toope kirjoitti:Nyt vaikka ehdotti lakerikenkää, tuli kuvia ja juttua laakerikengistäkin..
toope kirjoitti:Esim. täältä voi ostaa lakerikengät.
http://www.kenkakauppa24.com/ostokset/lakerikengdt.html
Helmenkalastaja kirjoitti:toope kirjoitti:Nyt vaikka ehdotti lakerikenkää, tuli kuvia ja juttua laakerikengistäkin..
Tätä vain päivittelen, että minkälaista tietoa saa googlaamalla. Miksi ihmeessä olisin katkera mistään?
Laakeri on kuitenkin puu. Tuli mielikuva laakerinlehdistä tehdyistä kengistä.
Psykopatologia kirjoitti:"Kaikkein paras asuste on hymy."
Ryysy kirjoitti:Tämä on taas tätä sarjaa, mutta olkoon.
Miten aikuisen ihmisen (naisen ja miehen) kuuluu pukeutua? Olen muistaakseni lukenut, että tennarit eivät sovi enää tietyn ikäiselle. Netistä olen myös lukenut, että ihmiset häpeävät esim. vanhempiensa, miesystäviensä ym. pukeutumista. Lisäksi minulla oli ala-asteikäisenä ihan selkeä kuva siitä, että kun olen "aikuinen" niin päälläni on yhtä hieno jakku ja muut vaatteet kuin opettajallammekin. Lisäksi muistan, että alle 20-vuotiaana oli selkeä käsitys, että sitten kun olen yli 20, en voi enää käyttää näin sekopäisiä vaatteita. Eli, miten aikuinen (iältään 18, 30, 40, 50, 60, 70, 80, jne.) pukeutuu? Värit ovat käsittääkseni makuasia vai ovatko nekään?
Lisäsin luvun 18.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa