Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Hilppa kirjoitti:...Viestisi huokuu omahyväisyyttä ja muiden kirjoittajien yläpuolelle asettuvaa kotikutoista analyysiä.
Olen samaa mieltä, ja mielipiteeni koskee Kahvin koko tuotantoa.
Kyllästyneen ja Hilpankin viesteissä on usein epäsuotavaa pahantahtoisuutta.
Keitä kohtaan?
Tristania? Kyllä, mutten ole niin jalo ihminen, että pystyisin suhtautumaan neutraalisti ihmiseen, joka on minua vuosikausia kiusannut, nimitellyt ja solvannut - ja vielä kehdannut ilkkua, kuinka hauskaa hänellä on (yhdessä ystävänsä Minhin kanssa) ollut minua kiusatessaan.
Kahvia? - Kyllä, mutten pysty siihenkään, että ihminen joka on päässyt täysin rangaistuksetta minulle osoittamistaan solvausviesteistä ja sitten vielä kehtaa julkisesti "antaa lausuntoja/analyysejä" minun käytöksestäni tai sen taustasyistä, olisi minulle muuta kuin äärimmäisen vastenmielinen.
Mirriä? - Kyllä, mutta yllä olevat asiat pätevät häneenkin. Kirjoittaja joka sanoo minulle/minusta "Hullu mikä hullu" on mielestäni vähintäänkin epämiellyttävä.
Vladimir1:tä - Kyllä, mutta tappouhkaukset, silkka ja selkeä kiusaaminen ei saa minulta muuta vastausta kuin voimakasta antipatiaa.
teelikka - En. En ole tehnyt tai sanonut mitään, mutta siitä huolimatta hän haastaa riitaa ja ilkeilee toistuvasti.
Psykopatologia - Mielestäni en.
GAD, Kuutar, Hilppa, Hermes, Säde, Golden flower, Eelai, haller, Valkosiipi, Jill, Rane, Pinja, M.Aitoparta, psykoterapeutti, Heluna, kissi, santra, Tohtori Perintö, Tajunnantilat, merriman, Annu - En ainakaan omasta mielestäni.
Jos jollakulla itsensä kaltoin kohdelluksi tuntevalla on jotain kerrottavaa, kuuntelen - en ehkä mielelläni - mutta aivan varmasti kuuntelen.