liian hyväkuntoinen sairaslomalle. Minkäs tekee että olen kaikenlaisia tukitoimia varten joko liian hyväkuntoinen taikka liian huonokuntoinen aina tilanteen mukaan.

Soudat ja huopaat jatkuvasti terapiaan menemisesi suhteen. Olet selkeästi ja yksiselitteisesti ilmoittanut kokevasi/ajattelevasi/tuntevasi terapian olevan vain rahankeruuta potilaiden kustannuksella.
Mutta jos tosiaan haluat terapiaan, mikset terapiaan mene? Onhan sinulle annettu siihen mahdollisuus.[/quote]

Ei minulla ole varaa. Hain Kelan kuntoutusterapiaa mutta tuli kielteinen päätös. Hoitoneuvottelussa valtava-terapiasta lääkäri kieltäytyi kirjoittamasta lausuntoa vedoten "huonoon" kuntooni kun asunto oli sotkuinen. Joutuisin maksamaan terapian itse eikä työmarkkinatuki siihen taivu. Koska en saanut yrityksestäni huolimatta terapiaa niin käännyin defensiivisesti sitä vastaan.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko