Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:03

joku kirjoitti:Paitsi että valvojana siirsit lukitusta ketjusta riitelyn tähän ketjuun.

Samanlainen siirto toki onnistuisi meiltä rivikirjoittajilta, mutta vaatisi pientä suurempaa askartelua että saisi lainaukset kuntoon. Moderaattori voi esim lainata ("Lainaa"-painike) viestiä, poistaa siitä ylimääräiset quotet ja sitten copypastata sen uuteen ketjuun. Rivikirjoittaja siis ei voi lainata viestiä lukitusta ketjusta tuolla tavoin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... En huomannut minua ennen tekemääsi ehdotustasi, missähän viestissä se on?...

Ei missään. Lienee menneisyyden ääniavaruudessa tällä hetkellä.

Pahoittelen tekemääni tahatonta (ovatko virheet koskaan tahallisia?) virhettä. Valvojan oikeuksia en käytä silloin kun olen itse osallisena asiassa.

1. Ok.
2. Ok.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 19:04

Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:Hoks muuten sinä Kyllästynyt sanojesi mukaan kirjoittelet pääasiassa rivikirjoittajana. Minä oksensin kun sinä tulit valvojana tänne ja arvostelin sinua valvojana, en tavallisena rivikirjoittajana.
Minä kävin Valvoja Kyllästyneen kimppuun myös päiväkirjassani, en rivikirjoittaja Kyllästyneen kimppuun.

Sulla on täällä kaksi roolia. Älä vastauksissasi sotke asioita.

Roolistani riippumatta, sinun käytöksesi on ongelma, ei minun.

Valittevasti se näyttää nyt siltä, että sinun käytöksesi sen isoin ongelma täällä on.
Joiku

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 19:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kysyn sinulta vielä uudelleen Helmenkalastaja:

Millä eväillä väität minua vainoharhaiseksi, kun et selvästikään ole perillä siitä mitä "joku" on tehnyt?

Kyllä minä olen kaikki jokun viestit lukenut.
Vainoharhaisena pidän sinua siksi, että väität, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketju on perustettu sinun kiusaamiseksesi.

No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?

En väitäkään. Väitän, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketjua ei ole perustettu sinun kiusaamiseksesi.
Mitä tulee tuohon lauseeseen, jota olet ahkerasti lainannut, kyseessä oli primitiivireaktio. Lausetta ei enää löydy alkuperäisenä mistään, vain sinun toistelemanasi. Se ei todista minulle, että sinua kiusattaisiin. Mutta kuten jo jokunen aika takaperin totesin, sinun määritelmäsi kiusaamisesta on eri kuin minun (ja esimerkiksi työpaikkakiusaamista koskevan lakitekstin).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 19:08

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minä ehdotin asiaa ensimmäisenä - ja nyt olen sen tehnyt. Mitä sinä, "joku" tai joku muu vielä haluatte?

Että poistat sen siirtämäsi viestin tästä ketjusta.

Miksi se pitäisi tästä ketjusta poistaa?

Koska se ei kuulu tähän ketjuun. Voinet odottaa niin kuin muutkin, rivikirjoittajat, että voit vastata siihen ketjuun, johon vastauksesi kuuluu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:08

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minä ehdotin asiaa ensimmäisenä - ja nyt olen sen tehnyt. Mitä sinä, "joku" tai joku muu vielä haluatte?

Minä haluaisin sinun luopuvan valvojan oikeuksistasi, koska mielestäni olet moderaattorina kuin pukki kaalimaan vartijana...

Mielipiteesi on käynyt selväksi aikoja sitten.
Ihmettelen, mikset kerro missä olen valvojana väärin toiminut, kun sellaiseen kuitenkin viittaat.
Mirri kirjoitti:... Etenkin nyt, kun nimimerkkisi loistaa vihreänä, tällä foorumilla näyttää olevan varsin kummallinen moderaattori kaikkine loputtomine kiusaamissyytöksineen ja vuosikausien vatvomisineen...

Et näköjään tunnista kiusaamista silloinkaan, kun se nenäsi edessä tapahtuu.
Mirri kirjoitti:... Jos olisin satunnainen lukija, en luottaisi palstaan, jossa moderaattori pitää kroonista loukkaantuneisuuttaan esillä jatkuvasti ja loputtomiin. Aiemmin asia ei poukkoillut lukijoiden silmille samalla tavoin kuin nykyisin sinun ollessasi valvojana näyttävästi vihreä.

Mutta onneksi et ole (satunnainen lukija).
Ehdotan, että jätät potentiaalisten satunnaisten lukijoiden kärsimyksistä huolehtimisen, ja keskityt todellisiin, nykyisin palstalla oleviin kirjoittajiin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:08

joku kirjoitti:No onko vaikea olla hyödytön valvoja?

Ei ole kokemusta tuollaisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:10

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?

Tässä kohtaa lienee syytä muistuttaa, että sinäkin, hyvä kirjoittaja Kyllästynyt, olet joskus itsekin ilmaissut oksennusefektin aktivoitumisesta toisen henkilön toimien takia. Asiaan muistaakseni liittyi vahvat syytökset sovinismista tms.

Kyllä olen. Asiaan liittyi sovinismi - ja palstalle tuotu ilmeinen naisvihamielisyys.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 19:13

Jaa, täälläkö saa oksentaakin vain sun luvalla.

Ihan sama tekosyy sullakin oli oksennukseen kuin minulla.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:14

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?

Tässä kohtaa lienee syytä muistuttaa, että sinäkin, hyvä kirjoittaja Kyllästynyt, olet joskus itsekin ilmaissut oksennusefektin aktivoitumisesta toisen henkilön toimien takia. Asiaan muistaakseni liittyi vahvat syytökset sovinismista tms.

