Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ei täällä kukaan odota (saati vaadi) pelkkää positiivista ja/tai omaa ajattelua tukevaa palautetta. Sitä ilmeisesti toivotaan, että palauteen antajalla olisi "pelisilmää"/tilannetajua muotoillessaan sitä negatiivistakin palautettaan.
Päiväkirjan tekstin ärsyttävyys/loukkaavuus ei mielestäni anna oikeutta ilmaista paheksuntaansa tms kuinka törkeällä tavalla tahansa ja/tai missä tahansa. Kun päiväkirjoissa kuitenkin puhutaan joskus hyvinkin arkaluontoisista ja/tai vaikeista ym asioista...
Siksipä kirjoitinkin asiallisesti ja korrektisti. En ole kirjoittanut mitään törkeällä tavalla, enkä mitään törkeätäkään.
Viestisi päiväkirjassani eivät olleet asiallisia eivätkä varsinkaan korrekteja...
Olivat täysin asiallisesti ja korrektisti kirjoitettuja. Eri asia on se, ettet sinä niiden sisällöstä pitänyt.
Kahvi kirjoitti:... Kirjoitit sinne vain ja ainoastaan tuodaksesi julki paheksuntasi minun elämääni kohtaan - paheksunnan, joka tuntuu perustuvan sekä aikaisempaan kirjoitteluun että varsinkin kirjoitetun väärinymmärtämiseen...
Sinun elämäsi ei kuulu minulle, mutta se mitä ja miten kirjoitat julkisella palstalla, se on kenen tahansa vapaasti kommentoitavissa (kunhan tekee sen asiallista kieltä käyttäen).
Kahvi kirjoitti:... Minusta tuntuu, että halusit vain ilmaista valkohehkuisen antipatiasi, ja kun tulkitsit väärin käskyni niin ilmaisit tuon valkohehkuisen antipatiasi yleisellä puolella samalla levitellen sinne päiväkirjamateriaalia. Ja vielä pokkana väität, ettet noin toimiessasi ole tehnyt mitään väärää - vedoten minusta varsin lapsellisiin argumentteihein...
Voi hyvä tavaton...
Jos joku irvistyksellä ja huutomerkillä vahvistetulla viestillä käskee jonkun menemään muualle, se on hyvin yksiselitteinen käsky mennä muualle.
Kun lisäksi olet (vuonna 2013) syyttänyt minua siitä, että olisin (vuonna 2006-07) "riehunut ja häiriköinyt päiväkirjassasi", koska silloin(kin täysin asiallisesti) kirjoitin päiväkirjaasi, vaikka sinä olit ilmoittanut, etten ole "sinne tervetullut". Selvällä suomen kielellä sinä sanoit, että koska sinä olit ilmoittanut, etten ole tervetullut, minun olisi pitänyt ymmärtää pysyä poissa!
Nyt olet irvistyksellä ja huutomerkillä vahvistetulla käskyllä komentanut minua menemään muualle, mutta kuitenkin kehtaat pokkana vielä väittää, että olisin muka kuitenkin saanut kirjoittaa...
Kahvi kirjoitti:... Vähintäänkin voitaneen sanoa, että Kyllästyneen viestit päiväkirjassani eivät olleet bona fide -henkisiä - eivät ainakaan tuntuneet siltä. Sen sijaan ne tuntuivat hyvin vahvasti mala fide - henkisiltä, suorastaan hyökkäyksiltä, ellei peräti kiusaamiselta...
Eivät ne "bona fide" -henkisiksi olleet tarkoitettujakaan, mutta asiallisia ne silti olivat. Eivätkä ne kiusaamistakaan ole olleet.
Kiusaamisena voi pitää sinun, Obelixin ja Riidankylväjän pitkään jatkunutta avointa seksismiä, sovinismia ja provosointia ja naisten/naiseuden pilkkaamista ja loukkaamista. Sinun päiväkirjaasi kirjoittamat viestisi edustivat suoraa jatkumoa noille "Herrasmies klubin" ääliömäisyyksille.