Kyllä olen. Asiaan liittyi sovinismi - ja palstalle tuotu ilmeinen naisvihamielisyys.

Hyökkäsit siis siinä kirjoittajan kimppuun, kiusasit siis - tai vähintäänkin esitit syytöksen tms?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kysyn sinulta vielä uudelleen Helmenkalastaja:

Millä eväillä väität minua vainoharhaiseksi, kun et selvästikään ole perillä siitä mitä "joku" on tehnyt?

Kyllä minä olen kaikki jokun viestit lukenut.
Vainoharhaisena pidän sinua siksi, että väität, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketju on perustettu sinun kiusaamiseksesi.

No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?

En väitäkään. Väitän, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketjua ei ole perustettu sinun kiusaamiseksesi.
Mitä tulee tuohon lauseeseen, jota olet ahkerasti lainannut, kyseessä oli primitiivireaktio. Lausetta ei enää löydy alkuperäisenä mistään, vain sinun toistelemanasi. Se ei todista minulle, että sinua kiusattaisiin. Mutta kuten jo jokunen aika takaperin totesin, sinun määritelmäsi kiusaamisesta on eri kuin minun (ja esimerkiksi työpaikkakiusaamista koskevan lakitekstin).

"Primitiivireaktio" ei tee tuollaisesta hyväksyttävää.

Ihmettelen pyrkimystäsi vähätellä kaikkea sitä törkyä, joka minun niskaani kaadetaan. Perustunee omiin antipatioihisi, mutta objektiivisuutta, tasapuolisuutta tai oikeudenmukaisuutta siinä ei ole häivääkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:23

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Hyökkäsit siis siinä kirjoittajan kimppuun, kiusasit siis - tai vähintäänkin esitit syytöksen tms?

En hyökännyt, enkä kiusannut.

Syytöksen esitin, ja olen niille esittänyt myös satamäärin perusteita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 19:24

Mutta sinäkin olet täällä oksennellut. Onko harkittu oksentaminen sallitumpaa kuin primitiivinen oksennus, kun näkee sinut vihreänä?
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:26

joku kirjoitti:Mutta sinäkin olet täällä oksennellut. Onko harkittu oksentaminen sallitumpaa kuin primitiivinen oksennus, kun näkee sinut vihreänä?

On silloin kun asialleen pystyy esittämään perustelut.

Oletko kateellinen, vai mistä mono puristaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:29

Kyllästynyt kirjoitti:En hyökännyt, enkä kiusannut.

Samoja jankkasit, minkä moni muu (mm PP) totesi aiheettomiksi näkemyksiksi. Mutta koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt.

Perusteluita mm joku, minä ja muutama muukin on esittänyt sille, miksi moderaattorin statustasi on kritisoitu. Viimeisimpänä tuo harkittu viestin siirto lukitusta ketjusta tähän ketjuun. Kuten mm myös se lukitussa ketjussa mainitsemani seikka, että päinvastoin kuin moderaattorit yleensä, sinä et rauhoita tilannetta vaan aktiivisella toiminnallasi pahennat tilannetta - tämä on ollut tyypillistä sinulle niin kauan, kuin minulla on havaintoja asioista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 19:32

Kyllästynyt nyt yrittää kääntää keskustelua minuun vaikka muut haluavat puhua Kyllästyneen roolista Valvojana.

Tuo lukitun ketjun siirto tähän oli Valvojalta nettikiusausta, ei mitään muuta.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:40

Kahvi kirjoitti:

Samoja jankkasit, minkä moni muu (mm PP) totesi aiheettomiksi näkemyksiksi...

Tuohon väitteeseesi toivon Psykopatologilta vahvistuksen.
Kahvi kirjoitti:... Mutta koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt...

Edustaako tuo lauseesi sinun mielestäsi hyvää keskustelukulttuuria?
Kahvi kirjoitti:... Perusteluita mm joku, minä ja muutama muukin on esittänyt sille, miksi moderaattorin statustasi on kritisoitu. Viimeisimpänä tuo harkittu viestin siirto lukitusta ketjusta tähän ketjuun...

Jos sinulla ei tuon suurempia ja mustempia syntejä tai virheitä toiminnastani valvojana ole esittää, olen ilmeisesti onnistunut valvojana hyvin.
Kahvi kirjoitti:... Kuten mm myös se lukitussa ketjussa mainitsemani seikka, että päinvastoin kuin moderaattorit yleensä, sinä et rauhoita tilannetta vaan aktiivisella toiminnallasi pahennat tilannetta - tämä on ollut tyypillistä sinulle niin kauan, kuin minulla on havaintoja asioista.

En rauhoita, jos en moderaattorina paikalla ole.

Vaikka ajattelisitkin, että minun pitäisi niellä kaikki se paska jota niskaani kaadetaan, tulet joka kerta näkemään saman lopputuloksen; en edelleenkään aio antaa kenenkään hyökätä kimppuuni tai kiusata minua - ja selvitä siitä ilman seurauksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Voin koittaa etsiä (jos haku toimii) ko PP:n viestit esiin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:43

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Voin koittaa etsiä (jos haku toimii) ko PP:n viestit esiin.

Tee se.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Mutta koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt...

Edustaako tuo lauseesi sinun mielestäsi hyvää keskustelukulttuuria?

Ei toki - se edustaa jotakuinkin sitä keskustelukulttuuria, jota itse tunnut harrastavan. Sillä sinänsä ole väliä, koska ei ole vaatimusta tms että täällä pitää keskustella hyvän keskustelukulttuurin mukaisesti; kuten ei ole vaatimusta käyttää kirjakieltä tms.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko